Mavic XC 717 felni

6 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.3]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.8]
  • Modellév:
    2012
    (frissítve: 2012.08.)
  • Listaár: 18.000 Ft

HASONLÓ felni TERMÉKEK




duke533 avatar
22 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 100%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny

- könnyű

- szép

- fékezőfelülete jól bírja

- xc használat mellett 8-as nem jellemző

- autószelepes

Hátrány

- nem elég tartós

- közel fél éve nem kapni sehol.. WTF?!

Tapasztalat

Így néz ki a Mavic 717-esem nem egész két év,
és kb 6000Km után..

A szegecselések több mint fele kirepedt 5-10mm-t
2-3 irányba...

Nem ezt vártam volna ettől a felnitől  :(

Update:
második 717-es keréskszetem 1 év (kb.3000km) után ugyanígy megrepedt.

Azt kell hinnem hogy ez nem bírja a magyar utakat, vagy a 85 kilómat.

Erre ajánlom

Hátulra mindenképp 36-ost vegyél, talán az tovább bírja.

Ennyiért vettem
15000
Csatolt képek
Mavic XC 717  2009 felni
6 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Méretek (felni)

 
külső szélesség (mm):

22


 
belső szélesség (mm):

17


 
ETRTO méret:

559


 
szín:

Fekete


 
ajánlott gumiméret:

1.00 - 2.30


 
végtelenítés:

hegesztett (SUP)


 
szegecselés:

szimpla


 
küllőszám:
  • 32 lyukas
  • 36 lyukas

tömeg:

420


 
további információk:

Cross Country verseny felhasználásra ajánlott

  • MAXTAL alumínium ötvözet
  • H2 erősítés a küllőfuratoknál
  • Hegesztett kivitel (SUP)

Mavic logó

Mavic márka bemutatás

A Mavic egy 1889 óta létező francia kerékalkatrész és kerékpáros felszerelés gyártó cég. Minden a francia Alpok szívében kezdődik. A Mavic mögött álló csapat elég sok időt tölt itt kerékpározással, akár azért, hogy új termékeket teszteljenek és fejlesszenek, akár csak a kerékpározás öröméért. Találhatóak itt kanyargós hegyi utak, szűk ösvények, és durva downhill pályák is- minden adott az inspirációhoz.

1934-ben Antonim Magne a Tour de France-on tesztelte a cég új Duralumin abroncsait. Mivel a szabályzat tiltotta ezeket az abroncsokat, fa mintázatúra lettek festve, és teljes titokban tartották, hogy ilyenekkel versenyzik. Antonim Magne elnyerte a sárga pólót… A Dura abroncsok 750 g-ot nyomtak, szemben az 1,2 kg-os acél abroncsokkal.

A ’80-as években pár kalandvágyó fiatal átlépte a hagyományos bringázás határait, és elkezdték a bringás motokrosszt és a hegyi kerékpározást. A Mavic felismerte- és helyesen-, hogy ez nem csak egy múlandó hóbort. 1983-ban piacra kerültek a cég első mtb és bmx abroncsai.

1994-ben a „kerék mint komplett rendszer” gondolkodás elvezetett az aerodinamikus Cosmic kerékszett piacra dobásáig, ráadásul alumínium, és karbon kivitelben is. 1999-ben a Mavicnak sikerült asztaltársaságává szervezni a két nagy gumi gyártót, a Michelin-t, és a Hutchinson-t. Az eszmecsere eredménye: az UST belső nélküli rendszer. Kisebb tömeg, és felütésveszély mentesség jellemzi az azóta is használt találmányt.

2008-tól a kerekek mellett bringás cipők és ruházat is megtalálható a Mavic kínálatában.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mavic XC 717 termékkel kapcsolatban: