Avid HS1 féktárcsa

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 11.300 Ft

Új Avid HS1 eladó
4.000 Ft
új árához képest: -65%

Használt Avid HS1 eladó 160 és 180mm tárcsák
2.000 Ft
új árához képest: -82%

HASONLÓ féktárcsa TERMÉKEK




Baalint avatar
14 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

BB7-el elég jól fog de nem bánnám ha picit jobb lenne
Többször felmelegedett már és nehezen hül le de szerencsére nem égett meg
Igényesen néz ki, az anyaga is minőségi, betéteket nem eszi gyorsan
Nyolcas eddig nincs benne, remélem nem is lesz..

Hátrány

Esőbe kicsit ciripel de türhető

Erre ajánlom

Ha vigyázol, hogy ne melegedjen fel túlságossan akkor bárhova

Ennyiért vettem
Kaptam :)
Csatolt képek
Avid HS1  2012 féktárcsa
Avid HS1  2012 féktárcsa
Avid HS1  2012 féktárcsa
1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
méret:
  • 140mm
  • 160mm
  • 180mm
  • 200mm

 
féktárcsa felfogatás:

6 csavaros


 
további információk:
  • Új HS féktárcsák cross-drilled technológiát alkalmazzák, mely csökkenti a tárcsák súlyát, melegedését, és sáros vizes környezetben is javul a fékek adagolhatósága.
  • Magas minőségi előírásoknak megfelelő "HS1" féktárcsa, hőelvezető kiképzéssel!
  • Nagyobb merevség, jobb hőelvezetés, könnyebb súly!
  • Kompatibilis a 6 furatos tárcsás agyakkal.
  • Acél rögzítőcsavarokkal

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid HS1 termékkel kapcsolatban: