RST Gila T5 első teleszkóp

20 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
  • Modellév: 2005
  • Listaár: 20.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Vakond avatar
4 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Hát előnye nemsok van. Vagyis van neki. Ez egy ilyen villa. Alsókategóriás. Amit az ára is tükröz. Amúgy elég masszív darab. Ha már kicsit ért az ember az ugráláshoz bírja egy darabig. Nehezebben törik mint a hasinló árfekvésű testvérei.
Hátrány
Hát kezdjük hogy értelmes csillapítás nincs. Vagyis ez az elasztomeres szar de az semmire se jó. Jó ennyiért ne várjon az emeber csodát. Tömítései nagyon gyérek.
Tapasztalat
Megvételkor még mozog normálisan. Hála a zsírkenésnek és a rossz tömítéseknek kb fél év és már nem mozog. Ekkor szét kell szedni. A kupak letekeréséhez vagy fogó vagy célszerszám kell. Én megvettem az utóbbit. Teljes szétszerelése sem túl egyszerű a hülye 2-2 rugós megoldás miatt. Elég trükkösen kell az alsó rugónak ellentartani, hogy az alján lévő csavart kitekerhesd. Persze légkulcscsal nem gond. Egy mosás, és a tömítések cseréje normális szimmeeringekre (300ft per db). Utána összeszerelés. Az alsó csavar alá ha raksz tömítést és száranként kb 1-1 dl legolcsóbb motorolajat öntve nagyon szépen mozog. Cserébe mindíg lessz olajgyűrű a becsűszón. Így nagyon puha hamar föl lehet ütni. Az útját rendesen kimozogja.Ilyen álapotban tökéletes túravilla. Igaz egy nagyobb padkánál fölüt de az ütköző része masszív és bírja. A keménység állító semmit nem ér. Tervezem a rugó cseréjét és az út megnövelését az alsó ütköző megrövidítésével. A bele szánt Simson rugók keményebbekk és roppant olcsók. Az így feljavított villa ideális városi használatra. Van pár kispénzű ismrősöm akik elég nagyokat ugranak ezzel a típussal. Ami már a rendesebb dirt kategóriát képviseli (mármint az ugrásaik). És bírja nekik. Visszatérve a kotyogásra. Megfelő kenés esetén lassan következik be. Ha be is következik akkor is 200 ft-ból esztetgálható új danamid becsúszó. Úgy összeségében ez egy jópofa mindenes villa. Ennél ocsóbban nem lehet újj villát venni. Egy axel comp-nál mindenképp jobb.
Erre ajánlom
Túrára
Ennyiért vettem
15000
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

RST logó

RST márka bemutatás

Az RST teleszkópokat gyártó Dah Ken Industrial vállalatot 1972-ben alapították, eredendően autó- és motoralkatrész gyártás céljával. A cég 1990-ben, addigi tapasztalatait felhasználva a kerékpár teleszkópok és rugóstagok gyártására specializálódik.

Az RST (Rapid Suspension Technology), mint márkanév 1991-től létezik. A cég 1996 óta van jelen Európában, ekkor nyílt holland székhelyük. Az RST főleg a belépő szintű, méltányos árú teleszkópok gyártását célozta meg, mellyel gyorsan betört a világpiacra. A lengéscsillapítás már nem csak a csillagászati árú kerékpárok tulajdonsága volt, hanem mindenki számára elérhetővé vált.

A kerékpár teleszkópokon kívül krosszmotorok és egyéb járművek számára tervezett tárcsafékek, lengéscsillapítás, és egyéb alkatrészek gyártásával is foglalkozik az RST, valamint más piacokra is kitekintve nagy teljesítményű barbeque grill sütőket is gyárt. A cég több gyárral rendelkezik, Tajvanon és Kínában folyik a termelés, utóbbi országbeli gyárukban az alsó kategóriás Omni almárka teleszkópjait gyártják.

A cég olyan bringásokat támogat, mint a fiatal Radek Li¹ka, aki park és dirt körülmények között, nem kis ugrásokkal nyúzza az RST Space teleszkópját, a Storm modell pedig 2. helyet ért el Enduro kategóriában a német Bike Magazin tesztjén.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
RST Gila T5 szerviz tapasztalatok
1 válasz
utolsó: 2014. dec.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű RST Gila T5 termékkel kapcsolatban: