több mint egy éve
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: 2013,
1000-2000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
- Városba bőven elegendő fékerő.
- Könnyen beállítható féktest.
- Jól lehet adagolni a fékerőt.
- Régi vázhoz is passzol, köszönhetően a viszonylag nagy benyúlásának.
Hátrány
- Régi váznál előfordulhat, hogy elsőt kell tenni hátra is.
- A záró imbuszfej elég vastag, régi váznál lehet fúrni kell az első villát, hogy belemenjen.
- A gyári fékpofák nem valami bizalomgerjesztőek.
Tapasztalat
Egyforgáspontos fék után hihetetlen fékerő, de ennek ellenére könnyen és pontosan adagolható. A gyári fékpofákat ki sem próbáltam, XLC betéteket tettem bele, ezzel csendes, nem nyikorgott soha még. Ha a vázon van már, akkor könnyű beállítani.
Én egy 80-as évekbeli Bianchi vázra tettem fel. Hátra is elsőt tettem, mert a hátsó rúdja rövid volt. Elöl tágítani kellett a villán a lyukat, mert a záró imbuszfej nem ment bele. Nem egy nagy tétel, de azért szettár + 1000 HUF költséggel számolni kell.
Erre ajánlom
Én városban használom, mentett már meg.
Ennyiért vettem
8500 + 1000 fúrás
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?