-Közepesen kopik, hamar felveszi a felni mintázatát.
-Nagyon jók a csavarok, nem tágul ki a fej az állítgatástól, nem rozsdásodik.
-Könnyen belőhető, dőlésszög minden irányba megfelelő mértékben állítható.
-A fékerő vizesen és szárazon nagyon hasonló, nem romlik drasztikusan szakadó esőben sem.
-A fém ház elvileg merevebbé teszi a sima pofáknál.
-Kicsit kemény, jobb fékerőre számítottam. Elöl még OK, de a hátsó fékkart nagyon erősen kell húzni, hogy legyen hatás.
-Eléggé koszol, sok a pofából származó szemcse a felnin, ami nagyon fog (ruhát, bőrfelületet).
-Nedvesen elöl elég hangos.
-A teljesítményéhez mérten sokallom az árát.
Egy Alivio szettet cseréltem le Single Digit 7-re, ahhoz jártak a pofák is. Eleinte nagyon hangos volt elöl, de aztán kis állitgatás és kopás után jó lett szárazon. Sajnos vizesen továbbra is trombitált. A hátsó fék fékereje nem javult, továbbra is gyenge maradt. Észrevettem, hogy a fékezéshez szükséges erővel húzva a kart, hajlik a hátsó villa (Cube SL Cross). Ekkor rendeltem egy villamerevítőt, közben párhuzamosan elkezdtem új pofát keresni. Először Kool Stop Tectonicot akartam venni, de ott is voltak panaszok a hangra, igaz a fékerőt mindenki dícsérte. Aztán ugyanolyan jó értékeléssel, de feleannyiért találtam Clarks Elite 3 komponensű fékpofát, amit meg is rendeltem. Sokkal puhább, jobban adagolható a fék hátul és elöl egyaránt. Most szárazon érzetre olyan mindkettő, mintha tárcsafék lenne (csak csendesebb), már hátul sem ad nyúlós érzetet, nem kell annyira húzni, hogy hajoljon a villa. Vizesen nem tudtam még kipróbálni az új pofákat. Összességében a Rim Wranglerhez képest óriási az előrelépés.
Félreértés ne essék, ez nem egy rossz fékpofa, messze átlagon felüli, de ugyanennyiért van ennél is jobb.
Igazából mindenre, de csak erős villákkal rendelkező bicókhoz, mivel a pofa aránylag kemény, ezért erősebben kell húzni a kart, amit tovább fokoz egy rugalmas villa.