Avid SD Ultimate fékkar

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 70.000 Ft

HASONLÓ fékkar TERMÉKEK



1-3 (3 vélemény)
Rendezés

Bán Attila avatar
3 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny

Csak ámulok ,tökéletes kidolgozás,merevség,hihetetlenül erős!Maximális adagolhatóság,kezelhetőség...............................................

Hátrány

Na talán csak annyi.....................drága!

Tapasztalat

mindent visz az SD Ultimate.....

Erre ajánlom

xc ,maraton

5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

krausz avatar
34 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny
  • gyönyörüen néz ki
  • erős
  • látszik rajta hogy minőségi darab
  • nem kotyog, lötyög, nyikorog, surlódik, akad...
  • fékerő nagyon jól adagolható persze ehez nem csak fékkarnak van köze !
Hátrány
  • dárga
  • bonyulult egy kicsit
Csatolt képek
Avid SD Ultimate  2010 fékkar
5 olvasó 40%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Makky avatar
164 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, kevesebb mint 1 hónapig, versenyzőként használtam
Előny
  • Műremek
  • Gyönyörű
  • Csapágyazott
  • Nagyon merev
Hátrány
  • Drága
Tapasztalat
Egészen rendkívüli érzés a használata. Egy ipari műremek. A bowden hossz állítót egy darabig néznem kellett míg rájöttem, hogyan működik, mert nem a hagyományos menetes megoldás, bár annak néz ki. Elképesztő összegbe kerül, de én nem ismerek jobbat.
Erre ajánlom
XC verseny
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-3 (3 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

CNC alu


 
kompatibilitás:

V-fék és mechanikus tárcsafék


 
bilincsméret (mm):

22,2


 
szimmetrikus fékkar:

igen


 
kiszerelés:

pár


 
állítási lehetőség:
  • fékkarelérés
  • moduláció

 
szín:

acél fekete


tömeg:

152/pár


 
további információk:

Az AVID csúcskategória XC felhasználoknak. Jellemzője a rendkívül erős kivitel, precíz kidolgozás, hatalmas fékerő átvitel, alacsony súly.

  • Anyag: CNC megmunkált alu, zárt ipari csapágyas forgórészek
  • "Cam Split" kormányrögzítő bilincs.
  • "Speed Dial" technológia: A fékkar menet közben is könnyen az aktuális terepviszonyokhoz állítható
  • "Liveaction" beállítás-megfigyelő nyílás
  • "Bend-Zone": A szerkezet kialakítása lehetővé teszi a húzókar elhajlását bukás esetén, így a ház és a mechanika nem sérül. Ez az elhajlás kis mértékben visszaállítható, így a kerékpározás még folytatható.
  • Szín: acél fekete
  • Súlya: 152g

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid SD Ultimate termékkel kapcsolatban: