Sram Force fékváltó kar

1 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév:
    2017
    (frissítve: 2017.05.)
  • Listaár: 59.095 Ft - 63.995 Ft

HASONLÓ fékváltó kar TERMÉKEK



1-1 (1 vélemény)
Rendezés

tekerj avatar
6 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2019, több mint 1 évig, virsli gumis/oútisként használtam
Előny

Tökéletes váltás, precízen teszi a dolgát! Nagyon hamar meg lehet szokni az 1 rövidet v hosszút kattint technikát. Hidraulikusnak mondják, mondjuk nem tudom hol lenne benne olaj, de tény, hogy valahogy "erő" nélkül átteszi pillanatok alatt.

Hátrány

Nincsen. Az ára nem olcsó, de hát ez a sram legjobbja a CX-ekhez. Mondják, hogy néha nem működik, de én ezt soha nem tapasztaltam, pedig a legnagyobb sárban is mentem már vele tartósan, versenyen.

3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-1 (1 vélemény)
Rendezés
 
anyag:
  • Karbon fékkarok
  • Magnézium váltókarok
  • Titánium

 
kompatibilitás:
  • Sram Force és Rival első és hátsó váltók
  • Szabvány 10 sebességes fogaskeréksorok

 
fokozatok száma:
  • 2x10 (Force)
  • 2x11 (Force 22)

 
kiszerelés:

db


 
szín:

Fekete


tömeg:
  • 303 g (Force)
  • 307 g (Force 22)

 
további információk:
  • DoubleTap technológia (egy mozdulattal le- és felváltás)
  • ErgoDynamics™ Ergonómikus design
  • ZeroLoss™
  • Aerodinamikus
  • Rejtett kábelezés

Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram Force termékkel kapcsolatban: