- Kovácsolt test (merev, nem kóvályog)
- Két forgáspontos (nagyobb fékerő)
- Rejtett csavaros
- A felfogató csavarok, erősek
- Cirka 2 cm-es benyúlás intervallum
- Könnyen pontosan állítható
- Esztétikus szép kiképzés; fekete és ezüst színben is kapható
- A pofa keveréke kemény
- A féktest felület enyhén porózus (ezüst polir felülete)
Régi '80-as években gyártott Bianchi vázon szolgál teljes megelégedésemre. Elődje egy régi Modolo Corsa egyforgáspontos fék volt (ezek sajnos nagyon gyenge fékerővel bírtak, rövid fékkarútat beállítani nem lehetett). A benyúlása miatt régiebbi vázak is fogadják. Fékerő tekintetében sokkal jobb elődjénél - sajnos még így sem az igazi a karok miatt , illetve a pofa anyaga sem kielégítő (ez utóbbit egyenlőre betudom a felnikkel való összekopás hiányának, mindenesetre a modolo pofák hálásabbak voltak (igaz azok esős időben feketére festették a kereket)).
A kialakítása szép, de a felület nem homogén, kissé porozus a polir. (ez talán a képen is látható).Ezt leszámítva esztétikus (a rejetett csavaros megoldással együtt).
Fékerő tekintetében (s ezt csak a modolo karokkal együtt tudom figyelembe venni) jó; de csak jó. A nyúlás (ami bovden és kar függő is) érezhető, leginkább a hátsó fék esetében. Utcai használatra így is bőven jó (sőt edzőgépekbe is egy jó fékkarral 100%-os)
Kb. két hete van meg - egy éppen ss-é átalakított outin. Ha minden jól megy a jövőhéten egy nagyobb és hosszabb útnak néz elébe (Bp-Balaton, +3 nap Balatonfelvidék) ahol az új ambrosio felnivel egyetembe remélhetőleg egy pozitív véleménykiegészítéssel tudom bővíteni az itt leírtakat.
régi outikra, ss-re, fixire (előre), edzőgépekre