Sram PG-990 fogaskoszorú

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.6]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév:
    2014
    (frissítve: 2014.05.)
  • Listaár: 28.760 Ft

HASONLÓ fogaskoszorú TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

KölyökGSi avatar
11 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, több mint 1 évig, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

SRAM lánccal, normális ( nem terheleses ) valtast eszre sem veszed!

Nem kapott meg annyi sarat, hogy problema jelentkezzen!

1000 km van benne eddig, semmi kopás!

Szép piros eloxálás

9 sebesség

Hátrány

Drága

Tapasztalat

Nagyon feldobja az eloxálás a bringát. Hangtalanul mozog rajta a lánc! Ajánlom!

Erre ajánlom

Mindenre!

Ennyiért vettem
Bringahoz volt
Csatolt képek
Sram PG-990  2010 fogaskoszorú
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

hal avatar
20 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 3 hónapig, sima XC-sként használtam
Előny

Jól váltott az elején, szép, merev a PG-990.

Hátrány

Tavaly dec. közepén rakták fel, és 3 hónap alatt a lánc elnyalta a 6-7 fogaskerekeket (a többi, mintha új lenne). Síkon élek, kevés fogaskereket használok így nagyon egyenetlen a kopás. De 3 téli hónap alatt, amikor még heti 100 km-t sem megyek, szerintem elég gyenge teljesítmény. PC 991 cross step lánccal. Kiegyensúlyozottabb - hegyvidéki - terhelésnél biztosan nem jelentkezik ilyen kopás, de én sajna keveset tekerek ilyen terepeken. Az XT-t azért cseréltem le, mert ez tartósabb. Nem jött be, ja és elég drága ez a Sram fogaskoszorú.

Erre ajánlom

Hegyi kerékpározásra.

Ennyiért vettem
20000
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

jbikeforest avatar
38 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny

Könnyű. Szép az eloxált bak és csavar. Jól vált rajta a lánc.

Merev,nem érzem,hogy nyúlna,csavarodna.

Hátrány

Eléggé megkérik az árát,de más hátránya nem nagyon van.

Tapasztalat

Elsősorban a dizájn és a súly miatt váltottam erre.

Erre ajánlom

xc-dh-ig bármi.

Ennyiért vettem
10000
Csatolt képek
Sram PG-990  2009 fogaskoszorú
Sram PG-990  2009 fogaskoszorú
Sram PG-990  2009 fogaskoszorú
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

biketimy avatar
4 vélemény
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, több mint 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny

A váltás tökéletes PC991 cross step láncal

Soha nem volt annyira sáros hogy gond lett volna

Igazán tartós fogaskoszorú  (nem shimano )

Hátrány
Az ára
Ennyiért vettem
9900
5 olvasó 20%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

oliver avatar
7 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 8000 km-en keresztül, sima XC-sként használtam
Előny
Sram.Nagyon preciz gyors es hangtalan a valtas vele.Sram PC 971 lancal hasznalom.Eleg lassan kapik.a sarat is jol birja.
Hátrány
nincs
Tapasztalat
nagyon megvagyok vele elegedve,a kovetkezo sorom is ilyen lesz.
Erre ajánlom
xc re
Ennyiért vettem
14000
5 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
 
fogaskoszorú (fokozat):

9


 
fogosztás:
  • 11-32
  • 11-34

 
anyag:

Vörösre eloxált alumínium bak


tömeg:

275 g (11-31)


 
további információk:

PowerGlide II


Sram logó

Sram márka bemutatás

A Sramot 1987-ben alapították Chicagóban. A nevét az alapítók után kapta (Scott, Ray, Sam).

A cég 1988-ban bemutatta a marokváltókart, a Grip Shift-et. A Sram 1990-ben megvádolta a Shimanot, amiért szerinte tisztességtelen módon 15% kedvezményt ad azon gyártóknak, akik teljes Shimano hajtásrendszerrel szerelik fel a kerékpárjaikat, és akik így nem kockáztatták ezt a jelentős engedményt avval, hogy Grip Shift karokat szereltek volna fel. 1991-ben a Shimanoval peren kívüli megegyezést kötöttek, így a cég betört a jövedelmező OEM piacra (nagy tételbeli alkatrész eladás kerékpárgyártók számára).

A Sram újítása az „1:1-es áttételi arány”, mely annyit jelent, hogy amekkora bowdenhosszot a kar húz, akkorát mozdul a váltó is. Ez az előzőekhez képest nagyjából duplájára növelt bowdenmozgás függetlenebbé tette a rendszert a szennyeződésektől, amely a hegyikerékpározásban jelentős eredmény.

A Shimanoval kötött kiegyezés óta megállíthatatlan a Sram növekedése. 1997-ben magába olvasztotta az egyik legrégibb gyártót, a Sachsot, az elmúlt évtizedben pedig felvásárolta a Truvativ, RockShox, Avid és Zipp márkákat. Mindezek által olyan gyártóvá lépett elő, amely szinte minden alkatrészt kínálni tud egy komplett kerékpárhoz, a hajtás-váltás rendszertől a teleszkópon át a kerekekig.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Sram PG-990 termékkel kapcsolatban: