Suntour M7600 első teleszkóp

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.4]
  • Modellév: 2004
  • Listaár: 30.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




mike-rider avatar
16 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Na mostmár más a véleményem a telorol egy kicsit... Moatmár régebb ota használom és kezdem megszokni. Streetelni lehet vel mert könnyü. Bunnyzni is nagyobbat tudok mint a Mozo R500assal. Aszt hiszem... a tengelytáv rövidebb. Meredekebb a fejcsőszöge. (nem is lehet vele 0kezezni! Orrfújás életveszélyes is lehet!!). Na de jöjjenek a hátrányok:
Hátrány
Na már akarva se tuttam volna több jót irni róla. Szóval amikor felrántom az elejét akkor ugy koppan hogy kitépi a kezemből a kormányt. Gyenge de nagyon. Hajlékony!. Befogom a lábammal az 1.kereket és a kormánnyal tudok kanyarodni. 30fokot biztos tudok fordítani a kormányon. Darabosan mozog. a Belseje tök üres. Persze mi is lenne benne? A rugók kívül vannak...
Tapasztalat
egyszer már sikerült összerakni az R500ast de nem lett az igazi ugyhogy megint ezt használom. Azért 1napig használtam a nagy mozo-t is és nagyon furcsa vólt ez a kicsi után. nem néz ki olyan jól mint a a nagy meg le is meg kifele is koppan de... azért használom. Manualozni egész könnyü vele. 2-300métert sima enyhe lejtőn nem is nehéz összehozni de tényleg! Bunnyból is nem tudom pontosan hány cm de kb fél métert erőlködés nélkül.
Erre ajánlom
én ezt olyanoknak ajánlom akik falun laknak vagy országutisoknak akik a magyar utakon mennek.
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour M7600 termékkel kapcsolatban: