Campagnolo Veloce féktest

7 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
  • Modellév: 2012 (frissítve: 2012.08.)
  • Listaár: 12.000 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK




gyuladaniel94 avatar
38 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2012, 3 hónapig, 1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • fékereje több, mint elég virsligumihoz és 75 kilós hajtóhoz
  • határozott, koppanós fékérzés a hozzá tartozó fék-váltókarral
  • kedvező ár
  • cserélhető betétes(cartridge), minőségi fékpofákkal érkezik
  • szép, polírozott felület
  • könnyen beállítható

 

 

 

 

Hátrány
  • állandóan elállítódik(megoldva, menetrögzítő)
Tapasztalat

Eredeti vélemény, szerkesztve:2014.10.18

20:06

Jó ár-érték arányú fék ez, amit egy külföldi webáruházból rendeltem. Fulcrum Racing 7 kerékszettel használom országúton, túrázgatásra. Fékereje jobb, mint némelyik v-féknek, a fékérzés pedig egyértelműen koppanósabb még a jó minőségű v-fékeknél is. Adagolhatósága fékkar felső fogásból nem az igazi, mert először nem túl határozott, ha pedig erősebben húzom, már jóval nagyobbat lassít, ez megszokást igényel. A kormány alsó fogásából húzva a fékkarokat könnyedén blokkolhatóak a kerekek, ezért én olyankor csak 1-1 ujjammal szoktam fékezni. 75 kiló vagyok, a biciklim pedig kb.10 kiló, meredek leejtőn folyamatos fékezés sem okoz neki problémát, ha felváltva hol az első, hol a hátsó féket húzzuk. A hirtelen fékezéseket kerülöm vele, de ha kell, gyorsan is meg tud állítani. Esőben is próbáltam, a fékerejében számottevő változást nem tapasztaltam száraz használathoz képest, inkább a gumik tapadása határozza meg a fékút hosszát a vizes aszfalton, fékerőben akkor sincs hiány. Hangot sem vizesen,sem szárazon nem adott. Egyetlen bosszantó hibája van, mégpedig az, hogy állandóan elállítódik. Először arra gyanakodtam, hogy elgyengült a rugó benne, de minden egyes fékezéstől elállítódik, így rájöttem, hogy nem a rugó gyengül, hanem a balansz állító-csavar tekeredik ki még akkor is ha álló helyzetben behúzom néhányszor a féket. Érdekes volt, mert a régi RX-100 fékeknél nem tapasztaltam hasonlót. A Veloce esetében kell egy kis menetrögzítő a balansz állító csavarra és remélhetőleg megoldódik a probléma.

Frissítve: 2014.10.24

13:04

Ahogy gondoltam, a menetrögzítő(jobban mondva csak körömlakk) megoldotta az elállítódás problémáját, 40 Km-es hegyi túra után sem kellett állítani, pedig én gurulásnál igencsak használom a fékeket. Így már első osztályú a fék, 5-5 répát érdemel szerintem.

Erre ajánlom

Országúti, vagy egyéb, fékhíddal, fékfurattal ellátott kerékpárok lassítására, megállítására tökéletes

Ennyiért vettem
10000 Ft
Csatolt képek
Campagnolo Veloce  2012 féktest
Újkorában
Campagnolo Veloce  2012 féktest
Campagnolo Veloce  2012 féktest
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

Aluminium


 
szín:
  • Fekete
  • Ezüst

 
benyúlás (mm):

40-50


 
forgáspontok száma:

2


tömeg:

325 g


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Veloce termékkel kapcsolatban: