Suntour M7600 első teleszkóp

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.4]
  • Modellév: 2004
  • Listaár: 30.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

ricsi132 avatar
1 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Olcsó jó minőség jó kopássálóság

Hátrány

Még nem volt vele problémám csak egy pici kopás a szimeringen 2 év alatt

Tapasztalat

Már több mint 2 éve használom és még csak egy picit van kikopva a szimering persze félévente karban van tartva a Suntour M7600. Voltam vele rengeteget túrázni de nem éresztem vele azt az ütő érzést mint az olcsóbb teleszkópoknál ennyi pénzért tökéletes :)

Erre ajánlom

Városi Túrázgatós használatra tökéletes :)

Ennyiért vettem
Akciósan 20990 Ft
Mért tömeg
1833 g
Csatolt képek
Suntour M7600  2004 első teleszkóp
A villám:)
Suntour M7600  2004 első teleszkóp
Súlya 1833 Gr
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

peter182 avatar
peter182
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nekem még egyszer se koppant! csoda...
Hátrány
nagyon puha, rátámaszkodok é bemegy teljesen
Tapasztalat
az árához képest jó
Erre ajánlom
utcán kátyúkba talán nem olyan nehéz menni vele mint a merevvillással
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mike-rider avatar
16 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Na mostmár más a véleményem a telorol egy kicsit... Moatmár régebb ota használom és kezdem megszokni. Streetelni lehet vel mert könnyü. Bunnyzni is nagyobbat tudok mint a Mozo R500assal. Aszt hiszem... a tengelytáv rövidebb. Meredekebb a fejcsőszöge. (nem is lehet vele 0kezezni! Orrfújás életveszélyes is lehet!!). Na de jöjjenek a hátrányok:
Hátrány
Na már akarva se tuttam volna több jót irni róla. Szóval amikor felrántom az elejét akkor ugy koppan hogy kitépi a kezemből a kormányt. Gyenge de nagyon. Hajlékony!. Befogom a lábammal az 1.kereket és a kormánnyal tudok kanyarodni. 30fokot biztos tudok fordítani a kormányon. Darabosan mozog. a Belseje tök üres. Persze mi is lenne benne? A rugók kívül vannak...
Tapasztalat
egyszer már sikerült összerakni az R500ast de nem lett az igazi ugyhogy megint ezt használom. Azért 1napig használtam a nagy mozo-t is és nagyon furcsa vólt ez a kicsi után. nem néz ki olyan jól mint a a nagy meg le is meg kifele is koppan de... azért használom. Manualozni egész könnyü vele. 2-300métert sima enyhe lejtőn nem is nehéz összehozni de tényleg! Bunnyból is nem tudom pontosan hány cm de kb fél métert erőlködés nélkül.
Erre ajánlom
én ezt olyanoknak ajánlom akik falun laknak vagy országutisoknak akik a magyar utakon mennek.
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Mike avatar
Mike
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, varacskosdisznóként
Előny
Hogy ingyen kölcsönbe kaptam és hogy nem rázza a kezem és nem olyan égő mint egy törött teloval mászkálni. Másrészt már 30km/h nál nagy izgalomban és adrenalinban lehet részed!
Hátrány
Hogy koppan befele, kifele, hogy kotyog, hogy a rugok a becsuszón vannak. Hogy belül tök üres nincs benne semmi. Szét se lehet szedni épp ezért. Tunning kizárva. Nem lehet vele észnélkül lemenni vele egy patkán.
Tapasztalat
Nem használnám ha lenne jobb de tényleg. Bár annyira nem szar az tény. A városon átjönni egész kényelmes mert nagyon puhán mozog. A mozo R500 motorolajjal tunningolva mozog...na jo ennyire azért nem. :) Szoval nem is olyan szar. DEPÉNZT NE ADJ ÉRTE!!!
Erre ajánlom
Bátor embereknek akik nem készülnek nagyon nagy dolgokra az életükben, vagy kamikazeknak.
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

BoNe$ avatar
BoNe$
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Ami csak létezik állat isten császár bármire jó néha izzad egy kis olajat de az pótolható
Hátrány
nrövid rugóút
Tapasztalat
oz
Erre ajánlom
mindenkinek
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

pepe avatar
pepe
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 0-500 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
minden
Hátrány
nemtom még nem találkoztam vele de ma kaptam ezt a telót és elégjól bírja pedig zúzom:D
Tapasztalat
COOL
Erre ajánlom
nekem :D
2 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

peti avatar
peti
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
olcsó, pöpec a kinézete.
Hátrány
Nagyon puha, kevés a rugóút, baromi nehéz. hidegben mintha merev villává válik,beállítani a keménységét nem lehet, semmi csavar nincs rajta amivel kezdeni lehetne v.mit
Tapasztalat
végül is nekem a puhasága nagyon tetszik, bár mikor a kormányon ülök akkor elég rendesen lecsücsül. az egykerekezés után olyat csap hogy belefájdulnak az izületeim.
Erre ajánlom
kifejezetten aszfaltos túrázgatásra, és aki a látványra is ad.
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés
Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour M7600 termékkel kapcsolatban: