A formája azzal a színnel és matricaszettel kombinálva szerintem a piacon lévő legszebb szimplavállas FR villát eredményezi. Egyszerűen nem lehet belekötni, minden vázban mindenhogy mindig szép.
A mozgása olyan mint amilyet egy átlagos ssvf-es marzótól elvárunk: szörcsög, működik, jól működik, kimozogja azt amit kell. Amilyen egyszerű a belseje (1 alucső 3 alu gyűrű meg pár apróság) szerintem ez teljesen korrekt, itthon és máshol sem mindig kell több. 170mm-t írnak rá, szerintem inkább 160-165 ami reális rugóút, de azt viszont végig kihasználja. A levegő rásegítéses acél rugós megoldás, a legfelhasználó barátibb amit ezekbe ki lehet találni.
Nem kell félni tőle hogy félbetörik, elhajlik vagy bármerre deformálódik, a fékek sem bántják egyáltalán. A sarat hajlamos begyűjteni de az sem vészes. A fekete anodizált felület kimondottan jól ellenáll az időnek, ha mindig időben cserél olajat az ember akkor fekete is marad és nem kezd el szépen kizöldülni, viszont ha megüti az ember akkor az bizony rögtön meglátszik. Szimeringet elég könnyű bele szerezni, mivel az összes hasonló évjáratos marzóhoz hasonlóan ebben is szabvány méretűek vannak. A perselyezés szerintem hibátlan, 5-8 évet lazán elfut csere szüksége nélkül.
3-4 havonta cserélni érdemes benne az olajat mert el tud koszolódni könnyen. Viszont ezt könnyű kivitelezni mivel pofon egyszerű a felépítése. Csak szétcsavarja az ember, olaj ki, ki kell mosni, meg kell kenni ahol kell és mehet is össze. Ennél jobban nem is érdemes szétszedni, mert felesleges. Autószelep van benne így ha az nem hibás nem ereszt a villa.
Az enyém eta-s kivitel volt ami azóta is nagy kedvencem. Pillanatok alatt át lehet kapcsolni és nagyon megkönnyíti a mászást. Nem csak egy sima lockout, mivel marad még rugóút zárás után is, szóval ha úgy felejti az ember és elkezd lejtőzni akkor sem rázza szét a lelkét. A beállítások, kapcsoló, tekerők mind igényesen vannak kivitelezve, szokás szerint.
Integrált sárvédőtartó.
Kábelvezető az első fékhez, addig működik csak jól amíg új, ha egy kicsit is megnyúlik folyton elengedi a kábelt vagy elfordul mivel csak 1 csavar tartja.
A papucs/tengely befogatás: önkénytelenül néha túlhúzza az ember, de vigyázva nagyon sokáig kitart.
Süllyesztett szelep. Kelletlen és felesleges, egy sima autószelep jobban jönne.
Itthoni felhasználásnál kb. mindenhová jó. Igénytelen, szép, kis gondoskodással szinte tönkretehetetlen. A legtöbb vázba bele lehet rakni mivel egy elenyésző mennyiésgű 1,5-es nyakún kívül mind 1/8-os, nincs belőle idétlen taper nyakú sem. De ha mondjuk nem tetszik ami benne van, simán ki lehet cserélni egy másik (35 mm-es becsúszós) 66 belsejére. 2005-ben 3, 2006-ban 8 féle 66 jött ki ezt is beleértve, 2007-ben pedig 7 féle. A belsőségek itt is összecserélhetőek egymással. Annyi féle képpen lehet variálni hogy össze sem tudom most számolni. Kizárt dolog hogy ne tudja valaki összeállítani a neki megfelelő belsőséget. Aztán persze még ott van az egyedi dolgok lehetősége is.
Normál vf2 felállással freeride, esetleg laza lejtőzés ami már majdnem downhillnek mondható.
Etás útállítással ezek mellé még enduro-ra is.