Avid SD 7 2013 fékkar

53 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 7.000 Ft

HASONLÓ fékkar TERMÉKEK



46-53 (53 vélemény)
Rendezés

Axel77 avatar
6 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Jó állithatóság,masszív,jól néz ki a szürke-fekete színösszeállításrövid fékkar,tárcsafékhez is tökéletes választás,bármelyik oldalra felrakható.
Hátrány
Szerintem nincs,legalábbis eddig még nem találkoztam hátránnyal.
Erre ajánlom
Bármire én dirtre és streetre használom
Ennyiért vettem
5000Ft
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

scotty avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
csak az van. nem nyúlik, nem kotyog, nem hajlik, könnyen és finoman adagolható. egyszóval szuper.
Hátrány
nincs neki olyan.
Tapasztalat
Hát a shimano fékkar után ez valami egészen döbbenet volt. Fene gondolta volna hogy ekkora különbség lesz. Számokban: ugyanazzal a gumival/súllyal/etc. kb -4m ~50km/h-ról. Avid SD5 V-fékekkel + cseréhető betétes pofákkal használom, és nem cserélném el semmilyen mehás tárcsára...
Erre ajánlom
XC,CC (röhögve),enyhe DH/FR, és aki igazán jó V féket akar.
Ennyiért vettem
4200
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

GrandMaster B avatar
GrandMaster B
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 6 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
avid,bb7-tel csodákat művel,állítható,jobb és baloldalra egyaránt feltehető,olcsó,könnyű 88gramm/db,Bend-zone--->elfikkansz--->kar elhajlik de te viszahajtod és ---->mész tovább,stb
Hátrány
kopik a festék róla, patentos fékkarfelfogatás,ha kotyog akkor nem nagyon lehet megcsinálni,boltban pénzt kértek érte tőlem
Tapasztalat
olcsó fékkar mely megéri az árát, mivel állítható ezért nagyon szépen be lehet állítani és ha bb7tel használod akkor gyöníörűen lehet adagolni,egyedül a patentos megoldás ami nem tetszik de semmi sem tökéletes.
Erre ajánlom
akinek van 4500ft-ja annak jó lehet mechanikus tárcsafékhez és V-fékhez is
Ennyiért vettem
4000
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

benedekco avatar
28 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
könnyü, merev, preciz, kényelmes/kézre all, szimetrikus(bal illetve jobb oldal uaz), szép(szubjektiv), allithato kanti illetve V-fék szabvanyra is
Hátrány
kopik a festék(ha érdekel, engem nem tulzottan), az esést nem birja annyira és könnyen elhajlik illetve kikotyogosodhat töle(ha kormanyszarvad van akkor az tompithatja az ütés mértékét), szegecselt karfelfogatas(b+ is gyart csavarosat)
Tapasztalat
jobb helyeken sokkal olcsobban megkapod mint amennyiért Én vettem, sztem a lagnagyobb dobas az allithatosaga és annak az egyszerüsége a pici tekerökével :)
Erre ajánlom
barkinek kivéve kos kormanyosokat
Ennyiért vettem
7000
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Nyifi avatar
Nyifi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
hát szerintem nagyon jól néz ez a fekete-szürke dizájn meg a piros állító.a fékereje is tökéletes a fékerőállító is tökéletes el van találva szerintem
Hátrány
egyszer nyaltam egyet és már kotyog nem nagyon de azért érzékelhető
Tapasztalat
én bb7-hez használom és tökéletes a párosítás!
Erre ajánlom
ez mindenre jó
Ennyiért vettem
4000(2db)
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Salieri avatar
20 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon jó, nem lötyög... nekem az nagyon tetszik, hogy 1 kicsit érdes a karja :P de nekem fekete van (szeritnem ugy jobabn néz ki)
Hátrány
Hát.. szerintem 1 fékkarnak sincs hátránya :D
Tapasztalat
nekem még csak 2 hónapja van meg de kira! remélem az elkövetkezendő években nem kell leváltanm!!!
Erre ajánlom
mindenkinek / mindenre
Ennyiért vettem
2270/db
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mihálik ádám avatar
mihálik ádám
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
nagyon jo kis fékkar én azért használtam 2 honapig mert el kelet adnom mert kelet a pénz de már megbántam nos akkor a tárgy:nagyon jo fékkar triálosoknak ajánlom mert van rajta fék erö álitoság és ez nagyon jo
Hátrány
nem lehet nagyon észre venni hogy álitotál a fékerön
Tapasztalat
nagyon jobb mint az fr 5 olyanom is volt és az nem jo
Erre ajánlom
triálra cc re xc re nagyon jok
Ennyiért vettem
4500
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Gyumi avatar
Gyumi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Hát, nagyon ász fékkar, nagyon harap :)
Hátrány
eddig semmi, szerintem nem is lesz
Tapasztalat
Hát, szerintem nagy jó fékkar, nagyon megéri
Erre ajánlom
xc, street...talán dirt
Ennyiért vettem
2000 :)
7 olvasó 71%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

46-53 (53 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

alu


 
kompatibilitás:

V-fék és mechanikus tárcsafék


 
bilincsméret (mm):

22,2


 
szimmetrikus fékkar:

igen


 
kiszerelés:

pár vagy db


 
állítási lehetőség:
  • fékkar elérés
  • moduláció

 
szín:

antracit-fekete


tömeg:

175g/pár


 
további információk:

AVID középkategória V-fék és mechanikus tárcsafék használóknak. Jellemzője a rendkívül erős kivitel, precíz kidolgozás, hatalmas fékerő-átvitel, alacsony súly. A fékkar jobb és bal oldalra is, felszerelhető.

  • Anyaga: Hidegen kovácsolt alu, visszatérítő rugós szerkezet
  • Egybeépített kormányrögzítő bilincs, mindkét oldalra szerelhető kialakítás
  • "Speed Dial" technológia: A fékkar menet közben is könnyen az aktuális terepviszonyokhoz állítható
  • "Bend-Zone": A szerkezet kialakítása lehetővé teszi a húzókar elhajlását bukás esetén, így a ház és a mechanika nem sérül. Ez az elhajlás kis mértékben visszaállítható, így a kerékpározás még folytatható.
  • Szín: Antracit színű ház, fekete kar

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid SD 7 termékkel kapcsolatban: