Sram 7.0 féktest

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 5.000 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK



1-11 (11 vélemény)
Rendezés

TaTa avatar
TaTa
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Jól fog, szerintem a nem párhuzamosított V-fékek közül a legjobb. Már 6 éve megvan, és volt már 3 bringán, most a fiam ugrálos Mali Boáján van, és tökéletes,cartridge pofával.
Hátrány
Nekem olcsón adták, és a piros fékcsőkiakasztó hiányzott róla, de ez mondjuk sosem zavart. Egyesektől hallottam, hogy törik benne a rugó, de aztán kiderült, hogy csak azért, mert padlóztak vele, vagy odaverték valahova.
Tapasztalat
A nem párhuzamos nyomásúak között a legjobb, és nem csak az ára miatt
Erre ajánlom
Túrázásra, trekking bringára.
Szerinted hasznos?

atus avatar
atus
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Hátrány
ha ugratok nekicsapódik a felninek és akárhogy beálitom mindig nekicsapódik
Tapasztalat
szerintem xc re jó de másra nem igen zúzni nem jó
Erre ajánlom
xc
Szerinted hasznos?

AdaMs avatar
AdaMs
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Nagyon ász én megvettem a 2004-es darabot olcsón 3000Ft-ért rá két napra má 4500Ft lett!!!Iszonyat jól fog esőben és száraz időben is!!!Bízhatsz benne mert minden helyzetben megfog ha nem ütöd szét:):):)Előre nagyon jó hátra fölösleges!!!NEM HAJLIK!!!!!!!!
Hátrány
Nem nagyon van néki!!!
Tapasztalat
Szerintem iszonyat jó a Bike+-nál ezerszer jobb és a deorét is kenterbe veri!!!
Erre ajánlom
Ezt Dirt, street freeride és junior DH!!!
Szerinted hasznos?

magellanpx avatar
11 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
az egész nagyon jó!!!
Hátrány
feketében jobban illene a gépemhez!!! nincs feketében!!!
Tapasztalat
nem hajlik! nem koszolódik! mindenféle keréknél jól fog mindenféle időjárási viszonyoknál4
Erre ajánlom
+állásra nagyon jó!
Szerinted hasznos?

hcstuning avatar
hcstuning
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Olcsó, jó és eddig semmi baj!
Hátrány
Eddig szerencsére még nem tapasztaltam.
Tapasztalat
Olcsó, szép, erős. Kell ennél több?
Erre ajánlom
Főleg street, fr. de triálhoz is megfelelő.
Szerinted hasznos?

Krizsó avatar
Krizsó
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1999, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Az árát mindenképpen megéri ennyi zsozsóért nem nagyon lehet jobbat találni.Én már több mint 3 éve nyúzom és semmi baja.
Hátrány
A gyári pofák nem túl jók ezért pár nap után vettem bele Avidot,így teljesen sirály.
Tapasztalat
A régi no name fékemhez képest ég és föld a különbség persze az Sram javára.
Erre ajánlom
CC-re,túrára szerintem hibátlan
Szerinted hasznos?

X-Treme Boy avatar
X-Treme Boy
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
olcso,szep kialakitas,a gyari fekpofakis megfognak,mondjuk en kicsereltem oket 3-4 nap utan.
Hátrány
NEM TALALTAM
Tapasztalat
ennyi penzert nagyon megeri,nem penz kidobas.
Erre ajánlom
en Dirtozni hasznalom.Fr,Tr stb.
Szerinted hasznos?

Kolbee avatar
Kolbee
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Egyrészt occsó, pláne ha azt nézed hogyan fog. (Kb. mint a haverom 4 rongyos Ritchey-je) Egyébként teljesen ugyanaz, mint a SRAM 9.0, csak nem cartridge betét van benne hanem amolyan hagyományos.
Hátrány
A Széchenyi-hegyen lefelé ereszkedve sikerült oldalra fektetni a bicót, és ez nem tetszett az első fék műanyag fékpipa-végének. Letört belőle egy darab. Így is használható, de kár. (Minden SRAM-on ilyen van, úghyogy vigyázat!)
Tapasztalat
Hozzászólásom lényege fentebb megtalálható... :-)
Erre ajánlom
Amolyan lájtos minden. Igazán nem tom. Most kezdek újra rászokni a bicózásra. :-)
Szerinted hasznos?

x-dom avatar
x-dom
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
amikor felraktak a botbo` kifele jovet kapasbol egy orrossal kezdtem.....csodalkoztam
Hátrány
utana kell allitani
Tapasztalat
jobb mint az lx,az xt nyikorgott de jobban fogott (de 15 roka ez meg 2,5 vot)
Erre ajánlom
xc-dual-nagyon light dh mindenkinek
Szerinted hasznos?

Dézsi Géza avatar
Dézsi Géza
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2001, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Könnyen állítható, jó fékhatást lehet vele elérni, mindenképp megéri az árát.
Hátrány
gyári fékpofa nem jó, én 2 nap után lecseréltem puhábbra.
Tapasztalat
Nekem nagyon bejött. A Deore v-fékkel összehasonlítva szerintem a Sram jön ki győztesen.
Erre ajánlom
bárkinek aki akar egy jó v-féket.
Szerinted hasznos?

koga avatar
koga
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 1999, több mint 1 évig, sima XC-sként használtam
Előny
olcsó,minőségi darab
Hátrány
nem ingzen van
Tapasztalat
semmi bajom vele,a gyári betét hamar elkopik,merev,sártűrő,utólag vehető bele cartridge betét
Erre ajánlom
XC
Szerinted hasznos?

1-11 (11 vélemény)
Rendezés
Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.