Suntour SR suntour XCR RSLO első teleszkóp

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2015 (frissítve: 2015.10.)
  • Listaár: 30.991 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

rajczig avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

Szép küllemű, jól összerakott teleszkóp.

Hidegben, melegben tökéletesen működik.

Túrázni vettem, nem vadulni, s erre tökéletes.

Amit nagyon szeretek benne, hogy zárni nem csak felső, hanem alsó, összenyomott állásban is lehet, és úgy is marad, nem ereszt át. Hegyre fel, nekem bejött.

Év elején vettem, még nincs benne sok kilométer, így kotyogásáról, kopásáról nem igazán tudok, mit mondani.

Hátrány

Extrémebb helyeken kicsit lágy. Már sikerült koppantanom.

Ennyiért vettem
29000
Mért tömeg
2100 g
12 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
rugóút:

80 mm


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
váll:

Kovácsolt alumínium


 
villanyak anyaga:

Cr-Mo


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
lock-out:

van


 
színválaszték:

fehér


tömeg:

2100 g


Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour SR suntour XCR RSLO termékkel kapcsolatban: