UMF Hardy 1 Team freeride váz

5 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.8]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[5]
  • Modellév: 2008 (frissítve: 2009.03.)
  • Listaár: 40.000 Ft

HASONLÓ freeride váz TERMÉKEK



1-5 (5 vélemény)
Rendezés

krausz avatar
34 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 1000-2000 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Van rajta fékcsőkábel elvezetés és iscg felfogatás (nem mind az elöző bicómon) Keskeny fordulékony gép. 140-150mm-ig szerintem simán belerakható teleszkóp. Könnyü váz (2.1KG) 14.5 colos de nagyon kényelmes (185cm vagyok). Burutális fejcső

Hátrány

Könnyen lepattogzik a festés az UMF Hardy 1 Team-ről. Néhány helyről nagyon nehéz lemosni a sarat :)

Tapasztalat

A Hidraulika vezeték elvezetője nekem kicsit tágvolt és körbe kelett tekerni a kábelt valami vastag ragasztóval hogy ne essen ki. Semmiképpen se forogj vele mert az elrepeszti. Több helyen halottam hogy elrepedt az üléscsőnél !

Erre ajánlom

Freeride, Dirt

Ennyiért vettem
22000
Mért tömeg
2100 g
Csatolt képek
UMF Hardy 1 Team  2009 freeride váz
10 olvasó 80%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Honti avatar
9 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny

-Kiváló geometria!

-Erős,tartós hegesztések!

-Nem pattogzó festés!

-Jól nézz ki!

-Rövid,és ezért igen fordulékony!

-Igen tartós darab! :) UMF

Hátrány

-Szerintem semmi ,talán a papuccsal gyűlhet meg a bajunk de az a legkevesebb!:)

Tapasztalat

Ez egy nagyon jó,szép és erős váz! Kezdőknek ,Haladóknak egyaránt megfelelő! Ár/érték arányban verhetetlen !:)

Erre ajánlom

Főleg Dirt-re a geometriája miatt ,de Street-nek is elmegy !

Csatolt képek
UMF Hardy 1 Team  2009 freeride váz
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

uncontrolled avatar
28 vélemény
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Szép a váz kidolgozottsága. Erősek a hegesztések, tartós a festés. Finom kis dirt masina építhető belőle. Masszív a tárcsafék rögzítés is, és kapott a váz azon az oldalon plusz merevítést.

Hátrány

Még újdonság számomra is, negatív véleménnyel nem tudok róla szolgálni. Sajna ejtőpapucsos.

Tapasztalat

Nem érzem hogy tekeredne erősebb erőbehatásoktól sem, merev volt akkor is mikor a középrésznél oldalról jól megtapostam. Hallottam már természetesen olyat hogy eltörték, főként fejcsőnél, de lényegesen kevesebbszer hallok ilyet UMF-esektől, mint pl polarX-esektől.

Erre ajánlom

Egyértelműen Dirt-re szánt váz.

Csatolt képek
UMF Hardy 1 Team  2009 freeride váz
oldalról
UMF Hardy 1 Team  2009 freeride váz
kicsit szemből
3 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

zsolesz7e avatar
2 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny
Nagyon szép és tartós festés. Kitűnő geometria. UMF :) Kicsi, rövid -> könnyen mozog fel le oldalra jobbra balra. Türhető anyagból készült :) max 2 évente szerintem érdemes lecserélni. Jó feszítős bicajnak is:), mert tényleg nagyon szép :D
Hátrány
2 éve használom rendszeresen minden napos szinten naponta több órát, skate parkban, de az ülés alatt ahol a felsőcső illeszkedik az üléscsőhöz ott megrepedt! egy piramis boxon ugrottam vele egy 90 tailwhipet, csak nem jött össze és amikor leérkeztem hallottam egy reccsenést, hopsz a váz :( semmi komolyat nem csináltam vele, mert még nem vagyok egy hűde profi. A 180/270/360-akat csinálgatok vele, de egyébként semmi más. Alacsony a monoblokk része.
Tapasztalat
Nem bántam meg, hogy megvettem! Ajánlom nektek is, mert olcsó a teljesítményéhez képest! Olyannak a legtökéletesebb aki még nem tudja, h milyen stílusban akar gurulni (street, dirt, park, freeride) ezt összeépíted és majd kitapasztalod, h neked mi tetszik. :)
Erre ajánlom
Inkább dirt vagy street esetleg merev freeride, talán be lehetne vállalni slopestylet is.
Ennyiért vettem
40000
6 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Loky avatar
45 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2008, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny
Szép varratok. Masszív yoke. Vastag oldalfal (No sörösdoboz). Igényes küllem. Iszonyat oldalmerevségű a vertikális keresztmetszet lapított alakjához képest. Totál nyugodt szívvel elcseszhet vele az ember akármilyen 180-at. :) Kellemesen rövid, könnyen mozdul. Kicsi fejcsőszög ergo kisebb fejcsőszakadás. :)
Hátrány

Iszonyat magas orr rész. 100-as villával mintha hegynek fölfele másznál. Kell idő míg az ember hozzászokik, hogy pöccre mozdul a manual és bunny.

Barom állat módon elhelyezett bowden-vezetők. Jó mondjuk ez kb. minden UMF hibája is egyben. Nem értem hogy a világ egyik legsikeresebb márkájának miért nem jut eszébe 1 centivel lejjebb csúsztatni azokat a kis idegesítő térdporckorong-gyilkos kis rohadék pöcköket.

Kicsit alacsonyan van a mono rész. Street-es kanyaroknál könnyen kattan a pedál a földön.

Tapasztalat

Jó váz. Dirt/street. Kezdőknek, haladóknak.

100-as villával főleg. 

Arra használd amire való és nem fog csalódást okozni.

Erre ajánlom
Főleg dirt. Arra kiváló a geometriája. Street-re is jó de azért valahol lehet érezni, hogy nem arra való. :)
Ennyiért vettem
35000
9 olvasó 78%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-5 (5 vélemény)
Rendezés
UMF logó

UMF márka bemutatás

UMF- Everybody Freeride

Az UMF gyökerei még a Merida neve alatt fejlődtek ki, 1998-ban. Akkortájt kezdett az amerikai freeride hullám betörni Európába. A bringásokat már nem csak a versenyek és a show-k mozgatták, hanem egy teljes életstílus kifejezésére vágytak. Ezt lovagolta meg a Merida az UMF (United Merida Freeriders) megalapításával. 2003-ban jelentek meg az első bringák ezen a néven, a világ talán leggyorsabban növekvő kerékpáros ágazatában.

Az UMF palettája minden szakágat lefed, amit a mókára vágyó kerékpárosok űznek- a bmx-től a trükk-fixin át a downhill-ig. A komplett kerékpárokon és vázakon kívül kiegészítők, és a freeride életstílushoz passzoló ruházat is szerepel a márka kínálatában.

A cég célja, hogy minden bringásnak, minden lehetséges felhasználásra tudjon kerékpárt kínálni, a belépő szintű, barátságos árazású gépektől a versenyeken is bizonyítani képes DH szörnyekig. A kerékpárok tervezése, tesztelése, fejlesztése Németországban zajlik, az UMF csapattal együttműködve, törekedve a lehető legjobb végeredményre, szem előtt tartva a megfizethető árat is- a cég egyik fő célja a kiváló ár-érték arány megteremtése.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
UMF H1 Team vázban FSA k.csapággyal miért lötyög a Marzocchi 55R?
3 válasz
utolsó: 2012. feb.
UMF Hardy 1 Team-be milyen kormánycsapágy való?
2 válasz
utolsó: 2011. okt.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű UMF Hardy 1 Team termékkel kapcsolatban: