Miche Performance féktest

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2011 (frissítve: 2011.07.)
  • Listaár: 11.000 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK



1-11 (11 vélemény)
Rendezés

dajkapeter avatar
21 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2015, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Én nagyon szeretem

Sokkal jobb mint egy sima monti V fékje, sokan csak néznek hogy az otival milyen féktávot veszek. Durván terhelhető a féktest eddig. 

Könnyen beállítható, ha ért hozzá az ember egy kicsit.

Hátrány

1 év használat után sem tudok rá negatív véleményt írni!

Tapasztalat

Én szeretem, hatékonyan lassít még a gyári fékpofa is. Pedig arra sokan panaszkodnak

1 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

adodaniel avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Városba bőven elegendő fékerő.
  • Könnyen beállítható féktest.
  • Jól lehet adagolni a fékerőt.
  • Régi vázhoz is passzol, köszönhetően a viszonylag nagy benyúlásának.
Hátrány
  • Régi váznál előfordulhat, hogy elsőt kell tenni hátra is.
  • A záró imbuszfej elég vastag, régi váznál lehet fúrni kell az első villát, hogy belemenjen.
  • A gyári fékpofák nem valami bizalomgerjesztőek.
Tapasztalat

Egyforgáspontos fék után hihetetlen fékerő, de ennek ellenére könnyen és pontosan adagolható. A gyári fékpofákat ki sem próbáltam, XLC betéteket tettem bele, ezzel csendes, nem nyikorgott soha még. Ha a vázon van már, akkor könnyű beállítani.

Én egy 80-as évekbeli Bianchi vázra tettem fel. Hátra is elsőt tettem, mert a hátsó rúdja rövid volt. Elöl tágítani kellett a villán a lyukat, mert a záró imbuszfej nem ment bele. Nem egy nagy tétel, de azért szettár + 1000 HUF költséggel számolni kell.

Erre ajánlom

Én városban használom, mentett már meg.

Ennyiért vettem
8500 + 1000 fúrás
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

viktormatrai avatar
2 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2014, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny

Szuper fékerő.

Adagolható.

Merev.

A felszerelés/beállítás, annyira egyszerű, hogy egy 5 éves gyerek is képes rá.

A csavarok jó minőségűeknek tűnnek, most kaptak sarat, havat, vizet, egyelőre jól bírják.

Nyirkos, nedves nulla-mínusz egyben is tökéletesen fognak

Hátrány

Van, hogy hangosak (mondjuk, ez legyen a legnagyobb baj)

Tapasztalat

Hegyvidékről gurulok le minden nap és nem ritka a 50-60 km/h-ás sebesség és még ekkora tempónál is biztosan és szépen adagolhatóan lassít. Ha kell egyből tud blokkolni, nem akar kenődni komolyabb igénybevétel során sem. A Csepel Stuporhoz képest ez olyan, mintha betonfallal ütköznénk fékezés gyanánt. Mivel baromi olcsón vettem a Bajnokban (4000-ért a párat), így mondhatni ingyen volt, de teljes árban sem vészes.

Erre ajánlom

Városban való tekeréshez, single speed-re, fixie-re életmentőnek

Ennyiért vettem
4000-ért a párat
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

TheUnknownX avatar
106 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- aránylag olcsó

- kitűnő fékerő

- beállítani nagyon egyszerű

- nagyon jól bírta azt a 3 évet amit a bringámon volt

Hátrány

- a kioldója (nem tudom mi a hivatalos neve: a fekete műanyag kar rajta)  nem működik, így kerékkivételnél le kell engednem a levegőt, hogy ki tudjam venni

- 3 év városi használat után két csavar berozsdásodott

- néha a hátsó fék elmászott

Tapasztalat

Csak jó dolgokat tudok mondani a fékről. Bírta télen, nyáron. Egy jó fékpofával egyáltalán nem visított, és még a fékereje is megfelelő volt egy országuti fékhez képest. Csak ajánlani tudom aki ezen töri a fejét.

Erre ajánlom

nem verseny országutikra: ss, fixi, kommuter, stb...

Ennyiért vettem
6000
Csatolt képek
Miche Performance  2011 féktest
első-hátsó
Miche Performance  2011 féktest
rozsda és a kioldó kar
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

radioman987 avatar
3 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

- szép

- tartósnak bizonyul

- virsligumis géphez képest egész komoly fékhatást tud nyújtani

- ár/érték bajnok

- súlyban is jó

- árban szuper(6-9 ezer között mozog, óriási)

Hátrány

- a gyári fékpofák kőkemények, ezt nem minden felni honorálja(cserébe lassan kopnak persze)

Tapasztalat

másfél éve használom elöl/hátul egy városi egysebin, 30-as átlagok mellett is tökéletes fékerőt biztosít, nem szokott gyengülni, esőben is remek. néha nyikorog, de hát ha neki jól esik, had nyikorogjon :)

Erre ajánlom

hobbi outi gépre, és városba minden virsligumira, legyen az akár fixi, akár ss

Ennyiért vettem
6500
Mért tömeg
325 g
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

xlsi avatar
23 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2013, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • viszonylag értelmes árban van
  • jó minőségű
  • könnyen beállítható
  • harap :)
Hátrány
  • még nincs
     
Tapasztalat

Most vettem, felszereltem, ami nagyon könnyen ment, belőttem oszt csókolom.
De a fékerő legalább rendben van, nagyon jól adagolható, szépen megfogja a gépet.
Ég és föld a csepel stuporhoz képest. Nem mozog el, tartja magát és ami a legjobb nagy sebességnél is lehet erőset fékezni. Nincs lag mire megérkezik a fékerő.

Up: kicsit utána állítva elmúlt a sírás, tökéletesen működik teljes csendben!

Erre ajánlom

fékezni országútin

Ennyiért vettem
7800
Csatolt képek
Miche Performance  2013 féktest
Miche performance - fekete
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

joccmocc avatar
5 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 6 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Nagyon komoly fékerővel bír
  • Jól adagolható a Miche Performance
  • Nagyon masszív
  • Két perc alatt felszerelhető (menetkészre)
  • A gyári fékpofák esőben is jól szuperálnak
Hátrány

talán annyi, hogy gyári fékpofák elég kemények, ami hosszú távon kikezdheti a felnit (cserébe viszont iszonyatosan jól fognak)

Tapasztalat

Örökhajtóson használom elölre vészféknek, ritkán van használva, de akkor megbízhatóan teljesít.
Mentett már életet. :)

Erre ajánlom

Megállásra
Városban nagyon jó szolgálatot tesz

Ennyiért vettem
3500
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Relatíve jó fékhatású, nem nyeklő féktest, dekoratív kinézet ezüst színben, egyszerű fölszerelés és beállítás, a Miche Performance használható akár téli edzőbingókon is, hosszú benyúlásának hála (bár ennek én hasznát nem veszem, de mindegy...) Relatíve könnyű, sokan grammolták már le, és 350 grammtól többre még sárral-kosszal se jött ki. Azért az jó.

 

edit: kis összekopás után még jobban szuperál, azt mondom: hozza az elvárható szintet, nagyon erős a fékhatás. Csak ne sírna vízben.

Hátrány

A gyári fékpofát azoknak ajánlom, akik szeretik tönkretenni a felnit, ugyanis a fékfelületet zabálja a Performance pofája, és sír, nyikorog. Kőkemény ebonit, keményműanyag, vagy mittoménmicsoda. Egyébként a gyári betéttel használom, egész jól fog, azért nem cserélem, mert csóró és lusta vagyok, meg a felnimnek mindegy. Drága. 

 

edit: esős edzőkör, remek fékhatás, iszonyat sírás-rívás a fékbetéttől.. Ez van.

Tapasztalat

Nem a Miche fékről írtam, hanem a Tektró R510-esről, ami ugyanaz. De eladják ezt a féket még különféle bicógyárak égisze-matricája alatt is, az alap ugyanaz.

Úgy tapasztaltam, egész finom kis rugózású, jó működésű és megfelelő fékerejű cucmó, még a rossz gyári betétekkel is. Valószínűleg egy fékbetétcserével igazi küllőszaggató is lehetne belőle, de mindent a maga idejében. 

 

Összességében tehát remek kis fék ez a Miche , de DRÁGA. 7000-8000 ft környékén van, helytől függően, ennyiért használtban remekségeket is lehet kapni, pl. régi 105-ösöket az 1055-ös pezsgő szériából, kis kiegészítéssel rosebikes-ról 26 euróba mérik a Tiagra párját, vagy 35 euró körül a Campa Velocét, ami viszont NAGYON JÓ.

 

Vagy használtan ugyanezeket a fékeket kb. féláron be lehet szerezni, bár ott azért nézni kell azt is, hogy olcsó fékekről lévén szó a rozsda-gyengülés bejátszik.

Erre ajánlom

Klasszikus vázakra, kispénzűeknek, olyanoknak, akiknek fontos a kinézet, szeretik a jó fékhatást, bár utóbbit főleg betétcserével lehet elérni.

Na, tulajdonképpen ajánlható bárkinek, aki csak fékezni szeretne, de jó hatással, és nem érdekli, hogy most mi van a féktestre írva.

Meg ha új kerékszettet akarsz. Ugyanis hamar kinyírhatod vele a meglévőket, ha fékezgetsz agyba-fűbe.

Ennyiért vettem
8000
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

figyeljcastro avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- komoly fékhatás (nálam cyclocross fékkarral)

- jó anyagminőség

- könnyen beállítható

- esőben is jól szuperál ez a Miche féktest

- erős féktest

Hátrány

- eddig semmi, nálam városi használatban remekül működik régi típusú alu felnin

Ennyiért vettem
3.500.- Ft/db
Csatolt képek
Miche Performance  2012 féktest
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

breadface avatar
6 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 6 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Esztetikes, designja jo.

Fekereje nagy, a fektest merev. A gyari fekpofa szerintem hamar kopik, es esoben kegyetlenul nyikorog, visit.

Beallitasa egyszeru, sajat magam szereltem fel, es allitottam be, szinte percek alatt. Csavarok jo minoseguek, rejtett csavaros.

Orszagutin hasznalom, sarba nem nagyon szoktam menni.

Ar ertek aranya jo.

En a regi egyforgaspontos shimano fekekrol valtottam, a kulonbseg olyan mint eg es fold kozott.

Hátrány

Ez esoben sir a fekpofa.

Ennyiért vettem
6500
Csatolt képek
Miche Performance  2011 féktest
4 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

mosfet avatar
153 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
  • Kovácsolt test (merev, nem kóvályog)
  • Két forgáspontos (nagyobb fékerő)
  • Rejtett csavaros
  • A felfogató csavarok, erősek
  • Cirka 2 cm-es benyúlás intervallum
  • Könnyen pontosan állítható
  • Esztétikus szép kiképzés; fekete és ezüst színben is kapható

 

 

Hátrány
  • A pofa keveréke kemény 
  • A féktest felület enyhén porózus (ezüst polir felülete)

 

Tapasztalat

Régi '80-as években gyártott Bianchi vázon szolgál teljes megelégedésemre. Elődje egy régi Modolo Corsa egyforgáspontos fék volt (ezek sajnos nagyon gyenge fékerővel bírtak, rövid fékkarútat beállítani nem lehetett). A benyúlása miatt régiebbi vázak is fogadják. Fékerő tekintetében sokkal jobb elődjénél - sajnos még így sem az igazi a karok miatt , illetve a pofa anyaga sem kielégítő (ez utóbbit egyenlőre betudom a felnikkel való összekopás hiányának, mindenesetre a modolo pofák hálásabbak voltak (igaz azok esős időben feketére festették a kereket)).

A kialakítása szép, de a felület nem homogén, kissé porozus a polir. (ez talán a képen is látható).Ezt leszámítva esztétikus (a rejetett csavaros megoldással együtt). 

Fékerő tekintetében (s ezt csak a modolo karokkal együtt tudom figyelembe venni) jó; de csak jó. A nyúlás (ami bovden és kar függő is) érezhető, leginkább a hátsó fék esetében. Utcai használatra így is bőven jó (sőt edzőgépekbe is egy jó fékkarral 100%-os)

Kb. két hete van meg - egy éppen ss-é átalakított outin. Ha minden jól megy a jövőhéten egy nagyobb és hosszabb útnak néz elébe (Bp-Balaton, +3 nap Balatonfelvidék) ahol az új ambrosio felnivel egyetembe remélhetőleg egy pozitív véleménykiegészítéssel tudom bővíteni az itt leírtakat. 

Erre ajánlom

régi outikra, ss-re, fixire (előre), edzőgépekre

Ennyiért vettem
6000
Csatolt képek
Miche Performance  2011 féktest
lehetne simább
Miche Performance  2011 féktest
finomra hangolva
Miche Performance  2011 féktest
perfomansz
13 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-11 (11 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

Alumínium


 
szín:

Fekete


 
forgáspontok száma:

2


 
további információk:
  • Terpesz: 41mm - 57mm
  • Hőkezelt acél forgócsapok
  • Cr-Mo csavarok és anyák
  • Kevertgumi fékpofák

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Miche Performance termékkel kapcsolatban: