Sram 7.0 fékkar

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 5.000 Ft

HASONLÓ fékkar TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

mof avatar
mof
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny
könnyű, szép, jó fogású, olcsó, megfogja a bringát
Hátrány
ha nagyon tépem, bizony nyúlik.. bár számomra nem zavaró ja, meg talán kicsit messze van a kormánytól a kar
Tapasztalat
2000ért használtan.. meg kéne még szokni ezt a karocskát.. alivio után brutál jó, leszámítva a távolságot
Szerinted hasznos?

Szűcs Levente avatar
Szűcs Levente
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
állítható fékerő, szín, a nép jól megbámulja mert csak úgy virít a Truvativ kormányon, egyszerű kezelhetőség
Hátrány
műanyag maga a fékkar
Tapasztalat
A Shimanó gagyi fékkarjait simán veri!(hehehe! :)!!!!!!!!
Erre ajánlom
XC,CC,Hobby, Túra, Maraton, szerintem rendkívül sokoldalú fékkar!
Szerinted hasznos?

rihi avatar
rihi
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny
Könny?, tartós.
Hátrány
Törékeny és iszonyatosan nyúlik!!!!!
Tapasztalat
Véeredménben nem rossz, de én nem vennék ilyet! [attól függ hogy hogyan nyomja az illet?] www.gportal.hu/xc
Erre ajánlom
Há, igazából minden bringás ágazatban kell fékezni és hát nem jó az a nyúlós érzés... TÚRA, STREET , CC, XC
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

MankaMTB avatar
MankaMTB
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jó a fogása. Kellemesen lehet használni mind a kétkaros váltóhoz (Shi rendszerei), mind pediglen a SRAM tekerős rendszeréhez. Elvégre érdekes is lenne, ha ahhoz nem menne!
Hátrány
Nyúlós lesz, kb. 2 hónap után. Elsőzör viszont túl keményen fog.
Tapasztalat
Könnyen állítható, jó fogású és előnyös árú ketyere. Igazán jó vétel, ha nem akarsz sokat költeni, de megbízható cuccot akarsz beszerezni. Az előző karhoz képest is jobb. Ami nagyon lényeges, hogy télen és hidegebb időben sem hűl le annyira, mint a fém karú rendszerek (az elődje nekem olyan volt). Éppen ezért kellemes a fogása is!
Erre ajánlom
Terepen bevált.
Szerinted hasznos?

Makky avatar
164 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
Olcso, konnyu, nem kotyog. Egesz merev.
Hátrány
Lehetne merevebb.
Tapasztalat
Jol mukodik. Igaz terepen meg nem probaltam, mert ezt a bringamat csak orszaguton hasznalom.
Erre ajánlom
Egyszerubb XC
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.