Szép és erős, hibátlan kidolgozás (illesztések), megfelelően nagy, köszörült fékfelület kopásjelzővel.
Elég nehéz.
Nekem országúti méretben van (622-19), 32-es gumival használom. Nagyon jól bírja a budapesti utakat, igazi "városi harcokra" tervezett felni: hihetetlenül erős, strapabíró, ráadásul a fekete változat nagyon jól néz ki. Viszonylag nehéz (főleg ahhoz képest, hogy szegecselés nélküli), de városban ez nem számít, sokkal inkább az erősség és a jó fékezőfelület fontos: ezeket tekintve "verhetetlen". A Remerx Dragon mellett a legjobb vétel nagykerekű városi használatra (az alacsonyabb tömeg a Dragon mellett szól, viszont az Exe - aero profilja révén - kicsit merevebb kereket eredményez).
Szerkesztés: Mach1 Exe felnijeim kb. 10500 km városi harc után feladták a küzdelmet. Ebben benne volt 5 tél is a fővárosban, így ez a teljesítmény - bár kilométerben kevésnek tűnik - elég korrektnek tekinthető. A felnik pályafutásának végét a fékezőfelületek behorpadása, homorúvá válása okozta. Az ilyenkor néhány 10-100 km-en belül várható szétrobbanást elkerülendő, már a képen látható állapot előállásakor cseréltem őket. A felnire fűzött kerekeket pályafutásuk alatt mindössze háromszor kellett centrírozni (kétszer a hátsót, egyszer az elsőt).
Városba, hobbi használatra.
Szerkesztés: A hosszú távú tapasztalatok alapján jó szívvel ajánlom a Mach1 felnijeit. Az Exe már nem kapható és a Lánc Hálózatnál sajnos nem tartották fontosnak, hogy utódját, az 550-est forgalmazzák Magyarországon. Városi bringákba szerintem a legjobb olyan kereket tenni, ami minél egyszerűbb, igénytelenebb és olcsóbb, miközben mindezek ellenére extrém módon bírja a strapát. Ezt a sok elvárást teljesítette a Mach1 Exe, szóval ha láttok valamelyik bringaboltban elfekvő darabot, érdemes lecsapni rá.