Suntour XCP 75 első teleszkóp

24 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
  • Modellév:
    2006
    (frissítve: 2007.03.)
  • Listaár: 17.000 Ft

HASONLÓ első teleszkóp TERMÉKEK




lvencel avatar
lvencel
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Szép és jó az ára.Két három évig kifogástalanul műküdik.Egy laza terepen , városban tekerőnek abszolút megfelel.
Hátrány
Ha egyszer kétszer istenesen megázol vele, gyakorlatilag kidobhatod.Egy megázás után egy hónappal szabályosan ki kellett belőle csavarni a vizet.Szóval a szimmeringek nem érnek sokat.Tanulság:ha esik, nem menj biciklizni.Télen abszolúte megkeményedik, egyenlő egy merevvillával.Két év után elkezd kotyogósodni és ez csak rosszabbodik idővel.Az útját nem mozogja ki.80mm ből mondjuk 40et.
Tapasztalat
A bringát másfél évesen vettem.Nem tudom hogy hogyan használta az előttem lévő, de mikor megvettem a teló teljesen jó volt.Én csak városban és egyhe terepen használtam, de alattam kezdett el kikotyogósodni, meg rozsdálni.Lassan négy éve van benne a bringában.Most jutottam el odáig hogy le fogom cserélni.Jó, jó, de van jobb is.
Erre ajánlom
Olyanoknak, akik elsősorban városban és enyhe terepen szoktak bringázni.
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Suntour logó

Suntour márka bemutatás

Az eredendően japán, később tajvani központú SR Suntour története egészen 1912-ig nyúlig vissza, ekkor kezdett szabadonfutók és fogaskerekek gyártásába a Maeda Iron Works Company.

1950-ben a cég bemutatta a saját váltóját, ami hasonlított az akkori francia riválisok (Huret, Simplex) váltóihoz. 1964-ben a SunTour feltalálta a ferde-paralelogrammás hátsó váltót. Olcsóbb volt, mint bármely riválisáé, teljesítményben viszont többet nyújtott, mivel egyedül ez volt képes terhelés alatt nagyobb fogaskerékre váltani. A szabadalom lejártakor a Shimano rögtön lecsapott a megoldásra. A pozícionált váltás 1969-es bemutatásával szintén megelőzte a Shimano-t. A kazettás agy feltalálása is egy a cég nagy ötletei közül.

A ’70-es évek elején a Shimano és a SunTour közösen látta el a fellendült amerikai piacot, viszont a SunTour nem rendelkezett komplett hajtásrendszerrel, hanem más márkákkal karöltve dolgozott- lemaradva ezáltal a komplett rendszereket kedvezményes áron kínáló Shimano-tól. A cég jelentősen olcsóbban kínálta termékeit, mint konkurensei, ezért sokan alsókategóriás gyártónak sorolták be. Megtetézve ezt néhány valóban félresikerült termékkel, a SunTour jó időre kiesett az élbolyból.

1987-től a Sakae Ringyo révén SR Suntour néven folytatja pályafutását a cég, azóta több tajvani és kínai gyárat is nyitva. 2005-ben bemutatják a Vboxx-ot, amely egy vázba integrált 9 sebességes hajtásrendszer. 2006-ban a találmány elhozza az ezüstérmet az Eurobike-ról.

Pár éve az SR Suntour elindította a Werx programot, melynek célja, hogy a versenyzőik ne csak használják a termékeiket, hanem aktívan részt is vegyenek a fejlesztésben, tapasztalataikat felhasználva. 2010-től az alumínium és a magnézium mellett a karbon is szerepel a felhasznált anyagok listáján. Az utóbbi években a Suntour termékei, főleg első teleszkópok, rohamos minőségi fejlődésnek indultak, ismét felhozva evvel a márkát a legnagyobb nevek szintjére.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Suntour XCP 75 termékkel kapcsolatban: