RST Gila T5 első teleszkóp

20 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév: 2005
  • Listaár: 20.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-15 (20 vélemény)
Rendezés

Dobszai Donát avatar
15 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Jól mozog az RST Gila T5 , állítható , jól néz ki , sokat bemozog de csak akkor ha meleg van :D

Hátrány

Télen befagy gyorsan kopik a szimmering ezért lötyök de alapjábavéve nagyon jó leló.... :)

Tapasztalat

Jó érdemes megvenni csak a hibáira figyelni kell

Erre ajánlom

dirt street

Ennyiért vettem
1500 de kopott szimmeringel
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Bender avatar
1 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny

Három évig egész jól bírta alattam, bármiféle karbantartás nélkül.

kb 15000 km és nemcsak aszfalton.

Hátrány

Hidegben olyan mint ha nem is lenne.

Szétszedtem és egy 2centi hosszú fémforgács volt benne, olyan, amilyet fúráskor lehet látni... (Elsőtulaj vagyok, szal valószínűleg ajándék a gyárból :D )

Tapasztalat
wtflol
:
Ennyiért vettem
a paripához adták
Csatolt képek
RST Gila T5  2005 első teleszkóp
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Marton Csaba avatar
16 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nem akarok sokat filozni csak egy annyit hogy amior meg vettem tel volt es tejesen be volt fagyva meg se mocant.

A nyaron mozgott de nem eleg konyen na erre en szet szedtem be zsiroztam a rugott es a szarhoz ugyesen be kentem meg toltotem auto motorolajat azota ojan szepen mozog hogy sok mas komolyabb teleszkop nem megy finomabban.

egy hatranya van amikor ugy erzem hogy kezd kemenyedni ujra alajozom a szarakat es ujra szepen mozog ez kb 2-3 hetente meg kell ismetelni.

Fekezeskor szinte tejesen ki mozog kb 70%-ot es amikor fel ulok a bringara be ereszkedik egy 20-30% tehat nagyon meg vagyok elegedve

a Havernek is ijen van de o ki vette az egyik rugott belole es igy mar tul lagy az egesz amikor fel al a nyeregbol es ugy hajt tejesen be ereszkedik 70-80% ugy hogy en nem ajalom de az olajos valtozat higyetek el jobb mint a gyari alapot 100-szor

Hátrány
Hat nem is tudom enyiert azt lehet mondani hogy eleg jo ....szerintem
Erre ajánlom
Turazgatni es enyhe CC-re  aszfaltra meg nem tul sokat durvulni vele
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Dávid Ádám avatar
Dávid Ádám
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Hát előnye az van, hogy még csak egyszer hajlott ki nyakból
Hátrány
Kihajlik((nyakból, vállból),hidegben meg sem mozdul, ha mégis csak befele a becsúszó nem jön ki..:S..dirtre, streetre használom(ideiglenesen amíg nem lesz másik), mióta szétszedtem és kipucoltam, megkentem, egész tűrhető.
Tapasztalat
csak akkor vesgyél ilyet ha arra akarod használni, amire való.városba
Erre ajánlom
városba, alap XCre
Ennyiért vettem
20.000
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

adka avatar
adka
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jól mozog, magnézium a külső szár, emiatt elég kemény
Hátrány
Ha hideg van viszonylag kemény, néha kotyog
Tapasztalat
jól karban kell tartani, ajánlott félévente bezsírozni. Egyébként nekem nagyon bevállt!!!! Az árához képest egész jó!
Erre ajánlom
cc-re tökéletes, ha jól karban van tart enyhe dirtre is alkalmas
Ennyiért vettem
20000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

killer avatar
killer
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nincs nagyon
Hátrány
2 honap után kikotyogosodik egy picit 45 kiló alatt nem nagyon jó én tapastaltam
Tapasztalat
-
Erre ajánlom
elrontani és venni ujjat
Ennyiért vettem
bicoba volt
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Vakond avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Hát előnye nemsok van. Vagyis van neki. Ez egy ilyen villa. Alsókategóriás. Amit az ára is tükröz. Amúgy elég masszív darab. Ha már kicsit ért az ember az ugráláshoz bírja egy darabig. Nehezebben törik mint a hasinló árfekvésű testvérei.
Hátrány
Hát kezdjük hogy értelmes csillapítás nincs. Vagyis ez az elasztomeres szar de az semmire se jó. Jó ennyiért ne várjon az emeber csodát. Tömítései nagyon gyérek.
Tapasztalat
Megvételkor még mozog normálisan. Hála a zsírkenésnek és a rossz tömítéseknek kb fél év és már nem mozog. Ekkor szét kell szedni. A kupak letekeréséhez vagy fogó vagy célszerszám kell. Én megvettem az utóbbit. Teljes szétszerelése sem túl egyszerű a hülye 2-2 rugós megoldás miatt. Elég trükkösen kell az alsó rugónak ellentartani, hogy az alján lévő csavart kitekerhesd. Persze légkulcscsal nem gond. Egy mosás, és a tömítések cseréje normális szimmeeringekre (300ft per db). Utána összeszerelés. Az alsó csavar alá ha raksz tömítést és száranként kb 1-1 dl legolcsóbb motorolajat öntve nagyon szépen mozog. Cserébe mindíg lessz olajgyűrű a becsűszón. Így nagyon puha hamar föl lehet ütni. Az útját rendesen kimozogja.Ilyen álapotban tökéletes túravilla. Igaz egy nagyobb padkánál fölüt de az ütköző része masszív és bírja. A keménység állító semmit nem ér. Tervezem a rugó cseréjét és az út megnövelését az alsó ütköző megrövidítésével. A bele szánt Simson rugók keményebbekk és roppant olcsók. Az így feljavított villa ideális városi használatra. Van pár kispénzű ismrősöm akik elég nagyokat ugranak ezzel a típussal. Ami már a rendesebb dirt kategóriát képviseli (mármint az ugrásaik). És bírja nekik. Visszatérve a kotyogásra. Megfelő kenés esetén lassan következik be. Ha be is következik akkor is 200 ft-ból esztetgálható új danamid becsúszó. Úgy összeségében ez egy jópofa mindenes villa. Ennél ocsóbban nem lehet újj villát venni. Egy axel comp-nál mindenképp jobb.
Erre ajánlom
Túrára
Ennyiért vettem
15000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

camper avatar
camper
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Amije van azt becsülettel kimozogja... NEM nehéz...
Hátrány
Félek hogy egy landolásnál elnyekken.
Tapasztalat
egész jó "kis" teló, ha ésszel jársz vele nem lesz baja.- hidegben még nem jártam vele...
Erre ajánlom
dirt-re nem ajánlom, esetleg street-re. Túrára, kezdő cc-snek símán jó... szerintem...
Ennyiért vettem
bicóba volt...
Szerinted hasznos?

ZEWA HP avatar
ZEWA HP
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 6 hónapig, 2000-4000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
könnyű és szépen mozog....mozgott
Hátrány
hamar reped,hajlik,nem ugrásokra való mert hamar kitörne.
Tapasztalat
ugy ahogy birja az xc-t
Erre ajánlom
csakis xc,semmi több
Szerinted hasznos?

silverline avatar
silverline
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jo a mozgása ha rendesen karbantartják,ami rávan irva azt kimozogja,hidegben kicsit beáll de akkor is mozog
Hátrány
egy idő után picit kotyogos lesz,
Tapasztalat
Sztem nem egy rossz telo.joval szebben mozog mint egy sountor
Erre ajánlom
cc,enyhe dirt
Szerinted hasznos?

bg avatar
bg
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
hát egész jól néz ki
Hátrány
az hogy RST kotyogósodik, meglepően hamar. szar a mozgása, egyáltalán nem keményedik fel a vége felé pedig ez egy rovid utas teló és így elég szar, mert állandóan koppan, szétkopik elég hamar, az utóbbi időben hetente kellett kenni máskülönben beállt.
Tapasztalat
ilyen áron jobb ha egy suntourt veszel, vagy használtan, de RST-t soha, max 60 felett az árából ítélve biztos jobb.
Erre ajánlom
ez egy városi teló, másra nem való
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

DH arc avatar
DH arc
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
csak az h jol mozog és olcsó
Hátrány
az h majdnem bemegy kopra és nem oan jó,figyelj ,,RST"ezt ne használd dirtre meg streetre mert ki fog törni,ez egy xc villa meg cc
Tapasztalat
nem rosssz
Erre ajánlom
xc cc enyhe(nagyon enyhe lejtőzés)
5 olvasó 20%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

szerintem!!!..... avatar
szerintem!!!.....
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
szép, 90mm reális ,és azt ki is mozogja, nem üt vissza ,viszonlag occcsó!!!!!
Hátrány
nincs
Tapasztalat
szarintam 20ezerér az a legjobb amit találhacc!!!! nagyon jó kis teló! szerintem!!!!!!.....
Szerinted hasznos?

Bedők Máté avatar
Bedők Máté
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
jól bírja
Hátrány
sz*rul mozog
Tapasztalat
Jól bírja...vagyis bírta
Erre ajánlom
kissebb ugrálásokra
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

anonymus avatar
anonymus
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Szép, künnyű kb 2kg, "anyira" nem rug vissza
Hátrány
Nem bírja ha ugrálgatsz vele, nekem nagyon hamar kipuhult a rugó benne, hidegben csak azután mozog valamit ha párszor jól megmozgatod, nem elég kemény a rugó, vagy nem keményedik fokozatosan vagyis nem eléggé, és a porvédő szart sem ér és hetente kéne kenni, csak drága :-) a zsír meg már idegesít
Tapasztalat
Szerintem a suntour xc 75 szerintem jobban bírja meg jobban mozog igaz nehezebb desokkal olcsóbb is
Erre ajánlom
Városi telót városba
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-15 (20 vélemény)
Rendezés
RST logó

RST márka bemutatás

Az RST teleszkópokat gyártó Dah Ken Industrial vállalatot 1972-ben alapították, eredendően autó- és motoralkatrész gyártás céljával. A cég 1990-ben, addigi tapasztalatait felhasználva a kerékpár teleszkópok és rugóstagok gyártására specializálódik.

Az RST (Rapid Suspension Technology), mint márkanév 1991-től létezik. A cég 1996 óta van jelen Európában, ekkor nyílt holland székhelyük. Az RST főleg a belépő szintű, méltányos árú teleszkópok gyártását célozta meg, mellyel gyorsan betört a világpiacra. A lengéscsillapítás már nem csak a csillagászati árú kerékpárok tulajdonsága volt, hanem mindenki számára elérhetővé vált.

A kerékpár teleszkópokon kívül krosszmotorok és egyéb járművek számára tervezett tárcsafékek, lengéscsillapítás, és egyéb alkatrészek gyártásával is foglalkozik az RST, valamint más piacokra is kitekintve nagy teljesítményű barbeque grill sütőket is gyárt. A cég több gyárral rendelkezik, Tajvanon és Kínában folyik a termelés, utóbbi országbeli gyárukban az alsó kategóriás Omni almárka teleszkópjait gyártják.

A cég olyan bringásokat támogat, mint a fiatal Radek Li¹ka, aki park és dirt körülmények között, nem kis ugrásokkal nyúzza az RST Space teleszkópját, a Storm modell pedig 2. helyet ért el Enduro kategóriában a német Bike Magazin tesztjén.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
RST Gila T5 szerviz tapasztalatok
1 válasz
utolsó: 2014. dec.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű RST Gila T5 termékkel kapcsolatban: