Nagyon jó street geometria, ami dirt-re és freeride-ra is alkalmas lehet. Viszonylag szép festés (szürke 14.5) Jó helyen jó merevítések és eléggé vastag falvastagság.
Eddig nem tapasztaltam.
Nagyon jó street geometria, ami dirt-re és freeride-ra is alkalmas lehet. Viszonylag szép festés (szürke 14.5) Jó helyen jó merevítések és eléggé vastag falvastagság.
Eddig nem tapasztaltam.
Talán, hogy nem csúszópapucsos. amúgy nincs
Öreg darab a PolarX Single Speed de még mindig teszi a dolgát. Manapság single speedes ide oda rohangálós bringaként teszi a dolgát rendületlenül. :) Sokan írják, hogy eltört lehet túl hosszú villát tettek bele vagy szériahibás volt vagy elfáradt a váz vagy passz de nehéz elképzelni, hogy eltörjem.
Ésszerű keretek közt FR, Dirt, Street, Városi rohangálás
Könnyű, erős, jó hegesztések, szép festés, jó váz megoldás, jól bírja a strapát ez a Magellan freeride váz
Egyedüli hátránya nálam, hogy a hátulján nincs csúszópapucs. De nekem így is jó
Nekem nagyon megtetszett ez a Magellan PolarX Single Speed váz. Jelenleg is használom és építgetem szépen lassan.
Dirt, Street, freeride
Nem valami drága darab.Szép volt a motívum rajta.Szép volt maga a váz is ,és nem valami nehéz.A fejcső rendesen kivan merevítve, nagy gumi is belefért hátra(2.5).
nekem 3 helyen elrepedt.A forgásokat nem szereti.Ejtőpapucsos ami miatt nem lehet single spped-el használni(csak láncfeszítővel)
Városba bárjkinek túrázgatni kezdőknek terepre.
HEGESZTÉS SZTEM NAGYON JÓ,A FESTÉSE ALIG KOPOTT. SZERINTEM ELÉG MEREV,TÁRCSA NEKEM NEM CSAVARJA.
AZ EGYIK LEGJOBB VÁZ,MERT EZEKBEN MÉG VAN ANYAG.
ÉN AZ 5-IK TULAJDONOSA VAGYOK !!!!!, ÉS ELŐTTEM ELÉG KEMÉNYEN HASZNÁLTÁK.DE EZ NEM LÁTSZIK RAJTA. NO REPEDÉS,NO TÖRÉS.
FESTÉS SZINTE GYÁRI ÁLLAPOTÚ!
eltörtem a fékfüleket és nem tudtam használni a vázat
de 1 hete nekiálltam és CNC maróval kimartam duraluból
hasonló lett de egy kicsit ahol tudtam vastagabbra hagytam
én mst tnningolom fel a vázamat,már le van könnyítve
minden olyan dolgot ami flesleges lenyestem
pl v fékfülek..és társai
a fékcsövet is kábelkötegelők fogják tartani
jó lessz remélem hogy hamar elkészülök vele..
nekem se öntik sajnos a fejemre a 20 ezreseket
de már nem sok híányzik..
Nekem nem a csúszópapucsos van :-(
kicsi és rövid( nekem a 13.5 ös van XS,Short)
nem csavarodik
szép festás ,bár nekem már fehér:D
Nekem egy szurke 2005 os model van de nagyon eros pedig 75 kg vagyok es 2 eve hasznaom dirt be is megalta a helyet street be is igaz h 16 os de konyen kezelheto a festes nem kenyes rajta nem latszik nagyon ha lejon,szivos hallotam h eltort a tarcsafek konzol de annal tobbet nem hallotam.Tetszik az also lancvilla kialakitas nagy sarferohely............Egyszoval jo geometria kemeny hegeszteseg.
Telot lehet bele tenni 100 tol 180 as utig
Hat en nem tapasztaltam anyi,hogy a bowden hamar leszedi a festest.
A CSEKE Zrt-t két család alapította 1990-ben Apostagon. A Csere és Kele családnevek összevonásából jött létre a CSEKE név.
A cég Bt-ként kezdte meg, az akkor még kiskereskedelmi tevékenyégét egy dunaújvárosi kerékpárüzletben. 1991-től áttért a nagykereskedelmi tevékenységre, majd 1997-ben a Bt. Rt-vé alakult.
A 90-es évek második felétől a CSEKE Zrt. a hazai kerékpár-nagykereskedelemben piacvezető szerepet tölt be. A cég mintegy száz főt foglalkoztat budapesti és apostagi kereskedelmi telephelyein. A céghez kizárólagosan kötődő alvállalkozók biztosítják a gyártási hátteret.
Termékeiket elsősorban mintatermünkön és terítőhálózatunkon keresztül, a szakkereskedések számára értékesítjük. Fokozatosan fejlődik export tevékenységünk elsősorban Szlovákiában, Romániában és Ukrajnában erősítjük piaci jelenlétünket.
Kezdetektől fogva kiemelt figyelmet fordítottunk a gyerekek, mozgáskorlátozottak, sportközösségek, és alapítványok támogatására.
Versenysportolóink a Magellan Team (MTB) tagjai, akik országos és nemzetközi viszonylatban már eddig is kimagasló eredményeket értek el mind a Cross Country (CC), és a Down Hill (DH), mind a Dual Slalom (DS) versenyágakban.