Mach1 Exe felni

20 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.1]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.5]
  • Modellév:
    2010
    (frissítve: 2010.03.)
  • Listaár: 3.600 Ft

HASONLÓ felni TERMÉKEK




XCode avatar
171 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

Árának megfelelő értéket képvisel. A festés nagyon hasznos: védi az abroncsot a téli sós létől. A fékfelületen a kopásjelző csík külön figyelmesség.

Hátrány

Rövid szelepházakkal kényelmetlen használni. Belül csúnya, éles peremeket találtam (reméljük ez nem jellemző minden darabra).

Tapasztalat

Kímélni kell, mert az anyaga aránylag puha. Éles kövek stb. megsérthetik. Gumit szerelni csak kézzel vagy műanyag szerszámmal tanácsos. A fékfelület is aránylag gyorsan kopik. Ez persze nem jelenti azt, hogy egy év után ki kellene dobni az abroncsot, de nagyon jól látszik rajta a csiszolódás. Valószínűleg addig bírja, amíg ki nem fárad, el nem kopik az anyaga, vagy amíg el nem pusztítjuk valami szerencsétlenség kapcsán.

Az abroncs sugárirányban, a profilja miatt, rendkívül ellenálló, az oldalirányú erőket, a csavarást azonban, értelemszerűen, kevésbé jól viseli. Minden elővigyázatosság ellenére előfordul, hogy rémisztően nagyot zökkenek valami lyukban stb., de a kerekeken, illetve az abroncsokon az események még nem hagytak nyomot. Centrírozni még egyik kereket sem kellett. Az esésekre vagy a feldőlésre nagyon vigyázok, mert ha oldalról verődik valami a kerekeknek, akkor vége a dalnak (korábbi tapasztalat).

Amíg az első defektet be nem gyűjtöttem, eszembe sem jutott, hogy az abroncsokat belül is ellenőrizni kellene. Szerencsém volt, mert csak imitt-amott találtam csúnya, éles peremeket. Ha kényes helyen lettek volna ilyenek, pl. a szeleplyuknál, akkor alighanem gyászolhatnám a belsőmet. Meglepő ez a hanyagság, kívülről semmi sem utal rá: szépen el van dolgozva a felület, beleértve az illesztéseket is.

A gumiszerelés első alkalommal nehezen ment, mert a köpeny még új volt és aránylag merev: levenni nehéz volt, feltenni már egyszerű. A téli hidegben is nagyjából ez a helyzet. A felütéses defektem soha nem volt, de ezt aligha a kerékabroncsoknak köszönhetem.

A rövidebb szelepházakkal bosszantóan sok gubanc van. Nem ritkán csak annyira nyúlnak ki a szeleplyukból, hogy a szelepvédő sapkát rájuk lehet tekerni. A gumírozott házak ráadásul szorulnak, megakadnak a lyukban. Szerelésnél, pumpálásán vigyázni kell az ilyenekre, hogy ne sérüljenek meg, ne mozduljanak el. Ha puha a belső, könnyedén vissza is lehet őket nyomni az abroncsba. A hosszú, kívül menetes szelepházakkal van a legkevesebb gond, a szelepház rögzítő anyával kell őket lefogni, de itt is tanácsos az óvatosság.

A megfelelő fékpofák kiválasztásához tippet adni sem tudok. Magam is kísérletezéssel szoktam megtalálni az alkalmasat. Ha valamelyik beválik, másodszorra már nem lehet kapni, ha pedig mégis, akkor nem úgy működik, mint az előző.

Erre ajánlom

Elsősorban városi és túrázó harcosoknak. Extrém sporthoz semmiképpen.

Ennyiért vettem
A bringa tartozéka
Csatolt képek
Mach1 Exe  2010 felni
Mach1 Exe - bemutatkozik
Mach1 Exe  2010 felni
Mach1 Exe - ég és föld között
Mach1 Exe  2010 felni
Mach1 Exe - valami beleharapott
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek (felni)

 
külső szélesség (mm):

25,4


 
belső szélesség (mm):

19


 
ETRTO méret:

559 mm


 
felni magasság (mm):

21


 
szín:

fekete


 
végtelenítés:

illesztett


 
szegecselés:

nincs


 
fékfelület:

köszörült


 
küllőszám:

36 lyukas


Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mach1 Exe termékkel kapcsolatban: