DT Swiss XR 4.2d felni

3 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 15.000 Ft

HASONLÓ felni TERMÉKEK




MRoby avatar
13 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
[ az olvasók 83%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 6 hónapig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Nagyon jó minőségű minden szempontból:

- könnyű (401g)

- szép

- igényes illesztés (kiegyensúlyozott hegesztés)

- erős

- svájci gyártás

Hátrány

Két hátránya van csupán:

- nem ingyen osztogatják (sajnos a közvetlen vetélytárs Mavic XC717 Disc típushoz igazították az árát)

- nálam nehéz rátenni a legtöbb külsőt (kevláros típusokhoz is többnyire szerszámot használok)

Erre ajánlom

All Mountain felhasználásig bezárólag bármire ajánlom!

Ennyiért vettem
14.600,-
Csatolt képek
DT Swiss XR 4.2d  2009 felni
6 olvasó 83%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek (felni)

 
ETRTO méret:

559 mm


 
szeleplyuk kompatibilitás:

autószelep és szingószelep


 
szín:
  • fekete
  • fehér

 
végtelenítés:

hegesztett


 
szegecselés:

szimpla


 
fékfelület:

nincs


 
küllőszám:

32 lyukas


tömeg:

400


DT Swiss logó

DT Swiss márka bemutatás

„Made in Switzerland.”

A DT Swiss AG története 1994-re nyúlik vissza, amikor a három alapító tag Marco Zingg, Maurizio D’Alberto és Frank Böckmann megvásárolja a Vereinigte Drahtwerke AG vállalatot, amely ekkor 28 fős létszámmal küllőket gyárt.

1995-ben megvásárolja és DT név alatt bevezeti a Hügi agyakat. Az agy eladás a cég forgalmának 40%-át teszi ki manapság. 1996-tól az amerikai piacon is jelen van a cég, mely 2003-ban felnikkel egészíti ki a kínálatát. Ekkoriban a DT az egyetlen vállalat, amely a kerék-alkatrészek teljes palettáját kínálja az agyaktól a küllőkön át a felnikig.

2001-ben piacra kerülnek az első, akkor még rugós rendszerű hátsó tagok, amelyek rövid idő alatt nagy sikereket érnek el a bringások körében. 2005-ben megjelennek az első levegős, teljesen újszerű csillapítási rendszerre épülő DT hátsó tagok.

2006-ban DT Swiss megvásárolja a Pace Cycles Ltd villagyártási szabadalmait, 2007-ben pedig beindul a karbon alkatrészek gyártása.

2010-ben a cég saját fejlesztésű teleszkóp-csillapítási rendszert dolgoz ki, és megkezdődik a Tricon kerekek gyártása. Ez évben egy új, 12 000 négyzetméteres gyártó- és raktárbázis kezdi meg működését Bielben.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű DT Swiss XR 4.2d termékkel kapcsolatban: