Suntour XCP 75 első teleszkóp

24 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 17.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




gabrisanyi avatar
3 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
Hát én 1év után szétszedtem,és kicsit megberheltem.kivettem a lekoppgátlót,megemeltem a távtartót,amitől 125mm-lóg ki a becsúszóból,és 120-at ki is mozog biztosan,elaszto nélkül télen is.lekoppantani lehetetlen,elaszto nélkül is,talán még rugó nélkül is...
Hátrány
a patronos csillapítás gáz, marha lassan mozog.elasztomerrel hirtelen keményedik, nélküle meg túl puha.hajlik,annyira hogy félrehúz mikor húzom a tárcsaféket.kotyog.mikor megemelem kattan egy hatalmasat.
Tapasztalat
alapból jó a kezdéshez, aztán tuninggal ki lehet vele húzni addig ameddig eldöntöd hogy melyik műfaly válik be,és építessz arra egy bringát...addig jó társad lessz, csak túl sokat ne várj tőle
Erre ajánlom
városba,túrálni,enyhe terep,streetezni dirtezni dh-zni ne ezzel menj mer kitörik alólad.(amellyire nyekereg meg zörög közbe nem is merném durván tolni...)
Ennyiért vettem
12000
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XCP 75 termékkel kapcsolatban: