Kezdeném a kinézettel,ugyanis nem elhanyagolható.A merida halad a korral,úgyhogy egy aránylag jó grafikát csináltak a vázra,mihez képest,létezik jobb is és rosszabb is.
Ami a méretet illeti kell hozzá a 170es hajtókar,hosszabbal bele fog érni a lábad az elsõ kerékbe ha csak nem 180as villát raksz bele amit ugye azért nem erre terveztek=D
A kórmány csapágyat hozzá adják ami egy FSA integrált bs440 vagy micsoda,umf-bikes.com és ott szépen le van írva,semmi probléma nincs vele, pláne,hogy még csak kalapálni sem kell,összerakod és mehetsz vele,nem lazul ki.
Jó váz amit egy jó felszereltséggel bármire tudsz használni(nézzük meg a felhasználási területet ami ez esetben se nem országúti se nem dh,tehát a boxxert szépen szedjétek ki belõle és ne csináljatok bender bike-t légyszi egy umfbõl) Az áráshoz mérten mindent tud amit egy váznak tudnia kell, ami az én esetemben kórmánycsapággyal és ülésbilinccsel együtt 32.000 huf volt ami igen méltányosnak számít. De mégegyszer mondom, 175ös hajtókar felejtõ, 170essel lesz csak normális. Xupot így sem bírsz ne aggódj,de azt még a canonndale-el sem.
Kezdõknek és haladóknak. Én dirt-streetre használom,egy 80-100as villával remek geometriája van, bár a geometria mostanában talán már az összes váznál hasonló mert azt semmibe nem kerül lemásolni egy másik gyártótól. Akinek a merevséggel támad baja annak ott a cromo változat. Ja igen, és aki nem viygáz a bringájára töprengjen, hátha nem azért tört a váz emrt szar,hanem mert lehet kicsit okosabban kéne használni..