Rock Shox Revelation 426 Dual Air első teleszkóp

18 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév:
    2007
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 120.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-15 (18 vélemény)
Rendezés

Attila348 avatar
1 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nekem a 409es van, arról írok véleményt. Nagyon jó, puha a mozgása, iszonyat merev, szinte mint egy merev villa, és minden széleskörűen állítható rajta. Aránylag nagy testsúlyom van (~100kg), de meg sem kottyan neki. 160mmes tárcsafékkel használom, egyáltalán nem csavarja. Februárban vettem egy komplett bringával együtt, amibe be volt építve, de nagyon hidegben nem használtam még, lévén, hogy nem volt igazán hideg azóta, de jól mozgott 10 fok alatt is. Sárban nem használtam, csak eső után, városban, kisebb tócsákban. Amikor megvettem, akkoriban volt szervizelve, és max csak kisebb terepen használtam eddig, ezért egyelőre semmi baja nincs.

Hátrány

Eddig nem tapasztaltam. Talán annyi negatívum, hogy a fékbowden-ház felfogatására valami jobb megoldás is születhetett volna.

Tapasztalat

Ez az első teleszkópos biciklim, azóta építettem egyet a húgomnak egy olcsóbb, rugós suntour villával, de ezeket nem is igazán lehet összehasonlítani, ég és föld (ezen villa javára).

Erre ajánlom

Városba, és terepre is egyaránt alkalmas, nagyobb testsúlyú ridereknek is. Komolyabb terepen nincs tapasztalatom, ezért azt nem tudom, de az eddigieket figyelembe véve szerintem azzal is megküzd.

Ennyiért vettem
Komplett, használt umf hardy 4-re épített bringában vettem, az egészet 75 pisztolyorrú Mátyásért, tehát egész olcsón
Csatolt képek
Rock Shox Revelation 426 Dual Air első teleszkóp
Rock Shox Revelation 426 Dual Air első teleszkóp
Rock Shox Revelation 426 Dual Air első teleszkóp
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Lombucman avatar
38 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nekem  Revelation 409 van és erről fogok véleményt írni

  • A telóutat végig kimozogja és ezt finoman is teszi
  • Dual Air rendszer, Lock out, Visszaút csillapítás
  • 32-es becsúszók miatt merev
  • 160-as tárcsával használtam, szó sem volt a villa csavarodásáról
Hátrány
  • Talán az ára bár én egész olcsón jutottam hozzá
Erre ajánlom

XC, Városi biciklizés, Túrázás, Verseny

Ennyiért vettem
35000
Csatolt képek
Rock Shox Revelation 426 Dual Air első teleszkóp
Rock Shox Revelation 426 Dual Air első teleszkóp
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Adam888 avatar
3 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Nagyon finom mozgása van! Hidegbe se változik sokat a mozgás a telóutat kimozogja kisebb sárba mentem vele attol nem nagyon változott a mozgás talán csak egy kicsit de az észrevehetetlen csak ha nagyon figyelsz rá ! én 2.1 es gumival használom még van elég hely 2.35 ös is belemenne a 180 as tárcsával használom egyátalán nem csakvarja mondjuk nem vagyok egy nehéz 61 kg vagyok! a becsuszószár egyátalán nem kopik ha karba van tartva nagyon sokáíg szolgál ez a villa. A beálító csavarok nagyon jól működnek és jó minőségüek levegőt semmit nem enged 4 hónap után megnéztem és ugyananyi volt mind amikor felfujtam amikor megvettem nekem kellet szimringet cserélni mert orán száján köpte az olajat de most jó. A lábakba az olajat ha sürűn használod nem árt 3 havonta cserélni kb felűl a csillapító olajat meg kb évente is elég!

Hátrány

Nagyon nem vettem észre most hogy fel lett újítva!

Tapasztalat

Elég strapabíró villa 1méteres ugrsokat még simán kibír ,de azért anyira nem szabad túlzásba vinni mert nem igazán arra lett kitalálva.

Erre ajánlom

Am XC/CC erre a legjobb

Ennyiért vettem
50000
Mért tömeg
1900 g
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nesa avatar
22 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

-Először is, nekem nem a "dual-air"-os változat van, hanem egy számomra is ismeretlen (volt anno) egy rugós u-turn 85-130. Nem is igazán találtam róla sok infót, inkább külföldi oldalakon írnak róla, nem is gyártották olyan sokáig ezt a típust (csak tippelem)
- Nagyon megvagyok vele elégedve, kellően merev a Rock Shox Revelation, jól elnyeli az út egyenetlenségét.
- Nagyon sokféleképp szabályozható, oda-vissza út, rugó-út.
- A rugó utakat megfelelően kimozogja, nem sikerült még lekoppantani (igaz az Én felhasználásom során ilyen jellegű hatás nem is éri)
- 185-ös tárcsával használom,kb:85kg vagyok, és nem csavarja
- A szimeringek jól tömítenek, ezáltal a sarat jól tűri, olajat nem ereszti
- Nem kotyog, hajlik, "nyeklik-nyaklik" ez a Rock Shox első teleszkóp
- Beállító csavarok fémből vannak, a minőségi érzet az megvan mindenhol.

Hátrány

- Voltaképp nem sok hátrányt tudnék mondani fél év használat után,.
- Fékvezetés az tényleg "érdekes", gyorskötözőt kell igénybe venni, de nekem ez végül is nem okoz problémát.
- Talán annyi, hogy nagyon könnyen karcolódik a becsúszón  a festék (egy utazás során a "csodálatos MÁV kerékpárszállító fülkében" rossz kerórögzítés miatt egy másik keró fékkarja hozzáért, és sajna későn vettem észre, kicsit karcos lett (tudom, Én hibám)

Tapasztalat

Használtan került hozzám a Revelation, szóval lutri volt, hogy milyen állapotban van, de nem volt semmi baj vele, kicsit karcos volt a matrica de semmi extra (mondjuk fura, de az új típus matrica szettje van rajta, szóval nem is értettem vásárlás előtt, hogy most akkor milyen villát akarnak nekem eladni), de ezen kívül semmi különös. 
Nagyszerű teleszkóp, egy RS dart 3 után meg kifejezetten minőségi javulás történt kerózás során, persze nem egy kategória a kettő, nem is lehet összehasonlítani (a dart 3 is nagyszerű a maga kategóriájában).
Szerviz igényről annyit, hogy szerintem évente (mondjuk télen) azért illik elvinni egy szervizbe, és olajcserét megejteni. Nagyobb út során után persze megtisztítom a becsúszókat, nehogy már sáros legyen :)
 

Erre ajánlom

Amire Én használom (XC, erdő, város, túra, lejtő) arra bőven megfelelő. Ha jó árban tudsz hozzájutni, akkor hajrá. Amúgy ki kell próbálni, persze mindeninek más igényei vannak, de ez a teló rendben van, csak is pozitív a vélemény.

Ennyiért vettem
~50e
Csatolt képek
Rock Shox Revelation 426 Dual Air első teleszkóp
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

bobiii avatar
2 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Körülbelül egy hónapja használom a villát, nagyon meg vagyok vele elégedve, agyon szabályozható minden szempontból, a mozgása gyönyörű, a sokrétűsége szinteén nagyon tetszik, sokmindent kibír szóval szerintem sokáig fog ez a villa a bringámban ülni.

Hátrány

Ebből csak annyi hogy a fékvezeték rögzítése röhejes, valamint az én villámról útközben leesett a visszaút állító kupakja, amit sajnos nem is tudtam megtalálni.

Erre ajánlom

Freeride, Magyar DH, szinte minden egyéb

Ennyiért vettem
48000
Mért tömeg
1900 g
Szerinted hasznos?

mematyi avatar
13 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

nagyon finom mozgás.- Minőség( szrintem ennyi, amiből már meg lehet ítélni.)

Abszolút merev, tárcsa nem csavarja

Beállítócsavarok absz. nem gagyik.

1 napja van meg, de betettem a hűtőbe direkt, hogy megnézzem hidegben, teljesen ugyanúgy mozog.

Revatíve könnyű(előző fullszénacél RST hez képest)

Olcsó hozzá a tömítéskészlet(asszem vagy 3500Ft) viszonylag

Nagyon jól személyre szabható

Jól néz ki(nekem lilás árnyalatú)

 

Hátrány

hát, én használtan vettem, és a felső szelepnél egy picikét folyik(néha meglátszik) az olaj

A floodgate állítónál néha szörcsög, de nem ereszt semmit.

Nekem annyira nem tetszik a szuszogós olajhang

Alapból remoteos(hátrány??) csilivel vettem, kar nélkül, így nem tudom állítani egyelőre

már régi kicsit

Tapasztalat

Hát, én nem bántam meg, hogy megvettem, és kockáztattam, hogy korrekt lesz-e az eladó(szerencsére az volt).
Bár az én anyagi körülményeimhez képest még így is nagyon drága(ne röhögjél), tekintve, hogy nem tudom annyit használni(mert alföldön lakok).

De megvan, örülök neki, és azt hiszem, ha rendeltetésszerűen használja valaki, lehetetlen tönkrevágni, tekintve hogy ebben azért már van anyag, és minőség is.

Köszönet érte magamnak, és a szüleimnek, hogy támogatni tudtak benne(lelkileg is)

Erre ajánlom

Xc(már aki nem grammániás, vagy műmájer hasitasimester), Trail.

Szerintem extrém helyeken kár tönkrevágni egy ilyen cuccot, mert előbb-utóbb azlesz

Ennyiért vettem
50000
Mért tömeg
1850 g
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sami avatar
10 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Merev, duálos, viszonylag könnyű, hézagolható, Hosszú nyak.
Hátrány
Heti egyszeri pumpálás, A szimeringek viszonylag gyorsan kirapedtek.
Tapasztalat

Én 2.25 Racing Ralphot használok, Simán átfér a sár rajta.

Előtte Dart 3-am volt,  lehet h azért tűnik olyan jónak:P

Erre ajánlom
Én főleg edzeni használom, de szerintem versenyezni oké.(már amennyire a tempóm nevezhető versenynek.)
Ennyiért vettem
65000Huf 2010 ben
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Oerdescu avatar
1 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

- Hallatlanul merev

- Dual air

- Nagyon finoman hangolható, sokféle képpen testre szabható

- Szépen mozog, a teljes utat nem sikerült még kipaszíroznom (130 mm) belőle

- 160-as tárcsát észre sem veszi

- 1624 g vágatlan nyakkal

Hátrány

- Fékbowden / fékvezeték rögzítése véleménye szerint egy ilyen értékű, minőségű teleszkópon nevetséges. A Suntour XCM telómon sokkal szebb, igényesebb rögzítés volt, mint ezen a "kábelkötegelős" megoldás.

- 100e ft feletti új ár

Tapasztalat

Pár napja van bent a kerékpáromban, így még csak a tesztkörökön vagyok túl. Előző telómhoz képest ~900 g-mal könnyebb, így az egykerekezés, manuál szinte gyerekjáték.

~45 fokos füves lejtőn első keréken tesztelgettem, meg sem nyikkant, merev, mint az állat, ugratások, hasonlók meg sem kottyannak neki. 

Erre ajánlom

Keveset mentem még vele, de szerintem a merevsége miatt szinte mindenre jó lehet. Merev, szép meg minden, de 100e ft-ja sajnos nincs rá mindenkinek. ...pedig megéri

...na OK, mondjuk hardcore freeridra meg DH-ra nem mernék menni vele.

Ennyiért vettem
90 000 ft (akciósan)
Szerinted hasznos?

Mics avatar
8 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Használtan vettem, szerencsére bevállt a dolog.

Atomfinom mozgás, U-Turn-ös útállítási megoldás (10-13 cm). A 2 légkamra miatt agyanszabályozható karakterisztika. Igazi hidegben nem mentem még vele, de nem várok tőle jelentős változást. Csillapítás tág határok között szabályozható ( mármár túlságosan is, durva amikor a nyuszis végállásban 3 mp amíg visszamegy ). Bírja a dagonyát, nem hagyott még cserben. Levegőt nem eresztett idáig 8 hónap alatt. Kotyogósodást nem tapasztaltam, karbantartás egyelőre a becsúszók törlésében merült ki, de hamarosan érik egy olajcsere is. Tudásához képest rendkívül könnyű, 1740g.

Hátrány

A levegős telók érzésem szerint sosem mozogtak úgy, mint rugós társaik. A szimmeringek letapadása miatt nem mozogják ki a 'faleveleket', de pl egy apróbb kavicsot már igen:).

Hosszú betonlejtőkön való fékezésnél vettem észre, h a villa alsó szára 2-3 cm-t is beremeg előre hátra, nem tudom mennyire normális ez, illetve mennyire a villa hibája:S

Számomra optimális levegővel (90 PSI fent, 95 lent) kb 4mm-t beesik a villa a teljes útból ( SAG kb 2cm ).

Útállító tekerentyűvel 3.5 fordulat az útállítás, ami okés h nem túl fárasztó, de a legkirályabb az lenne ha ezt a kormányról is lehetne csinálni.

A loclout bovdenháza tropára ment.

 

Tapasztalat

Legközelebb is Revelt veszek:)

Erre ajánlom

Kicsi fullykba, all mountain, erősebb CC gépekbe, bármilyen terepen való közlekedésre...

Durvább dirt-re, illetve DHra azért már nem ezzel mennék, de lehet azokat is bírná:)

Ennyiért vettem
50
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

norbi_cube avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Vajpuha, tökéletes mozgás, nagyon jól állítható.

2 év alatt semmi hiba. Nem eresztett semmit.

Nekem 115/130 van, csak 115-ön használva.

 

 

Hátrány
nincs
Tapasztalat
Nem cserélném le drágább telóra, tökéletes.
Erre ajánlom
Mindenre jó lehet.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sir Galahad avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Szerintem gyönyörűen mozog, jól csillapít, az útját végig kimozogja. Sokféle beállítási lehetőség van rajta. Erős, strapabíró,nem csavarja féktárcsa.  Hideg időben a funkcionalitása nem változik, ugyanúgy mozog. Szerintem relatíve könnyű is, 1740 g.  ( Mellesleg a poploc is jó találmány.)
Hátrány
Ára - Na meg amit előző véleményező(k) írta(k), hogy a nyomás táblázat , mondjuk hogy 'vicces'. Természetesen a mérnökök egy biztos értéket adtak meg, de szerintem alacsonyabb nyomáson is tökéletesen funkcionál.
Tapasztalat
Klafa!
Erre ajánlom
Szerintem széles körben lehet használni, én mondjuk hobby xc-re és enduro-ra ajánlom. ( Bár már láttam street bringában is.)
Ennyiért vettem
65000
Szerinted hasznos?

Kamis avatar
20 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Nagyon finom mozgás, sok állítási lehetőség, oltári jól néz ki, merev
Hátrány
villán lévő nyomásérték-súly kombinációk enyhén szólva hülyeségek, az én 85 kilómhoz a gyári értékekkel kevésbé jól és rövidebb úton is mozgott. Aztán egy erőteljes változtatással, megoldódott a probléma. (Mondjuk a javasolt 150 psi helyett a felső kamrába elég volt a fele.)
Tapasztalat

Szar aszfalton és városi utakon teljes mértékben leveszi a terhelést a karokról, de komolyabb terepre lett tervezve szóval ott is hasonló élményekben részesültem. Kiszerelése nagyon korrekt, dobozban benne volt minden ami kellhet, még pumpa is. Testsúlyhoz pontosan beállítható, illetve a rebound is nagyon hasznos kütyü...bár az nekem majdnem teljesen a nyúlon van. :) Nekem 115/130 van, eddig 60 centis letörésnél kb 10-12 centit nyomódott be, de gondolom kisebb kamranyomásokkal a maximum telóút is elérhető.

Még elmondanám, hogy nagyon szép, és vonzza a tekintetet. A poplock nagyon jó ötlet, bár csak ritkán használom. (mászáskor)

Nem hasonlítanám össze mással, -pedig suntourom és rst-m is volt- mert nincs miről beszélni. Esetleg annyit hogy jóval jobban mozog és komfortosabb érzés ezzel tekerni mint az előbbiekkel.

Erre ajánlom
Szerintem mindenre jó lehet, ha szeretnél egy viszonylag megfizethető nagyon szuper telót.
Ennyiért vettem
65000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

wins1 avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, vitrin/garázs bicósként használtam
Előny
Nagyon finom a mozgása, erős, sok állítási lehetőség, poplock. Dual air-es így könnyen testsúlyhoz állítható. Ennyiért az ára is előny, mert féláron volt. Ja és király a dizájn.
Hátrány
Eddig nem vettem észre. Remélem nincs.
Tapasztalat
Ezelőtt 2 telóm volt. Egy sr sza.túró. Na az seholse volt ehhez képest, sőt azt telónak sem nevezném. A judy xc-hez képest sokkal merevebb jobb a mozgása és 115v.130 lehet a rugóút. Ha találsz még ilyen "olcsón" akkor érdemes megvenni.
Erre ajánlom
Bármire, kivéve durvulás.
Ennyiért vettem
64900
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

LonGleY avatar
LonGleY
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 3 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
[U-Turn változat, 100-130 mm] Pihi-puhi, ereje a kormányról egyből finomhangolható és bármikor lokkolható. A visszaút 1-2 tekeréssel a jobb szár alján állítható. Én a kellemes sziszegését is imádom.
Hátrány
Nekem 3 hónapi ugrabugra után elkezdte lassan eresztgetni a levegőt - főképp a U-Turn tekergetése közben -, ezért éppen gariztatom, bár nem egetverő probléma... párhavonta érdemes ellenőrizni a légnyomást. A festékrétegeket valóban könnyű leütni, de más hátrányt nem tudnék felhozni.
Tapasztalat
A könnyű, mégis erős kategóriát tökéletesen kiszolgálja. Az ennél erősebb telók már átütősek és nehezek. Sok telóm volt már, de a 100 kilómat kiszolgáló univerzális cangámhoz ez kell, semmi egyéb. A telóra többet is áldoznék, de egyszerűen arra amire kell, nem létezik jobb. A U-Turn miatt elég drága volt, ezért az Ár/teljesítmény 4 répát kap csak. Az alapverziók 70 ezres ára viszont verhetetlen.
Erre ajánlom
Országútist megszégyenítő tekerészéshez és fél-egyméteres ugrabugrákhoz egyaránt.
Ennyiért vettem
130000
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Fox Rider avatar
Fox Rider
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon fini vajpuha mozgása van Az utat végig kimozogja A csillapitás és a viszaut csillapítása is naon kira és faszául állítható A 203-as fékem 1általán nem csavarja megse kottyan neki A levegőt se ereszti Kurva sok állítási lehetőség és az állító gombok is királyak
Hátrány
NINCS!
Tapasztalat
Nagyon kira Kicsit húzós de megéri!!!
Erre ajánlom
FR-AM Én dirt - streetre használom
Ennyiért vettem
65000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (18 vélemény)
Rendezés
Rock Shox logó

Rock Shox márka bemutatás

A RockShox-ot Steve Simons és Paul Turner alapította. Paul motorkerékpárversenyzéssel is foglalkozott, dolgozott a Honda csapatának, és kerékpározott is. Felfedezte, hogy egy teleszkópokkal ellátott motorkerékpár sokkal jobban uralható, mint a merevvillás kerékpárok. 1989-ben piacra dobta az első teleszkópos kerékpár villát.

1990-ben Ned Overend egy teleszkópos villával ellátott kerékpárral már meg is nyerte a Cross Country világbajnokságot, innentől megállíthatatlanul nő a cég sikere.

1994 szeptemberében a RockShox kihozza a Judy XC és Judy SL villákat a forradalmi olajpatronos csillapítás technológiával, melyet azóta is elterjedten használnak. RockShox a világvezető a design, gyártás és eladás területén a felsőkategóriás kerékpár-lengéscsillapító rendszerek terén. 1998-ban már 10 saját elsőteleszkópja és 3 hátsó tagja volt a piacon, Boxxer, Deluxe, Indy, Jett, Judy, Mag, Quadra, Ruby és SID néven.

A világ első teleszkópos villáját megalkotó cég 2002 óta a Sram tulajdonában van. Rugós és levegős első és hátsó teleszkópokat, lockout távvezérlőket és karbantartási kellékeket gyárt mtb és aszfaltra szánt kerékpárokhoz.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Rock Shox Revelation 426 Air U-Turn hirtelen halál
2 válasz
utolsó: 2014. júl.
Rock Shox Revelation 426 Dual Air remote probléma
8 válasz
utolsó: 2011. aug.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Rock Shox Revelation 426 Dual Air termékkel kapcsolatban: