Suntour XCM V2 HLO első teleszkóp

20 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév: 2009 (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 15.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




Nemfoglalt avatar
72 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Olcsó, V féket és tárcsát is lehet rá tenni. Lock-os.

Nagyobb bukkanónál kimozogja a telóutat, bár ennek nem előnynek kellene lennie, hanem normálisnak ...

Hátrány

Nehéz, darabosan mozog, kis döccenőket nem csillapítja megfelelően.

Télen, hidegben beáll, egy merev villa is többet mozog ilyenkor ...

Preload lényegében hatástalan, mindegy hova tekerjük.

Tapasztalat

5000km után már kotyog picit, kapott hideget meleget, így szemlélve nem olyan rossz az XCM V2 HLO.

Erre ajánlom

Aszfalt, terep. Nehéz terepre kevésbé ....

Ennyiért vettem
Gyári tartozék volt
Csatolt képek
Suntour XCM V2 HLO  2009 első teleszkóp
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
rugóút:
  • 80 mm

  • 100 mm

  • 120 mm


 
rugózás:

acélrugó


 
csillapítás:

van (olaj)


 
becsúszószár átmérő (mm):

28


 
becsúszószár anyaga:

STKM acél


 
külső szár:

alumínium


 
váll:

alumínium


 
villanyak átmérő (coll):

1 1/8


 
villanyak anyaga:

STKM acél


 
fék kompatibilitás:
  • tárcsafék

  • v-fék


 
tengely:

normál (9mm)


Beállítási lehetőségek

 
előfeszítés:

van


 
visszaút csillapítás:

nincs


 
rugóút hossz:

nincs


 
lock-out:

van


 
színválaszték:

fekete


tömeg:

2300


 
ajánlott felhasználás:

túra


Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Suntour XCM V2 HLO ha ki van húzva, hogyan tudom visszaállítani?
1 válasz
utolsó: 2012. jún.
Baj ha a Suntour XCM V2 HLOmra a csésze nem fekszik rá teljesen?
7 válasz
utolsó: 2012. jún.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XCM V2 HLO termékkel kapcsolatban: