2006-osra vonatkozóan:
Shimano.
Egyedi.
Dual Control.
Pontos.
Könnyű megszokni (mint minden jót)
A kis felnyíló "motorháztetők" külön show-t mutatnak közös szerelésnél.
"-És most felnyitom a motorháztetőt és kicserélem a bowdent! - Úúúúúúú. áááá, óóóó!"
Fékezés közben is tudok váltani. Fáraóság! Rengetegszer jött jól! Aki szerint hülyeség a Dual Control, az nemért hozzá!
A teljesítményről annyit, hogy nagyon tuti a hidraulikus változat (V-fékest nem próbáltam).
Váltó is tökéletesen működik. Egyetlen gondja 2010 telén volt -10-15°körül megdermedt a zsír és nem akart váltani. 1-2 perc lehelgetés használt. (Bear Grylls tuti lepipilte volna...)
Kb. 8000 km után is tökéletesen működnek!
Nekem a 2006-os van. Kissé nagy, de nem néz ki szerintem bénán. Inkább egyedi.
A "motorháztetők" "eléggé"" sérülékenyek. (2x karcoltam meg úket, mindkettő esésnél volt) Már cseréltem egy szettet, az újjal kb. fél szezont mentem és elestem egy rohadt traktornyomban kb. 5km/h-nál és naná, hogy "Over the bar" lett belőle és naná, hogy az új borítás karcolódott le. Bunkó traktorosok.
Az ezüst festés a mutatóujj résznél könnyne kopik. (Bár nálam még csak nagoyn kicsi részen van lekopva.)
A legtutibb koncepció! Fék és váltókar egyben, egy karral megoldva. Minden más külön váltó- és fékkaros fékváltókar egy szarrrrrrrrr, ha egy ilyet kipróbáltok!
CC-re, DH-ra