Sram 9.0 fékkar

9 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 9.000 Ft

HASONLÓ fékkar TERMÉKEK



1-9 (9 vélemény)
Rendezés

Vegha avatar
23 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

könnyű

szép

könnyen adagolható a fékerő

tárcsafékhez is jó a Sram 9.0

 

Hátrány

anyagából adódóan kicsit _nyúlékony_

már nem gyártják

Tapasztalat

kb. 3 éve használom hóban, fagyban, sárban, kánikulában. tökéletesen működik. 9.0 fékekkel (már szintén nem kapható) verhetetlen. Én most mechanikus tárcsafékkel használom, ehhez is nagyon jól szuperál. Nem olyan merev, mint a fém fékkarok, viszont sokkal könnyebb. esésem, borulásom a trekking felhasználásból adódóan nem volt (és nem is lesz, hehe), így nem tudom mennyire törékeny.

Erre ajánlom

montira, XC

Ennyiért vettem
8000
Csatolt képek
Sram 9.0 fékkar
Szerinted hasznos?

hibridbike avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
konnyu,szepen mozog,szepen adagolhato
Hátrány
nagyon nyulik,nekem mar tobol mozog es nem tetszik mert tovig kel huzza, ahoz,hogy megaljak
Tapasztalat
ez egy konnyu adagolhato fekkar,de en ugy vettem eszre,hogy 3 ev hasznalat utan mintha megadta volna magat.tul nyulekony lett. le is cserelem avidra
Erre ajánlom
csakis xc,maraton de csodara nem kell varni ja meg grammmaniasoknak tokeletes
Ennyiért vettem
4000
Szerinted hasznos?

tikshow avatar
tikshow
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, 500-1000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
puhán húzható, nem szorul mint egyes fém és műanyag fékkarok
Hátrány
ha tud törni vki írja már meg mailben(tikshow@freemail.hu)!! én még nem találtam hibát
Tapasztalat
király. bár néha olyan érzesem van mintha már majdnem törne de ez csak az anyaga miatt van így szerintem
Erre ajánlom
mindenkinek mindere mindenhez(kiv. hidraulikus tárcsafék :) )
Szerinted hasznos?

olaf avatar
olaf
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1999, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű, gyönyörű, nem merev
Hátrány
????
Tapasztalat
Nagyon jól eltalált szép fékkar. Nagyon jól lehet vele adagolni a fékerőt. Bírja a gyűrődést. Ha tudsz még ilyet szerezni ne hagyd ki!
Erre ajánlom
Túra, maraton, XC
Szerinted hasznos?

Mickey avatar
Mickey
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Könnyű és erős darab. Nem annyira merev, de épp ez benn a jó: szuperül lehet fele a fékerőt adagolni 1 újjal.
Hátrány
Nincs
Tapasztalat
Az enyém több buktát átélt nagyon megbízható darab.
Erre ajánlom
Mindenkinek mindenre
Szerinted hasznos?

Lacko avatar
Lacko
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
olcsó, könnyű, szép, jó
Hátrány
kissé nyúlós, nem kőmerev, de ez nekem pont jó mert a fékem brutál kemény, így jól kiegészítik egymást
Tapasztalat
Jó, olcsó, könnyű, szép. Mi kell még?
Erre ajánlom
mindenkinek XC-re
Szerinted hasznos?

manki avatar
manki
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2000, 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
szép karbonszövet festése van, könnyű
Hátrány
kicsit nyulik
Tapasztalat
tetszetős darab, kicsit nyulik, de nincs vele semmi bajom.
Szerinted hasznos?

Skeletron avatar
Skeletron
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1999, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Karbon dizájn, jól adagolható fékerő
Hátrány
?
Tapasztalat
Én imádom, kinézetre nagyon király. Teljesen a rabja lettem. 8000km után semmi hiba.
Erre ajánlom
Bárkinek, aki nincs elkötelezve a fém fékkarok iránt
Szerinted hasznos?

LGee avatar
LGee
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1999, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
Nekem a régebbi van! Könnyű! És ehhez képest még ereje is van, nem is kotyogósodik ki. 3 fokozatban állítható. Kellemes fogás, abszolút ergonomikus. Karbon design. :)
Hátrány
Kicsit nyúlik erős fékezésnél (az új állítólag merevebb).
Tapasztalat
Magam sem hittem volna, hogy ilyen tartós lesz. Legalább 10.000 km óta használom, és még mindig teljesen jó.
Erre ajánlom
Általános, megbízható V-fékkar.
Szerinted hasznos?

1-9 (9 vélemény)
Rendezés
Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.