- Megfizethető
- Erős, bírja a strapát
- (Nekem mind a furatok és fékfelületek rendesen meg voltak dolgozva, illesztések is rendben voltak)
- Nem elhanyagolható tény, hogy überkirályul néz ki
- Érezhetően nehéz
- Szenvedés rárakni a külsőt (de lehet, hogy csak én vagyok szerencsétlen)
- A festés nem egy tartós dolog; leverődést nagyon könnyű összehozni
- (Ha valakit érdekel, nálam a matrica is kezd leszállingózni, bár ez engem hidegen hagy:D)
Úgy gondolom, hogy ami a hátránya, az egy picit az előnye is lehet, ergo ha egyszer felgyorsítod, onnan nincs megállás, igazi lendkerék:)). A külső fel és leszedésnél ügyelni kell a festésre, ha lehet inkább műanyag gumileszedőt használjunk hozzá. Fékfelület semmit sem kopott még.
Igazából azért vettem, mert ezt ajánlották a "hevi rájdereknek". Úgy gondolom, hogy a 101-103 kg-omhoz képest szépen helyt áll. Fűzés után egyből kapott kb 230 km-t a nyakába, balatonkör formájában (volt rajtam egy 10 kg-os hátizsák, és megint 10 kg a csomagtartón). A túra alatt lett benne egy kb 2-3 mm-es kilengés, de ez egyáltalán nem volt zavaró. Kb 2 hete lett centírozva először, nagyjából 450 km lehetett benne. Addig városban volt nyúzva rendesen (esőben, hóban, hidegben és persze a magyar utakon...), de a nyolcas nem lett nagyobb.
Városi rombolás