UMF Hardy Steel 1 freeride váz

4 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[3.7]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.2]
  • Modellév: 2009 (frissítve: 2009.06.)
  • Listaár: 40.000 Ft

HASONLÓ freeride váz TERMÉKEK



1-4 (4 vélemény)
Rendezés

Loky avatar
45 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, csak kipróbáltam, dirt/street gyerekként
Előny

Új 09-es hardy steel? hmmm... Azt meg kell hagyjam nagyon impozáns egy váz. Gyönyörű gázcsőhöz hasonlatos elemek. Szép varratok. 13,5-15,5 inch méretben. Szint magától ugrik. Majd 3 kilós súlyához képest egyáltalán nem tűnik nehéznek. Boltban alapból jár hozzá FSA kormánycsapágyazás és UMF nyeregcsőbilincs. Nem integrált kormánycsapágyazás! Merev. Olyan mint egy nagy vas kocka. Acél.

Hátrány

Papucsok lehetnének egy kicsit kövérebbek is. A festés kicsit gyenge pár ez igazából csak a papucsokon észlelhető. Nehéz hozzá rendes monobloc és hajtókar kombót találni ami nem ér bele a vázba. Bár a legtöbb truvát befogadja.

A nyamvadt bowdenvezető pöckök még mindig láb alatt vannak.

És ami a legdurvább... Rozsdásodik.  Ápolni kell folyton spray-vel meg óvni a víztől.

Tapasztalat

Kicsit még kiforratlan de nagyon jó lesz. Reméljük, hogy az UMF is leszokik erről az idegesítő minden váz rikító fehér színű dologról. Bár a 09-es gépei meg neonzöldek szóval ugyanott tartunk. Popularitás.

Amúgy senki nem jár vele rosszul. Tényleg jó váz csak vannak kicsi szépséghibái. A városomban és közvetlen környezetemben van 2 is és eddig igazából bajuk nem volt.

EDIT: Végül aztán lett. Az egyik megtekeredett egy esés következtében a másiknak meg elrepedt a közepe.

Erre ajánlom

Dirt/Street

Csatolt képek
UMF Hardy Steel 1  2009 freeride váz
UMF Hardy Steel 1  2009 freeride váz
8 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

stefano avatar
5 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, több mint 1 évig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

Jól nézz ki! Szép matricák, de viszont nem egy tarós festés. Geóra nagyon patent, ahozképest h majd 3 kiló szépen belehet vele adni a trükköket, nagyon jó vele forogni. A monoblokk nagyon jó helyen van merev villával és 24 es kerekekkel se érződik tul alacsonynak. Elég merev az egész váz, a hátsóháromszüg kicsit gynegébb de azse olyan vészes, bírja a forgásokat. Csúszópapucsos, nagy előny, vannak kitámaszttó csavarok de viszont sokat nem érnek 1 kis időmulva belehajlik beletörik stb... Ezt a szériát nem sűrűn hallottam még h repedt vagy tört de viszont egyik ismerősömnek szépen megcsavarodott egy  rosszul beadott trükknél.

Hátrány

A festés az nagyon nagy hátránya, iszonyatosna szeret kopni leverődni...

A kitámasztó csavarok, már hibát nem igazán találtam eddig...

Tapasztalat

Szinte csak jó tapasztalatom van erröl a vázrol, merem ajánlani kinden kezső halladó dirt-street bicósnak.

Erre ajánlom

Street/Dirt

Ennyiért vettem
csere
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

FeorGG avatar
30 vélemény
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2010, 6 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

nagyon patent geometria (13")
integrált fejcsapi
csúszópapucs
szép és visz. erős festés
könnyű
leszerelhető bowden vezető szemek
integrált láncfeszítő

Hátrány
hol is kezdjem...
érdekes hegesztések (hol duplán van hegesztve hol alig fogja valami)
könnyen rozsdásodik (már amikor lehozták rozsdás volt a mono ház)
igen gyenge a hátsó háromszög, hát nekem a minap elrepedt 2 helyen is a vázam 1 trükk közben..  mivel merevítés nincs benne de azért lett volna neki ott hely... -.-"
ugye a papucsnál kenődik az anyag rendesen
a "szép festés" persze h nem festés rajta az a sok dizájnos dolog hanem lakkozott matrica...
jah igen és még nekem hátrány az integrált nyeregcsőbilincs mivel nemtom meghúzni annyira hogy ne forogjon az ülés (persze ez lehet az én bénaságom is)
jah igen és a kormánycsapágy amit kaptam hozzá... alapból hiányzik belöle rendesen golyó és tegnap vettem észre h annak is eltörtem a belsö persejét
Tapasztalat
hát nemtom inkább egy erősebb (2009) évjáratot ajánlanék ez helyett
Erre ajánlom
dirt trails-urban/street jumps-skate parks (forgásokkal okosan mert azt nem szereti)
Ennyiért vettem
44500
Csatolt képek
UMF Hardy Steel 1  2010 freeride váz
6 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

nitroboy avatar
68 vélemény
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2009, kevesebb mint 1 hónapig, dirt/street gyerekként használtam
Előny

jók a hegesztések, festése is tartós, nempattogzik, baszottmerev az egész cucc, a monoblokk tökéletes helyen van, vázgeo naonjó, könnyüvele trükközni :D csuszópapucsos, vannak kitámasztócsavarok a kerékhez:D

láttammár ilyet törve, de az enyém még 1bevan :D

Hátrány
nincsneki....ha arrahasználod amire kivantalálva akk sokáig a barátod lesz
Erre ajánlom
street, park, esetleg dirt
Ennyiért vettem
22000
2 olvasó szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

1-4 (4 vélemény)
Rendezés
UMF logó

UMF márka bemutatás

UMF- Everybody Freeride

Az UMF gyökerei még a Merida neve alatt fejlődtek ki, 1998-ban. Akkortájt kezdett az amerikai freeride hullám betörni Európába. A bringásokat már nem csak a versenyek és a show-k mozgatták, hanem egy teljes életstílus kifejezésére vágytak. Ezt lovagolta meg a Merida az UMF (United Merida Freeriders) megalapításával. 2003-ban jelentek meg az első bringák ezen a néven, a világ talán leggyorsabban növekvő kerékpáros ágazatában.

Az UMF palettája minden szakágat lefed, amit a mókára vágyó kerékpárosok űznek- a bmx-től a trükk-fixin át a downhill-ig. A komplett kerékpárokon és vázakon kívül kiegészítők, és a freeride életstílushoz passzoló ruházat is szerepel a márka kínálatában.

A cég célja, hogy minden bringásnak, minden lehetséges felhasználásra tudjon kerékpárt kínálni, a belépő szintű, barátságos árazású gépektől a versenyeken is bizonyítani képes DH szörnyekig. A kerékpárok tervezése, tesztelése, fejlesztése Németországban zajlik, az UMF csapattal együttműködve, törekedve a lehető legjobb végeredményre, szem előtt tartva a megfizethető árat is- a cég egyik fő célja a kiváló ár-érték arány megteremtése.

1-2 (2 kérdés)

Kérdések Statisztika
UMF Hardy Steel 1-2 vagy Wenson 9.9 vagy Ns holy váz?
1 válasz
utolsó: 2012. márc.
Nox Flipper vagy Hardy 1 steel (2010)?
2 válasz
utolsó: 2011. nov.
1-2 (2 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű UMF Hardy Steel 1 termékkel kapcsolatban: