Mali Boa freeride váz

97 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.0]
  • Modellév: 2003
  • Listaár: 17.000 Ft

HASONLÓ freeride váz TERMÉKEK



76-90 (97 vélemény)
Rendezés

Bokor Gyuri avatar
Bokor Gyuri
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 0-500 km-en keresztül, triálos fenegyerekként használtam
Előny
Aszongyák a pénzeszsákok h nehéz.A balance 1.0-m hoz képest pihe könnyű.Ma lett összeszerelve.Tehán kb 2 órát volt használva.De non zsír! Ronda de épp ez benne a szép.(zöld/sárga)
Hátrány
Elsőre a zöld/sárga gusztustalan.De aztán pont az benne a szép.
Tapasztalat
Mondom szerintem kiráj!
Erre ajánlom
Én mindenre használom.De leginkább triálra.Arra nekem kiváló.De mindenre az:)
Szerinted hasznos?

xy avatar
xy
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
erős, szép, nem törik, a haverom a hátsó láncvillánál eltörte mert a hajtókar kireszelta vázból
Hátrány
pattogzik a festés,nincs tárcsafékszem
Tapasztalat
nagyon olcsó
Erre ajánlom
bárkinek bármire
Szerinted hasznos?

extremebike.atw.hu avatar
extremebike.atw.hu
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 6 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
könnyű bánizni,ugratni stb...
Hátrány
nincs tárcsafék konzol...
Tapasztalat
vastag jól néz ki...
Erre ajánlom
freeride...
Szerinted hasznos?

pone/SufniTuning avatar
pone/SufniTuning
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Én nyitottam anno ezt a fejezetet, napersze már más nevet használok azota (pone). Azóta már egy polarxem van. Tehát így visszagondolva: Olcsó, de ne vegyél ilyet. Nincs semmi előnye. Használtan 25é polarxet, 15é airborne-t veszel. Inkább gyűjts még pénzt, de ne vegyél ilyet! MAjd meglátod a hátrányait! Egy előny: Belefér a nagyobb külső! De ha majd benő a fejed lágya rájössz, hogy csirke gumival is lehet szaggatni. Lásd GulyásMisit a 2,2-es külsőivel!
Hátrány
- Nehéz mint a rosseb, 2,6 kiló ugye. - A fejcsőszög trágyalé, ha már egy r500at is raknál bele, elbillen a kormány, a telónyakra, vázfejcsőre nagyobb terhelés megy, mint a telóban a rugókra. Nagy útú telókkal egyszerűen használhatatlan. A fejcsőnél és hátul a támvillánál szokott törni. Egyébként a hipergigaultravastag alsócső tényleg erős, nem is az törik el, hanem a hegesztés - Nekem 1 órát kell tekernem a hegyig, semmi vonat, stb. A hosszú nyeregcső nem tolható le a nyeregvázcsőnél levő szűkítés miatt. UGyanakkor egy rövid nyeregcsövet meg nem lehet kihúzni, tehát szétkopik a térdem (és tényleg azóta szokott fájni) - Nincs rajta tárcsafékszem - Undorító ahogy kinéz, szerintem a gazsi is inkább erről rúg le, mint egy polarxről, mert asszi jobb "vástág cső, de jó a bicsajod tesókhám adodide"
Tapasztalat
fos
Erre ajánlom
Meghalni. Illetve ha 10 alatt hozzájutsz egy ilyenhez!
Szerinted hasznos?

Szálka avatar
Szálka
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Olcsó, erős
Hátrány
Furcsa kinézet
Tapasztalat
Isten, olcsó, NEM TÖRIK
Erre ajánlom
DJ, Street, Freeride
Szerinted hasznos?

camPing BRingás (dual fr) avatar
camPing BRingás (dual fr)
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Szerintem rohadt szép, rohadt erős, rohadt nehéz--->azé annyira nem
Hátrány
csak az hogy minden "szarom a pénzt" PolarX-es lehúzza
Tapasztalat
Ilyet vegyetek +éri!!!!!!!
Erre ajánlom
dirt, fr,
Szerinted hasznos?

Okosbiciklis avatar
Okosbiciklis
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 3 hónapig, varacskosdisznóként használtam
Előny
Szerintem gyönyörű, főleg a zöld-sárga 15"-os változat, Ezt nyúztam majd' 3 hónapig, aztán sajnos el kellett adnom csok miatt, de idény nyáron már megint egy ilyen gép nyergében fogok virítani.
Hátrány
Hát, egy kicsit nehéz... qrva nehéz....
Tapasztalat
Nem értem, hogy miért kellett így lehúzni, szerintem korrekt kis váz. ÉS JÓL NÉZ KI!!! :-)
Erre ajánlom
Ugrálásra, non-stop használatra, mert a haverom már 2 éve nyúzza télen nyáron, és semmi rozsda, vagy kopás...
Szerinted hasznos?

Kerekes Levi avatar
Kerekes Levi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
rövid, ezért könnyű vele nyulazni. Befér a 3.0 gumi is. Minél nagyobb a cső annál erősebb (iásd dh vázak). Occcsóóóóóóóó! Vastag fejcső, közcsapház,papucs. nycső NEM HAJLIK MEG! STB.+++
Hátrány
Sokaknak nem tetszik.
Tapasztalat
jó kis váz
Erre ajánlom
Megtanulni ugratni, nyúlni.
Szerinted hasznos?

Bendi avatar
Bendi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2002, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
brutal heggesztés,Boxerrel 2 éve nem törik
Hátrány
Nincs tárcsafék konzol
Tapasztalat
szép,brutál,merev,mindenkinek ajánlom
Erre ajánlom
Dual,DH,FR
Szerinted hasznos?

DHtomas avatar
DHtomas
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, 6 hónapig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Jó minőségü hegesztések,kiváló festés,nem csavarodik,eléggé merev(tulságosan is),jól vele kanyarodik,kiváloan lehet vele ugrani,és még senkinek sem tört el ilyen váz
Hátrány
nincs tárcsafék konzol,picitnehéz,
Tapasztalat
Hmmm... olyan mint 1 mali boa "Ronda és finom"
Erre ajánlom
DH,freeride,DH,4Xversenyre is
Szerinted hasznos?

lala avatar
lala
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Szinte csak az van, nem fér ki ilyen kevés helyre
Hátrány
Az nincs
Tapasztalat
Nagyon állat váz legszívesebben le sem szálltam volna róla de hát le kellett. Mindennél jobb. (mindennek vedd az ellenkezőjét)
Erre ajánlom
Mindenkinek mindenre de legfőképp cc-re
Szerinted hasznos?

Jocóka avatar
Jocóka
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
Ez egy hülye kérdés
Hátrány
soroljam?
Tapasztalat
Jobb ha nem irom le
Erre ajánlom
aki nem akarja kidobni a pénzét az ablakon az ne vagyen boát
Szerinted hasznos?

Rolesz avatar
Rolesz
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, sima XC-sként
Előny
nuku
Hátrány
csúnya mint a bűn, nehéz szinek, banán forma, lomha lecsó
Tapasztalat
nuku pöcs
Erre ajánlom
semmire
Szerinted hasznos?

Mr. Downhill -azaz Kurucz avatar
Mr. Downhill -azaz Kurucz
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, csak kipróbáltam, DH/Freeride arcként
Előny
nincs, max az , hogy erős
Hátrány
nehéz , csúnya , nekem nem tetszik , és nagyon csúnyk a hegesztések
Tapasztalat
Balu- Miskolc Tapolcára gondolsz? tiszta gagyi hely , az igazi bringások az avasról kerülnek ki
Erre ajánlom
semmire , főleg nem ugratni
Szerinted hasznos?

j.akos avatar
j.akos
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Erős
Hátrány
Nehéz, ronda,
Tapasztalat
Én azt tanácsolnám, hogy ne vedd meg mert ennél minden váz jobb....
Erre ajánlom
Ha csak nagy arc akarsz lenni
Szerinted hasznos?

76-90 (97 vélemény)
Rendezés
Mali logó

Mali márka bemutatás

A Mali Bicycle Technology svájci-magyar cég, 1989-ben alapította Máli Péter kerékpárversenyző és Máli János grafikus.

1990-től a X. kerületben készítették közép és felső kategóriás vázaikat, főleg a minőségre igényes svájci piacra. A cég manapság főleg hazai piacra szerel össze mtb, városi, összecsukható, bmx és gyermek kerékpárokat, törekedve, hogy az adott minőségi szinten a lehető legjobb árakat kínálja.

1995-ben kapcsolatba került a Tiszaújvárosi Triatlon Klubbal a cég vezetője, Máli János, aki többek közt az orosz Galina Jenyuhina pályakerékpáros világbajnokot is szereléssel támogatta. Nagyobb jövőt, és jobb reklámot látott az idehaza egyre ismertebb klubban, mint a bizonytalan jövőjű világsztárokban. Azóta TVK-Mali néven halmoz sikert-sikerre a csapat. 2010-ben a triatlonsportban három korcsoportban- felnőtt, ifjúsági, gyermek- is a TVK-Mali csapata adta az év sportolóját, Rendes Csaba, Hankó Gábor és Lehmann Bence személyében.

A 2010-es Budapest-Bamako túrán a Mali is rajthoz állt egy autóval, fedélzetén 4 db Cobra kerékpárral. A bringákat Bamakóban, a Mali Köztársaság fővárosában, adták át a névrokon ország Olimpiai Szövetségének.

Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Mali Boa termékkel kapcsolatban: