A mozgása, a rugó "bekopása" után, és a hiányzó kenőanyagok pótlásával, az elfogadható szintre terelhető.
Nekem, némi házibarkács után, a telóutat kimozogta.
Hidegben, is jól mozog (ha megfelelő massza van a szárakban ;) )
A sárral semmi problémás, élményem nem volt, a gyári szimeringek is jól szigetelnek!
Villacsavarást nem észleltem, bár én 160-as tárcsával, és bowdenes fékkel használtam...
Egyszerű szétszedni, szervizelni, ideális kezdőteló szerelni szeretőknek!
Ebből akad pár.
A gyári kenése...
(az egyik szárban még rozsdát is találtam első szétszedéskor, zsírt persze nem sokat!)
Ahhoz, hogy használható és élvezhető csillapító legyen, 3-4 hetente szét kell szedni, kitakarítani, újrazsírozni.
Hamar kikotyogósodik!
Nekem úgy 4 hónap ALFÖLDI használat után (kb. 2-2500 km), aminek, kb fele aszfalt volt, elkezdett kotyogni. Ez azt gondolom kritikán aluli...
Az előfeszítés-beállítócsavarok nem igazán érnek sokat.