Campagnolo Veloce féktest

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.08.)
  • Listaár: 12.000 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK




Légió avatar
28 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • campagnolo
  • jó merev
  • fasza csavarok
  • iszonyat jó finomállítók, sokkal jobbak mint a shimanok..
  • szép, és nem is olyan nehéz..
Hátrány

A gyári pofái jó fosok.. Az első nem annyira jól fog a hátsónak meg hangos.Nincs a féken "kiakasztó kallantyú " szóval akinek nem campa fékváltója van vagy olyan fékkarja amit nem lehet kiengedni akkor bukta a kerékcsere gyorsaságát ..

Tapasztalat

Jól szabályozható a fékereje, jó a rugója kifejezetten. A finom állítója is elég jó. A fékbenyúlása pont potimális, ha olyan vázad van akkor még akár egy vékonyabb sárvédőt is tudsz alá rakni ha meg kicsit jobban kimért kitted van akkor meg pont eléggé "feltolhatók" a pofák.  

FIGYELEM !! : a campagnolo fékekhez campagnolo féle fékpofák kellenek ugyanis más a rögzítési elvük mint az álltalános fékeknek, szóval erre figyelj mikor pofákat vásárolsz . :) 

Erre ajánlom

országútira, ha relatíve olcsó de jóminőségű, olasz cuccot akarsz a bringádra.  Szerintem megéri az árát, végülis ha jó féket szeretnél nem csepelt vagy valami saccont akkor megéri az a plusz 3 ezer forint ..

Ennyiért vettem
10k
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

Aluminium


 
szín:
  • Fekete
  • Ezüst

 
benyúlás (mm):

40-50


 
forgáspontok száma:

2


tömeg:

325 g


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Veloce termékkel kapcsolatban: