Campagnolo Chorus fékváltó kar

Ezt a terméket még nem véleményezték! véleményezd »
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.07.)
  • Listaár: 85.000 Ft

Campagnolo Chorus 2x10 eladó
50.000 Ft
új árához képest: -41%

HASONLÓ fékváltó kar TERMÉKEK



Még nem véleményezték a Campagnolo Chorus terméket!
Légy TE az első!
A Campagnolo Chorus termékhez hasonló Campagnolo Athena véleményei:
1-2 (2 vélemény)
Rendezés

tamasreal avatar
23 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

A hátsó féket gyorskioldóval kitudom oldani! (Szimpatikusabb, mint a többi gyártó rendszere.)

Nagyon kényelmes.

MOst B-Max Force fékekkel (FSA) és 11-es Athena hátsó,  illetve első váltóval használom és tökéletes, mind fékerőben, mind váltásteljesítményben. (Nagyon pontos, és piszok egyszerű beállítani.)

Nagyon masszív gumi burkolat.

Strapabíró.

Multi-Shifting (nemtudom magyarul hogy mondanák)
Hátul le akár 5-öt (néha 6-ot) is képes váltani.
Fel pedig akár 3-at (néha 4)
Azt, hogy néha miért vált többet, nemtudom, ha kapásból túlnyomom, néha előfordul, de ezt nemfeltétlen tekintaném hátránynak.

Nagyon kevés a műanyag benne, a váltókar is nagyon jó minőségű. (műanyag)

Alsó fogásból is tökéletesen lehet váltani, illetve fékezni.

Hátrány

Semmilyen hátrányról nem tudok beszámolni, apszolult, esetleg annyi, hogy a kormányhoz rögzítő biling csavarja eléggé elvan dugva, picit nehéz hozzáférni, de semmi más.

Tapasztalat

A legjobb, amit valaha használtam.

Eddig Shimano Sora-m volt, aminél kilométerekkel jobb. Persze próbáltam Dura-Ace-ig mindent, de mégis, nekem jobban tetszik mint a Shimano rendszere. (Sajnos Sram-al még nem tudtam összehasonlítani.)

Elméletileg nem sokban marad el felsőbb testvéreitől.

 

Erre ajánlom

Mindenre, hobbitól amatőr szinten át, a félprofi versenyzésig.

Ennyiért vettem
Bringán volt
Mért tömeg
372 g
Csatolt képek
Campagnolo Athena  2010 fékváltó kar
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

kbmpi avatar
143 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny
  • Athena :) Ez nem műanyag, nagoyn jó karbon test, golyóscsapágyas váltókar mechanika, finom működés.
  • Kiválóan vált, határozott, de finom, a fékhúzása tökéletes, igazán meg tudja növelni a fékhatást a műanyag miragehoz képest.
  • Ezüst és szép, retro darab.
  • 11 sebességes, elérhető elektromos verzióban is.
Hátrány

Nincs 10-es belőle, csak 8-9-11. A 8-9-eshez még a régi első genes fékváltókar gumi kell, ami NINCS SZÍNESBEN. Nem tudja az új leküldeni az egész sort..

Tapasztalat

Sikerült végre szereznem LFGSS-en athena váltókarokat 8ast a.. nem Bassora, acélra.. Szépen fog mutatni az athena agyas-váltós bringán.

Vele egy időben lőttem olcsóbban szebb állapotú recordot ebayen, de azt kénytelen voltam lemondani, pedig pedig.. Itthon kb. másfélszer annyi lett volna egy pár record az érából.

 

ami kiváló, hogy a 8-9es érából a legtöbb campa fékváltó rengeteg közös szerkezeti elemen osztozott. Így az Athena is nagyon masszív alu-karbon konstrukció, golyóscspágyas mechanikával, akárcsak a chorus, record. Különbség nincs köztük mérlegen sem.

 

Az újabbaknál sajnos az Athena elvesztette aqzon képességét, hogy leküldje egyben az egész sort hátul kónuszig. De ez megbocsájtható Neki, mivel ezüstben elérhető, ami nem kicsit néz ki jól egy retro bringán.

 

Amint tudom, frissítem.

Erre ajánlom

Ránézni és megszeretni, megszerezni.

Csatolt képek
Campagnolo Athena fékváltó kar
Campagnolo Athena fékváltó kar
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-2 (2 vélemény)
Rendezés
 
anyag:

Karbon - Alumínium


 
kompatibilitás:

Campagnolo 2×11 sebességes országúti váltórendszerek- és cantifék


 
fokozatok száma:

11


 
kialakítás:

3 ujjas


 
kiszerelés:

Pár


 
állítási lehetőség:
  • Fékkar elérés
  • Rugóerő

 
szín:
  • Fekete - karbon
  • Fehér - karbon
  • Piros - karbon

tömeg:

337 g


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Chorus termékkel kapcsolatban: