Avid Single Digit 7 féktest

23 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.05.)
  • Listaár: 9.100 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK




Giant avatar
13 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 90%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Ez egy igaz nagybetüs FÉK. Már legalább 3éve használom, eleinte a gyári pofákkal ezeket érdemes lecserélni, mert hidegben-esőben megfolyósodik bár így is jól fog, aztán a Jagwire 3zónás(hátúl) és piros Rithchey-re(elől) cseréltem őket. A bowdenezésem Jagwire Hyper, fékkar Avid7. Kíváncsiságból én is felültem a tárcsafék divatnak és vettem előszőr LX fékeket(nem ajánlom) majd Avid Juicy 3(ez már jobb választás az előzőnél)-okat is. Nahát ezekkel nem voltam elégedett(a fékerő normál és vizes körülmények között semmivel sem jobb mint a Vfékem teljesítménye sőt néha gyengébb, hangosabb, nyúlósabb érzés ami mindíg ciripel soha sem csendes és nehezebb az Sd7-nél, stb), holott mindenki dícséri, hogy milyen könnyen jár a fékkar(mint kiderült semmivel sem mint a fentebb leírt SD7-gyári kar-Hyper bowdenezés) és milyen hiper-szuper a fékerő. Hát, ajánlanám, hogy próbáld ki a fenti párosítást és nem fog kelleni a tárcsa(kivéve extrémkedés). És ne felejtsük el, hogy mennyivel jobb az ár-érték aránya a Vféknek. Szóval ennél tényleg nem kell jobb, ha nem használod DH-ra. Bár a tárcsát ott is szidják, hogy milyen hamar melegszik és nincs fékerő, bla,bla, etc
Hátrány

Itt most felróhatnánk, hogy sárban eltömődhet és különben is "déhára-frírájdra" nem elég, de nem is erre tervezték. Különben nincs semmiféle hátránya használd nyugodtan.

Tapasztalat

BEST BUY

Erre ajánlom
Okosan használva, nincs párja.
Ennyiért vettem
nem emlékszem
10 olvasó 90%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

alu


 
szín:

grafit szürke


tömeg:

185 g


 
további információk:

AVID csúcskategória XC felhasználóknak. Jellemzője FVA kialakitás. Kedvező árfekvés.

Féktest:

  • Hidegen kovácsolt alu
  • Siklócsapágyakkal rögzül a vázhoz
  • FVA kialakítás: célja a kis távolság elérése a féktüskétől, ezzel csökkentve a csavaró erőket, ezáltal hatékonnyabbá téve a fékezést.
  • AVID logós fékpipa: rozsdamentes acél, teflon betéttel és rövid gumi kupakkal "Overcoat".
  • Fékpipa ütköző: festett, logóval
  • Fékrugók: 2,3mm átmérő, gyorsabb visszatérítés, könnyebb kezelhetőség "OLS".
  • Súly: 185g

Fékbetétek:

  • AVID cserélhető betétes fékpofák "RW2"
  • Szín: metál szürke

Avid logó

Avid márka bemutatás

Az Avid márka jelenleg (2004 óta) a Sram csoport fékfelelőse. Legelső termékük, amivel ismertté lettek 1991-ben került piacra, és egy adapter volt, mellyel kisebb lánctányért lehetett a hajtókarra szerelni- egy egészen új áttételtartomány téve lehetővé ezáltal a hegyikerékpárosok számára.

1994-ben előrukkolt a cég a Speed Dial fékkarokkal, melyeken állítani lehet az áttételt, pontosabb fékerő modulációt téve lehetővé. Ismét egy olyan apróság, melyre senki nem gondolt, mégis rengeteget javított az alkatrészen. „Kinek kellenek a tárcsafékek, ha ilyen is van”- nyilatkozták akkortájt a magazinok. Persze ez még azelőtt volt, hogy az Avid belépett volna a tárcsafékek piacára.

1999-ben bemutatta a cég a Ball Bearing tárcsafékét, mely azon kívül, hogy erőben messze legyőzte a konkurenseket, egy olyan újdonságot is felvonultatott, mint a Tri-Align Caliper Positioning System, amely egy rendkívül egyszerű fékpofa-állítási rendszer. Egy apró, de hasznos módosítás, hisz jó beállítás nélkül mit sem ér egy fék. Az Avid aztán megtartotta ezen a jó szokásait a hidraulikus fékek kifejlesztése során is.

2004-től a cég a Sram csoport tagja, mely lehetővé teszi a fékcsaládok integrálását a hajtás és váltásrendszerekbe. Ennek eredménye pl. a 2006-os Matchmaker, mely egy konzol, amivel egy bilincsen rögzíthetőek az Avid fék- és a Sram váltókarjai, kisebb helyet elfoglalva a kormányon.

Az Avid jelenlegi kínálatában V-, mechanikus és hidraulikus tárcsafékek, valamint a cyclocross felhasználókra is gondolva cantilever fékek, és országúti fékkarokhoz tervezett tárcsafékek is találhatóak.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
Avid Single Digit Sl mennyivel jobb mint az SD 7?
2 válasz
utolsó: 2013. márc.
Avid Single Digit 7-hez bármilyen fékpofa jó?
6 válasz
utolsó: 2013. feb.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Avid Single Digit 7 termékkel kapcsolatban: