Shimano Altus/Acera 2013 féktest

32 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
  • Modellév:
    2013
    (frissítve: 2013.02.)
  • Listaár: 2.800 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK



31-32 (32 vélemény)
Rendezés

ates96 avatar
55 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • A fékereje jól beállítva tökéletes.
  • A féktest elég merev.
  • A gyári pofák 1 éve megvannak és még mindíg nem kell cserélni, egyetalán nem csikorog.
  • Egyszerű beállítani, jó minőségűek a csavarok.
  • Bírja a sarat és a strapát, a télen egy picit elkezdett a hátsó nyikorogni a sok sártól, de egy kis olajjal meg lehetett oldani.
Hátrány
  • Még nem volt, és szerintem nem is lesz.
Tapasztalat

Olcsó, szép, jó minőségű, ha jól van beállítva és olyanra használjuk amire a gyár ajánlja akkor tökéletes fék. Freeride-ra ne használjuk, de lehet hogy még ott is megállná a helyét.

Erre ajánlom

Városba, túrázásra, sima terepre, hobbyszintű sportos kerékpározásra.

Ennyiért vettem
1.830 Ft
5 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

sanzi89 avatar
32 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
  • Szép, egyszerű, olcsó, jó
  • A fékerő DH-n kívül szerintem mindenre elég. 
  • A féktest szerintem jó, elég merev, nem hajlik semerre
  • Eddig csak egy nyarat volt használva csak szárazon, ott kb semmit se kopott és a felnit se bántptta
  • Beállítani még nem kellett, csak egy picit finomítani a szerkezeten, de az is könnyű. Az egész cucc korrektnek tűnik, jó anyagokból vannak a csavarok is
  • Esőben/sárban nem használom
Hátrány
  • Nem tapasztaltam semmit, de szerintem nagyon nincs is neki
Tapasztalat

Oda ahova nem kell tárcsafék, szerintem egy ilyen féknél nem kell több. Igaz esőben/sárban nem nagyon használtam, de ez úgyis inkább a fékpofa próbája. Szárazon rendben van minden. 

Erre ajánlom

DH/Versenyen kívül mindenre ahova nem kell brutális fékerő. 

Ennyiért vettem
Bicóhoz adták Epik 50 '10 egyébként 1800
Csatolt képek
Shimano Altus/Acera  2009 féktest
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-32 (32 vélemény)
Rendezés
 
modellnév:
  • BR-M422
  • BR-M432

 
anyag:

Aluminium


 
szín:
  • Fekete
  • Ezüst

 
további információk:
  • 107 mm-es ív: több helyet hagy a sárvédőnek.
  • Javított gumiborítás, biztosabb rögzítés a bowdenvezető pipához

Shimano logó

Shimano márka bemutatás

"Küldetés: A természet, és a minket körülvevő világ élvezete által elősegíteni az egészséget és boldogságot."

A Shimano-t 1921-ben alapította Shozaburo Shimano, és kezdetben kerékpár szabadonfutók gyártásával foglalkozott. Mára a globális kerékpárpiac 50%-át birtokló óriásvállalattá nőtte ki magát. Gyárt hajtás és fékrendszereket, kerekeket, pedálokat, országúti, hegyi és hibrid kerékpárokba, mindezt felhasználás szerint rendezett készletek formájában. Kínálatukban találhatóak kifejezetten kezdő és hobbikerékpárosok számára készült alkatrészek, illetve a versenyek élmezőnyét kiszolgáló rendszerek is.

A kerékpáros területen kívül horgász felszerelések és egyéb, pl. snowboard alkatrészek gyártásával is foglalkozik.

A Shimano márkához köthetőek, olyan kerékpár-történelmileg mérföldkőnek számító újítások, mint a pozícionált váltás (egy kattintással egy fokozat), a középrésszel egybeintegrált hajtómű, vagy a patentpedál (SPD). Hozzá fűzhető továbbá a hegyikerékpárok kifejlődésének egy fontos állomása, az első kifejezetten MTB szett, a Deore XT 1982-es piacra dobása is.

A Shimano mind a mai napig az elérhető árú magas minőség definíciója. Jelentős előnyt szerzett kezdeti ellenfelével a Suntourral szemben, és piaci pozícióját megtartotta manapság is az amerikai Sram előretörése mellett.