Campagnolo Athena fékváltó kar

2 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2010 (frissítve: 2010.04.)
  • Listaár: 50.000 Ft

HASONLÓ fékváltó kar TERMÉKEK




tamasreal avatar
23 vélemény
évi több mint 8000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 8000 km-en keresztül, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

A hátsó féket gyorskioldóval kitudom oldani! (Szimpatikusabb, mint a többi gyártó rendszere.)

Nagyon kényelmes.

MOst B-Max Force fékekkel (FSA) és 11-es Athena hátsó,  illetve első váltóval használom és tökéletes, mind fékerőben, mind váltásteljesítményben. (Nagyon pontos, és piszok egyszerű beállítani.)

Nagyon masszív gumi burkolat.

Strapabíró.

Multi-Shifting (nemtudom magyarul hogy mondanák)
Hátul le akár 5-öt (néha 6-ot) is képes váltani.
Fel pedig akár 3-at (néha 4)
Azt, hogy néha miért vált többet, nemtudom, ha kapásból túlnyomom, néha előfordul, de ezt nemfeltétlen tekintaném hátránynak.

Nagyon kevés a műanyag benne, a váltókar is nagyon jó minőségű. (műanyag)

Alsó fogásból is tökéletesen lehet váltani, illetve fékezni.

Hátrány

Semmilyen hátrányról nem tudok beszámolni, apszolult, esetleg annyi, hogy a kormányhoz rögzítő biling csavarja eléggé elvan dugva, picit nehéz hozzáférni, de semmi más.

Tapasztalat

A legjobb, amit valaha használtam.

Eddig Shimano Sora-m volt, aminél kilométerekkel jobb. Persze próbáltam Dura-Ace-ig mindent, de mégis, nekem jobban tetszik mint a Shimano rendszere. (Sajnos Sram-al még nem tudtam összehasonlítani.)

Elméletileg nem sokban marad el felsőbb testvéreitől.

 

Erre ajánlom

Mindenre, hobbitól amatőr szinten át, a félprofi versenyzésig.

Ennyiért vettem
Bringán volt
Mért tömeg
372 g
Csatolt képek
Campagnolo Athena  2010 fékváltó kar
9 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

 
anyag:

carbon


 
kompatibilitás:

országúti- és cantifék


 
fokozatok száma:

11


 
kiszerelés:

pár


 
szín:

fekete


tömeg:

370


 
további információk:

Ultra-Shift rendszer


Campagnolo logó

Campagnolo márka bemutatás

A Campagnolo-t 1933-ban alapította Vincenza-ban Commendtore Tullio Campagnolo. Az első ötlet, a gyorszár gondolata gyorsan elfajult az alapító fejében- miért is ne terveznénk újra az egész váltórendszert?

Ez vezetett a híres „rúd váltó”-hoz, amelyben nem voltak láncfeszítők és görgők, ezáltal kisebb volt az ellenállása és ellenállt a sárnak. A Corsa 1001 szettel 1948-ban Gino Bartali megnyerte a Tour de France-ot. A Bianchi és Legnano csapatai is Campagnolo alkatrészekkel versenyeztek, de hamarosan fordulópont következett a váltórendszerek történetében: 1950-ben kijött a Gran Sport 1012, a cég első paralelogramma rendszerű váltója, mely hamarosan a többi gyártó számára is referenciává vált. Az ’50-es évek második felében megszületett „a szett”, a Record, ami által a Campagnolo az elsők közt volt, aki komplett rendszereket tudott kínálni- az agyaktól a váltáson át a nyeregcsőig.

Az évtized végén a cég által feltalált elektron alumíniumot sportkocsikban is használták, sőt a NASA OSO 6-os műholdja is Campagnolo burkolatot használt. Nemsokára a magnéziumot is felfedezték, és használni kezdték, mint alapanyagot. 2008-tól karbon részleggel is rendelkezik a gyár, melyben a kerékpáripar számára korábban ismeretlen elképzelések valósulnak meg: karbon hajtókarok, kerékszettek, váltórendszerek.

A cég 2006-ba kihozta első 10 sebességes hátsó váltóját, valamint az új Ultra-Torque hajtókar szabványt, majd 2008-ban a 11 sebességes rendszert. A Campagnolo mindig is szoros kapcsolatot ápolt a versenyzőivel, figyelembe véve tapasztalataikat és igényeiket, melynek eredménye a versenygyőzelmekben- Giro di Italia, Tour de France- is megmutatkozik.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Campagnolo Athena termékkel kapcsolatban: