Sram 7.0 féktest

11 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.9]
  • Modellév: 2002
  • Listaár: 5.000 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK




Kolbee avatar
Kolbee
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Egyrészt occsó, pláne ha azt nézed hogyan fog. (Kb. mint a haverom 4 rongyos Ritchey-je) Egyébként teljesen ugyanaz, mint a SRAM 9.0, csak nem cartridge betét van benne hanem amolyan hagyományos.
Hátrány
A Széchenyi-hegyen lefelé ereszkedve sikerült oldalra fektetni a bicót, és ez nem tetszett az első fék műanyag fékpipa-végének. Letört belőle egy darab. Így is használható, de kár. (Minden SRAM-on ilyen van, úghyogy vigyázat!)
Tapasztalat
Hozzászólásom lényege fentebb megtalálható... :-)
Erre ajánlom
Amolyan lájtos minden. Igazán nem tom. Most kezdek újra rászokni a bicózásra. :-)
Szerinted hasznos?

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.