160as méretben használtam, nem nagyon melegszik, még hosszas fékezések után sem
masszív nagyon az Avid HS1
gyönyörű, öröm ránézni
Avid Juicy 3.5 fékkel használtam 1 hónapig
a fékezőfelület jó kidolgozású, a hőt simán elnyeli, viszont a kecsesség kapitális problémákhoz vezethet egyes esetekben (lásd alább)
sajnos gyárilag ferde volt a HS1
én olcsón vettem, de boltban láttam 14000ért is ami elég rémisztő
Na. Ez a tárcsa egy érdekes dolog. A HS1-t alapból adják az Elixir 3 és fel valamint a Code fékekhez és azokhoz az avidokhoz, melyek betétje az újabb, keskenyebb, de hosszabb kivitel. Nem véletlenül. A bb7/juicy pofa durván lelóg róla, és hajlamos beleakadni a tárcsa küllőibe fékezéskor. A képeken ez látható is, ha a kopást nézzük. Nálam 4.3mm a lelógás standard helyzetben. Ha ráraktam anyákat baknak, akkor meg a tárcsa tetején lógott nagyon, és a betét 10-15% sose érte a tárcsát, szóval mínusz fékerő, és huplisra kopik a betét.
Olyan hangja volt így, mintha abs lenne benne, és még rángatott is.
Nem rossz tárcsa, mert alapvetően hibátlanul fogott, de nem bb7/juicy pofának lett kitalálva. Egyébként ezt egyszer meg is találtam a SRAM honlapján.
Külföldi fórumokon olvastam, hogy sokan már befürödtek így nem ráillő méretű betét miatt. Egyébként Elixirekkel és Code fékekkel hibátlan. El tudom képzelni, hog valaki csiszolgat és jobb lesz.
Nem használtam sokáig, mert nem a fékemhez való.
Érdekes módon a héten láttam egy pécsi szaküzlet kirakatában Elixir 1 fékkel szerelt bringát hs1 tárcsával, amiben elvileg bb7/juicy betét van...nem tudom, hogy fog szuperálni.
a répákkal nagy bajban vagyok, mert hát nem volt kompatibilis a fékemmel, így nem tudtam a tényleges teljesítményét megfigyelni. Én adok neki 4/5-öt, de minél előbb meg szeretném próbálni hozzá illő fékkel, és akkor update-t írok. Ár/értékre nekem 4500as darabáron ok volt.
Erős fékezéshez, de meg kell nézni nagyon a pofa mértetét, mert lelóghat róla.
Hozzávaló pofával tuti jó.


