Campagnolo Athena Skeleton féktest

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2013 (frissítve: 2013.07.)
  • Listaár: 34.000 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK




viktormatrai avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, kevesebb mint 1 hónapig, brutálfutárként használtam
Előny
Azon kívül, hogy egy iparművészeti darab, könnyű is. A fékereje amellett, hogy hibátlanul adagolható, brutális, pontos, az ujjbegyeimen érzem a felnin való tapadást. Elképesztően merev szerkezet. 70-ről a 0-ra való megállás során sem kezd el taknyosodni a fékpofa. Hangja nincs, meg sem mukkan, csak brutálisan fékez.
Hátrány
Nincs.
Tapasztalat
A legjobb közép felső kategóriás fék.
Erre ajánlom
Singlespeed, outi, fixire, vészféknek.
Ennyiért vettem
14000
Mért tömeg
315 g
Csatolt képek
Campagnolo Athena Skeleton  2014 féktest
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
szín:
  • Fekete
  • Ezüst

 
benyúlás (mm):

40-50 mm


 
forgáspontok száma:
  • elől 2
  • hátul 1

tömeg:

306-331g


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Athena Skeleton termékkel kapcsolatban: