Sram Red féktest

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 53.660 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

xcarlos avatar
36 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, csak kipróbáltam, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Igényes, precíz kidolgozás, a lehető legjobb minőségű alapanyagokból. (főleg kovácsolt Alu)

A merevség és a fékerő nem hagy kívánni valót maga után, emellett a fékerő jól adagolható.

Az Aerolink része egy külön forgásponttal rendelkező erőkar..

 

 

Hátrány

Kicsit drága, de ez is relatív.. ez felső kategóriás alkatrész.

A gyári Swisstop fékgumik számomra kicsit kemények, jobban szeretem a shimanokat ill. nedves körülményekre inkább Koolstop piros-fekete.

Tapasztalat

Vannak ennél könnyebb féktestek is a piacon, de ott már tényleg súlyos összegek repkednek.. ill.  vélhetően megjelennek kompromisszumok is a súly/merevség tekintetében.

A későbbi, megtett kilométerek után majd bővítem a leírást.

Erre ajánlom

Országúti edzés/verseny.

Ennyiért vettem
50000
Mért tömeg
254 g
Csatolt képek
Sram Red  2013 féktest
Sram Red Aerolink
Sram Red  2013 féktest
Sram Red Aerolink
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
anyag:
  • Hidegen kovácsolt karok
  • rozsdamentes csavarok

 
forgáspontok száma:

2


tömeg:

240 g


 
további információk:
  • AeroLink design
  • négyzet keresztmetszetű rugók
  • Sram betét állítható cartridge tartóval

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram Red termékkel kapcsolatban: