Campagnolo Chorus féktest

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 50.000 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

whammy4 avatar
54 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Nagyon jól fog a Chorus.
Kicsit keményen fog lehetne puhább, de ki hyog szereti.
könnyú kis darab.

Hátrány

a fékpofák lehetnének puhábbak, olyan érzés mitnha mintha nem is gumi lenne, hanem műanyag. de ettől függetlenül rendsen fog a Chorus.

Tapasztalat

Nekem túl kemények a fékpofák. Ahogy húzoma  fékkart és felnit érnek a fékpofák egyből koppan és fékez.
A velocenak a puhasága jobban bejött.

Erre ajánlom

országúti edzés verseny

Ennyiért vettem
12000
Csatolt képek
Campagnolo Chorus  2010 féktest
Campagnolo Chorus  2010 féktest
2 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

Alumínium


 
szín:

Fekete


 
benyúlás (mm):

40-50 mm


 
forgáspontok száma:

2


tömeg:

299


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Chorus termékkel kapcsolatban: