több mint egy éve
Teljesítmény:
Ár/teljesítmény:
Modellév: 2011,
3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
- kiváló fékerő, igazán megváltást jelentett ez a Tektro R510 féktest az 1050esek után. Kétforgáspontos, nagyon finom rugói vannak, a féktest pedig merev, sokkal merevebb, mint a Veloce, ellenben kevéssé jól adagolható a fékerő, "koppanósabb" a fékhatás.
- Nagyon szép ezüst szinu, könnyu fölszerelni, beállitani, nem igényel utánállitást, a "helyén marad" az R510
- Campa fékváltókarral használva két gyorskioldód is van. :) féktestben meg fékkarban.
- Viszonylag olcso, számos néven átmatricázva elérhető.
- Hosszú benyúlású, igy egyesek.. (kohhm.. ) hátra feltehetik pezsgő 105-ös helyére Micheként a Bianchijukra : ) : )
- Hosszú benyúlású, igy elfér alatta sárvédő, ráillik a huszonezer éves vázakra is. Igaz, max. 57 mm a benyúlása, igy mégsem "longus"..
Hátrány
- Én drágán vettem (debrecen meg nem nevezett kerékpárboltjában, ami.. érdekes rivjúkkal bir itt az oldalon ptkrk)
- A gyári fékbetétet KUKÁZNI KELL ha csak nem akarod a felnit tönkretenni.. ebonit keménygumi, széteszi szegény felnit, és belemar mindenbe. Esőben meg sir, ordit, konyorog hogy ne húzd a féket.
- Hát.. mégiscsak "Tektró". (gyakori helyesirasi hiba a Trektro, igaz, mivel ezt angol billentyun irtam, igy nalam is van most jopar hejjjessirassi hiba. :) )
Tapasztalat
atmatricazva elerheto miche, dema, merida, bmc... meg huszonhatezer néven az R510.. giant, etc.. szerintem néhány régebbi velocse-mirázs is ez, csak leszedett gyorskioldóval.. :)
Erre ajánlom
Vintage Build Bicaj.
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?