Nekem normál tengelyes, 100-as változat van, új szerzemény lévén csak a frissen szerzett tapasztalatokat tudom írni;
a mozgása nagyon finom, még az én nem létező karizmaim alatt is.:)
a kátyúk ettől függetlenül nem a kedvencei, de földúton hepehupákon, gödrökön, árkon bokron egy élmény!
A kormányról vezérelhető lockot imádom, nagyon praktikus, ha dombnak felfelé teker az ember. ráadásul valóban lockol!
Előfeszítés állítás is műkszik, a visszaútcsillapításnál viszont nem érzékeltem drasztikus változást.
Adonizálás eddig még nem kopik, az utat jelenleg félig mozogja ki, de lassacskán szét lesz szedve, és utánajárva. (meg egy markosabb legény alatt lehet hogy többet mozogna)
Bowdenvezetés is bejön, és alapvetően az egész kinézetre nagyon szép.
Amire nekem kell -ide oda tekeregni, akár szar talajviszonok közt- arra tökéletes.
ja és nem utolsó sorban könnyű, tehát nem megy a sebesség rovására.
hm...
Hát így egy hónap és pár padka után elkezdett ciripelni, pedig új volt, bicóból bontottan.
Nagyon remélem, hogy nem ennyit bírt a szimmering, de nagyon úgy tűnik, ezért kapott 4-est.
Előtte egy matuzsálem Rst Omega sl volt a gépben, nos ahhoz képest egy mennyország!
(máshoz sajna nem tudom hasonlítani, de ami késik, nem múlik:))
Ha ki lesz húzva 130-ra, tökéletes lesz!
(itt annyit jegyeznék meg, hogy habár többen állították, hogy gond nélkül ki lehet húzni, ez azért nem teljesen igaz- már ha valaki szeretné használni a lockot..Toldással ki lehet húzni ugyan így is, de a rugóút marad. annyi amennyi. Vagy pedig kell egy donor teló.:))
Erdőn, mezőn, réteken tekergetni, hegyen, völgyön, dombokon legurulgatni.
padkázni pl nem annyira.