Campagnolo Veloce féktest

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.08.)
  • Listaár: 12.000 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK



1-7 (7 vélemény)
Rendezés

certi avatar
4 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Ár.
  • Minőségi fékpofa.
  • Száraz körülmények között jó fékhatás.
  • Minden irányban jól állítható fékpofa.
Hátrány
  • Esőben fékerő egy tízes skálán kettes.
  • Folyamatosan lazuló csavarok.
  • Időnként elforgó féktest.
  • Kell hozzá csavarhúzó is.
  • Kicsit nyúlós fékerő.
Tapasztalat

Veloce fékváltókarhoz vettem. Száraz körülmények között nagyon jó fékhatás (10-ből 8). Meglepetésként ért mikor először használtam esőben mintha nem lett volna fékem (ijesztő volt), alig bírtam megállni. Tény függ a külsőtől is de ez a fékpofa nem fog semmit. A csavarjai lazulnak, már két csavart elhagytam emiatt. Tanulság ha ilyen féket veszel mindegyik csavarhoz menetrögzítőt kell használni össze rakás előtt.

Azért 4-4 répa mert ugyan ennyiért nem biztos hogy jobbat lehet venni, plusz nem csak öntött fékpofát adnak. Fékpofában kicseréled a gumit és máris lesz esőben is fékerő!

Ennyiért vettem
12000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

gyuladaniel94 avatar
38 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • fékereje több, mint elég virsligumihoz és 75 kilós hajtóhoz
  • határozott, koppanós fékérzés a hozzá tartozó fék-váltókarral
  • kedvező ár
  • cserélhető betétes(cartridge), minőségi fékpofákkal érkezik
  • szép, polírozott felület
  • könnyen beállítható

 

 

 

 

Hátrány
  • állandóan elállítódik(megoldva, menetrögzítő)
Tapasztalat

Eredeti vélemény, szerkesztve:2014.10.18

20:06

Jó ár-érték arányú fék ez, amit egy külföldi webáruházból rendeltem. Fulcrum Racing 7 kerékszettel használom országúton, túrázgatásra. Fékereje jobb, mint némelyik v-féknek, a fékérzés pedig egyértelműen koppanósabb még a jó minőségű v-fékeknél is. Adagolhatósága fékkar felső fogásból nem az igazi, mert először nem túl határozott, ha pedig erősebben húzom, már jóval nagyobbat lassít, ez megszokást igényel. A kormány alsó fogásából húzva a fékkarokat könnyedén blokkolhatóak a kerekek, ezért én olyankor csak 1-1 ujjammal szoktam fékezni. 75 kiló vagyok, a biciklim pedig kb.10 kiló, meredek leejtőn folyamatos fékezés sem okoz neki problémát, ha felváltva hol az első, hol a hátsó féket húzzuk. A hirtelen fékezéseket kerülöm vele, de ha kell, gyorsan is meg tud állítani. Esőben is próbáltam, a fékerejében számottevő változást nem tapasztaltam száraz használathoz képest, inkább a gumik tapadása határozza meg a fékút hosszát a vizes aszfalton, fékerőben akkor sincs hiány. Hangot sem vizesen,sem szárazon nem adott. Egyetlen bosszantó hibája van, mégpedig az, hogy állandóan elállítódik. Először arra gyanakodtam, hogy elgyengült a rugó benne, de minden egyes fékezéstől elállítódik, így rájöttem, hogy nem a rugó gyengül, hanem a balansz állító-csavar tekeredik ki még akkor is ha álló helyzetben behúzom néhányszor a féket. Érdekes volt, mert a régi RX-100 fékeknél nem tapasztaltam hasonlót. A Veloce esetében kell egy kis menetrögzítő a balansz állító csavarra és remélhetőleg megoldódik a probléma.

Frissítve: 2014.10.24

13:04

Ahogy gondoltam, a menetrögzítő(jobban mondva csak körömlakk) megoldotta az elállítódás problémáját, 40 Km-es hegyi túra után sem kellett állítani, pedig én gurulásnál igencsak használom a fékeket. Így már első osztályú a fék, 5-5 répát érdemel szerintem.

Erre ajánlom

Országúti, vagy egyéb, fékhíddal, fékfurattal ellátott kerékpárok lassítására, megállítására tökéletes

Ennyiért vettem
10000 Ft
Csatolt képek
Campagnolo Veloce  2012 féktest
Újkorában
Campagnolo Veloce  2012 féktest
Campagnolo Veloce  2012 féktest
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

ati1124 avatar
6 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Fékereje brutál jó, első-hátsót is csutkára állítja

Féktest szerintem fasza elég merev

Gyári pofák a puhábbik féléből valók nagyon jól adagolható és hangtalanok

az egész test nagyon fasza minőségű beállítani könnyű de nekem hiányzik a gyorszár mivel nem campa fékváltóval használom

Esőben is igen jó fékhatást tud produkálni

Hátrány

-

Tapasztalat

Rodi CC40 felniken használom ezen nagyon pöpec

Erre ajánlom

aki szerelmes az olasz cuccokba de nincs eleresztve pénzügyileg azoknak kiváló :)

Ennyiért vettem
14000
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Légió avatar
28 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • campagnolo
  • jó merev
  • fasza csavarok
  • iszonyat jó finomállítók, sokkal jobbak mint a shimanok..
  • szép, és nem is olyan nehéz..
Hátrány

A gyári pofái jó fosok.. Az első nem annyira jól fog a hátsónak meg hangos.Nincs a féken "kiakasztó kallantyú " szóval akinek nem campa fékváltója van vagy olyan fékkarja amit nem lehet kiengedni akkor bukta a kerékcsere gyorsaságát ..

Tapasztalat

Jól szabályozható a fékereje, jó a rugója kifejezetten. A finom állítója is elég jó. A fékbenyúlása pont potimális, ha olyan vázad van akkor még akár egy vékonyabb sárvédőt is tudsz alá rakni ha meg kicsit jobban kimért kitted van akkor meg pont eléggé "feltolhatók" a pofák.  

FIGYELEM !! : a campagnolo fékekhez campagnolo féle fékpofák kellenek ugyanis más a rögzítési elvük mint az álltalános fékeknek, szóval erre figyelj mikor pofákat vásárolsz . :) 

Erre ajánlom

országútira, ha relatíve olcsó de jóminőségű, olasz cuccot akarsz a bringádra.  Szerintem megéri az árát, végülis ha jó féket szeretnél nem csepelt vagy valami saccont akkor megéri az a plusz 3 ezer forint ..

Ennyiért vettem
10k
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

No, ha van velocity, jön a veloce aztán minnyá' niccs.. magyarán kitépi a küllőzést, leszakítja a bennsőségeket.. erős.. eléggé.. 

a gyári betétekkel használom ezt a Campagnolo féktestet, khamsin felniken, Campagnoloék gondoskodtak róla, hogy "hazai terepen" megfelelő legyen a fékerő, s gondolom, a felnit sem fogja kinyírni, bár a khamsin elég masszív, nem az a "két hét alatt elfékezem" typus. 

 

Hátrány

Szerintem a szimpla porfekete Veloce bűnronda.. Az ezüst viszont gyönyörű, csak nekem nem olyan van.. Hátrány még, hogy esőben SZIGNIFIKÁNSAN (érts, naggyon nagyon) csökken a fékerő. Ezen kívül nem jut eszembe...

Tapasztalat

No, ha reáklikkelsz profilomra, látod, hogy mikkel tudom összevetni (105 golden arrow, 1050, miche..) Veri az összeset a Campagnolo Veloce.. Igaz, micsike erősebb vízen, de nekem mindegy, mert esőben úgy sem fogom használni a velocés bringám.. Szép klasszikus formájú, ezüstben gyönyörű, sőt, a csillogó fényes fekete is szép.. Egyedül a korábbi évjáratok csúnyácska ezüstjére lehet kifogás..

 

Ja, és 35 euró párban.. háromszázas euróval számolva sem drága.. ezért a teljesítményért, főleg, hogy alig drágább, mint a micse..

 

UPDATE!

A Coral is megkapta őket.. Ezüst. Szép. és csak 9900 ft volt. Huppii. NIB, kis kézikönyvvel, visszaküldési garanciával, szóval szhéép.

Erre ajánlom

Fékezni, lassítani, megállni, felszrelni, leszerelni,beállítani, s még klasszikus vázon is mutat, bár ahhoz teljes 10s ezüst gruppó kell :) Még azt nem próbáltam, de ha rámszakad a lottó..

Ennyiért vettem
kerékpárral..
Csatolt képek
Campagnolo Veloce  2010 féktest
Campagnolo Veloce  2010 féktest
Campagnolo Veloce  2010 féktest
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

lp1978 avatar
52 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Igaz, elég gyenge mezőnnyel tudom összehasonlítani, mert előtte Sora, azelőtt pedig valami noname fékeim voltak, ezért a Velocét összehasonlíthatatlanul jobbnak érzem. Bármikor blokkolni tudom vele a hátsó kereket, és szerintem, ha nem vagyok elég óvatos, az elsőt is. Ugyanakkor jól szabályozható a Campagnolo Veloce fékereje. A féktest meg sem mozdul fékezéskor, elég merev. Egyszerű a beállítása, és az egy év használat alatt utánállítani sem kellett.

Hátrány

Nem tapasztaltam.

Tapasztalat

Sok helyen hallani, hogy a Shimano - Campa harcban a fékek terén egyértelműen az utóbbi a nyerő. A Velocét használva ezzel teljesen egyetértek.

Erre ajánlom

Országúti bringa.

Csatolt képek
Campagnolo Veloce  2011 féktest
7 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zooki14 avatar
47 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

A fékereje elég jó ahoz hogy megálítson ez a Campagnolo féktest ha 50 el mész bár a hátsó akkor ha nagyon behúzód ugye blokkolja a kereket, de az elsővel jól fékez, persze fejre nem állít ha jól állítod be. Agyári pofák elég jónak tűnnek a felnit sem koptatják. A Veloce beálítása pofon egyszeerű csak húzol a bowdenen és kész.

Hátrány

egyszer elállítódott ez a Campagnolo fék eggyik irányba és elöbb ért az eggyik oldalhoz a fékpofa, de ezt is nagyon könnyen meg lehetett csinálni, ki kell lazítani a tartócsavart középre állítani és meghúzni. Szerintem csak rosszúl húzták meg az üzletben vagy nem tudom miért volt azóta semmi.

Erre ajánlom

országuti, fixi ha kell rá fék valakinek a biztonság miatt.

Csatolt képek
Campagnolo Veloce  2012 féktest
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-7 (7 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

Aluminium


 
szín:
  • Fekete
  • Ezüst

 
benyúlás (mm):

40-50


 
forgáspontok száma:

2


tömeg:

325 g


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Veloce termékkel kapcsolatban: