Tektro R510 féktest

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2013.06.)
  • Listaár: 4.950 Ft

HASONLÓ féktest TERMÉKEK



1-2 (2 vélemény)
Rendezés

marko2828 avatar
40 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

nagyon olcsón sikerült egy párhoz hozzájutnom, de igazából nekem csak az elsőre volt szkségem :D  mivel most kezdtem el a fixizést ezért szükségem volt az első pár futott km erre, egy olcsó kategóriás fékre :D  ezért erre a kicsikére jutott a választás :D

  • nagyon erős
  • jól működik
  • szép
  • pofák nem koptakel alatta mivel nem sokat megyek/mentem vele
  • beállítása egyszerű
  • eddig nagyon bejön a cucc
Hátrány

nem találkoztam még vele, talán az hogy az én csepel royalomhoz kicsit rövid volt a csavarja

 

Tapasztalat

mindenkinek ajánlom aki nem akar drága fékeket venni, ugyanolyan jól működik a Tektro R510 is :D

Erre ajánlom

fixi,óuti

Ennyiért vettem
3200 párban
Csatolt képek
Tektro R510 féktest
Szerinted hasznos?

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2011, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • kiváló fékerő, igazán megváltást jelentett ez a Tektro R510 féktest az 1050esek után. Kétforgáspontos, nagyon finom rugói vannak, a féktest pedig merev, sokkal merevebb, mint a Veloce, ellenben kevéssé jól adagolható a fékerő, "koppanósabb" a fékhatás.
  • Nagyon szép ezüst szinu, könnyu fölszerelni, beállitani, nem igényel utánállitást, a "helyén marad" az R510
  • Campa fékváltókarral használva két gyorskioldód is van. :) féktestben meg fékkarban.
  • Viszonylag olcso, számos néven átmatricázva elérhető.
  • Hosszú benyúlású, igy egyesek.. (kohhm.. ) hátra feltehetik pezsgő 105-ös helyére Micheként a Bianchijukra : ) : )
  • Hosszú benyúlású, igy elfér alatta sárvédő, ráillik a huszonezer éves vázakra is. Igaz, max. 57 mm a benyúlása, igy mégsem "longus"..
Hátrány
  • Én drágán vettem (debrecen meg nem nevezett kerékpárboltjában, ami.. érdekes rivjúkkal bir itt az oldalon ptkrk)
  • A gyári fékbetétet KUKÁZNI KELL ha csak nem akarod a felnit tönkretenni.. ebonit keménygumi, széteszi szegény felnit, és belemar mindenbe. Esőben meg sir, ordit, konyorog hogy ne húzd a féket. 
  • Hát.. mégiscsak "Tektró". (gyakori helyesirasi hiba a Trektro, igaz, mivel ezt angol billentyun irtam, igy nalam is van most jopar hejjjessirassi hiba. :) )
Tapasztalat

atmatricazva elerheto miche, dema, merida, bmc... meg huszonhatezer néven az R510.. giant, etc.. szerintem néhány régebbi velocse-mirázs is ez, csak leszedett gyorskioldóval.. :)

Erre ajánlom

Vintage Build Bicaj.

Csatolt képek
Tektro R510  2011 féktest
Tektro R510  2011 féktest
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
modellnév:

R510


 
anyag:

Alumínium


 
szín:
  • Fekete
  • Ezüst

 
benyúlás (mm):

41-56


 
forgáspontok száma:

2


tömeg:

340


 
további információk:

szettben (első, hátsó)


1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Tektro R510 első féktest tengelye milyen hosszú?
1 válasz
utolsó: 2013. aug.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Tektro R510 termékkel kapcsolatban: