Gepida Karaton freeride

49 vélemény véleményezd »
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
[4.4]
  • Modellév:
    2011
    (frissítve: 2011.03.)
  • Listaár: 128.000 Ft

HASONLÓ freeride TERMÉKEK



31-45 (49 vélemény)
Rendezés

Fekete Bence avatar
Fekete Bence
évi 4000-8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
Nagyon jó árba van és jó alkatrészekből rakták össze!Eddig nem volt vele semmi bajom és remélem nem is lessz!A fékek is nagyon jók,bár én vettem rá hátra egy mechanikus AVID BB5-ös tárcsaféket,amivel nagyon harapós lett
Hátrány
A gumik szarok rajta(Tioga Factori DH),a lánc leveri a festéket(kell egy láncfeszítő,a túl széles gumi,kis nyolcasnál hozzzáér a vázhoz!
Tapasztalat
Egyszóval fasza egy bicaj!Nekem bejött!
Erre ajánlom
Mindekinek mindenre !Csak kezdő szinten!
Ennyiért vettem
83 000Ft
9 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Kaszás Tamás avatar
Kaszás Tamás
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 1000-2000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
nagyon megbizhato fékek a váz atom erös a felni birja a kiképzést elmegy künnyü dh ra
Hátrány
a lácn veri a vázat kell lánc futtato a villa nagyon nem akar mozogni a ülés nyikoros a hajtokar kezd bedögleni
Tapasztalat
a bico kicsit fel van tupirozva befekszik egy umf el meg egy magellán polarxel is
Erre ajánlom
hát hétvégi haverokal összejöni és ugratot épiteni:D amugty elmegy künnyü dh-n
Ennyiért vettem
95.000
7 olvasó 43%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Ricsi avatar
Ricsi
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
A Váz Nagyon erős és Birja, a felnit is párszor odavágtam az is birta kiképzést nagyon jo Bicikli!!
Hátrány
A Hátsokerék nekem 2.35-ös Gumi van bent és egy kis 8-as is elég és eléria vázat! Más Nincsen mert Jó GéP!
Tapasztalat
Nagyon jo ajánlom mindenkinek! Nagyon jo emgéri az árát! Mondjuk én a hajtokart és a monoblockot kicseréltettem és igy nem 97 000 volt. Nem sokal volt igyse drágáb.. Megérte! Birja a kiképzést
Erre ajánlom
Kezdő Dh-soknak
Ennyiért vettem
97 000
6 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Szarvas Zsolt avatar
Szarvas Zsolt
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
Fasza a váz meg a kormány nekem a teló is bevált !Könnyű de massziv! Afelniik is birják a strapát az utcán megnézik
Hátrány
A gumi szart sem ér a csapágyak viszonylag nem a,legjobbak! A gumival nem szabad aszfaltra menni mert teljesen szét***ja a boltban sztem le is kell cserélni vagy pedig csak terepen lehet közlekedni nekem 6 nap alatt szétment a lánc veri a vázat kell egy láncmerevitő
Tapasztalat
szerintem ér annyit mint egy 200.000 ft-os kona
Erre ajánlom
kezdő downhill mag fasza sártúrásra ezekre nagyon állat az uton is lehet vele janizni megállja a helyét
Ennyiért vettem
97.000 valamennyi
11 olvasó 45%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Sajt avatar
Sajt
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, 1 évig, 500-1000 km-en keresztül, brutálfutárként használtam
Előny
A váz szerintem elég jó. belemegy a 2.5-ös gumi. :D
Hátrány
A középrészt, a fogaskerekeket és a felniket már a boltban ki kell cseréltetni. A nyereg ami rajta van alapból nagyon szar és kényelmetlen..
Tapasztalat
nemtom nekem eddig jól birta csak a teló, felni, középrész SZAR!!!!
Erre ajánlom
Dirt + street. Inkább streetre, lépcsőzgetésekre és szintek ugrálására inkább.
Ennyiért vettem
84000
3 olvasó 33%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Drvalics Ákos avatar
Drvalics Ákos
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: nincs megadva, 3 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Előny
gumi:terepen jól megfog felni:erősek suj:14kg
Hátrány
a lánctzányér bekapja a hosszúgatyát A festék könnyen lekopik: a lakatok hozzáverődneka vázhoz.
Tapasztalat
Térd,rövidgatyában cangázz vele.
Erre ajánlom
dirt,street
Ennyiért vettem
72 000
5 olvasó 60%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Czuh Tamás avatar
Czuh Tamás
évi 2000-4000 km-t teker
[ az olvasók 86%-a szerint ez egy hasznos vélemény ]
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, DH/Freeride arcként használtam
Tapasztalat
Nekem még csak egyhete van emg de már 96km-t tekrtem vele a bicaj kiváló terepre de távokat is meg lehet tenni vele az ülés az nekem annyira nem jött be mert fája hátsóm tőle de ez mind megéri az utcán megnéznek vele a terepen jó barát. 65000ért sztem egy naon jó bicaj mondjuk tárcsa nicsn rajta de a v fék is jól használ a vázra tehető tárcsa csak minimum még egy iylen bicaj ára ha jót veszünk már.
Ennyiért vettem
65000
7 olvasó 86%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Laci avatar
Laci
évi több mint 8000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2006, több mint 1 évig, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Árához képest jó gép...A felnik jol birják, a váz mint az atom, az alkatrészek 80%-a még eredeti...
Hátrány
A telót enyhe CC re és boltba járásra szabad használni
Tapasztalat
Nah én eltörtem a teleszkópot, kormányt, első váltót,pedált és az ülést:DDD Nem árt egy jó stücnit, telót,láncvezetőt,és egy jó minőségű monoblokot cserélni, mert ezek fognak a leghamarabb tönkre menni:S...Ha ezek az alkatrészek kikerülnek a gépböl és egy jobb minőségű cuccok vannak a helyükön elég zúzós gépet kapunk...A váz mondom, atom erős,a kerekek úgyszint szóval ennyi pénzért keresve se találunk jobbat!!
Erre ajánlom
Street, enyhe dirt...
Ennyiért vettem
80 000Ft
7 olvasó 57%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

biker avatar
biker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2007, 3 hónapig, 500-1000 km-en keresztül, varacskosdisznóként használtam
Előny
könnyű, jól kezelhető, olcsó, szép, jó a teló
Hátrány
orrnehéz alapon, gázos lánc
Tapasztalat
király de törékeny
Erre ajánlom
gyenge street,tanuló DH és Dirt
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Alejandro avatar
Alejandro
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, 1 évig, 2000-4000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Ár/felszereltség arány szerintem kíváló. A fékek jól müködnek, felnik jól bírják, szvsz jól is néz ki, nyereg kényelmes. Ócsóóó vazze.
Hátrány
A középrész túl hamar megadta magát, a teló nálam nem igen müködött (pedig nem pehelysúlyú vagyok). Pedálokat, gumikat már a boltban cseréltesd le.
Tapasztalat
A héten adtam el, mert "feljebb" akarok lépni és el kell, hogy mondjam nekem qvára hiányzik, mert ez volt az első komoly brinyám és az elsőt az ember nem felejti el :-). Ha túrázgatni, terepezni akarsz és nincsenek professzionális elképzeléseid, akkor vegyél Karatont. Szerintem.
Erre ajánlom
Kezdő bringa terepes kiruccanásokhoz, hogy szokjad a jót. Igazi "belépő" bicaj. Ne durvulj vele!
3 olvasó 67%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Lendo avatar
Lendo
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2003, több mint 1 évig, 4000-8000 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Elég olcsó.Látszólag!
Hátrány
Pontatlan váz,gyenge heggesztési minőség,rossz konfig. részben silány alkatrészek.
Tapasztalat
Kerekek: Remerx sorjás ezért állandó defektek-jó szalaggal ok(volt). Váz: a nyeregcsőnél átrepedt.A Promax alkatrészek bírják.
Erre ajánlom
Másik külsővel,könnyű városi hobbistáknak.
4 olvasó 50%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

Tacsi avatar
Tacsi
évi 1000-2000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Elég merev a váz, és jó a váltószett ezért az árért! Nem túl nehéz.
Hátrány
sziszeg a teló, a gyári gumi hamar kopik (igaz inkább városban használom), felváltás terhelésnél kicsit zajos, lánc leüt ugratásnál a vázra
Tapasztalat
Városra inkább valami street gumi dukál (én is cserélem lassan). Kissebb ugratások során nem lett a felniben nyolcas (pedig 90Kg vagyok)! 100 KM-nél állítom a váltót és meglátom mi lesz! A hátsó agynál valami zümmögött, ez a porvédő gumi volt! Megkellett igazítani és OK lett! Zavaró volt hisz ennyi pézért nekem ne csináljon ilyet!
Erre ajánlom
Városra OK! Terepre, XC, kis DH! Ezeket bírnia kell!
1 olvasó szerint ez NEM hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

][mmortal avatar
][mmortal
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Tapasztalat
Előbb elfelejtettem azt, hogy a monoblokkal nincs semmi gond, csak meg kell húzni az anyákat mert azt nem teszik meg a gyárban. A bicikliboltostól tudom ezt.
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

][mmortal avatar
][mmortal
évi 0-1000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2004, kevesebb mint 1 hónapig, 0-500 km-en keresztül, túrázgató/városi harcosként használtam
Előny
Nagy, jó teleszkóp, kényelmes plüss ülés, trapéz cső, jó szerelés (minden passzol egymáshoz), jó súlyelosztás egykerekezéshez
Hátrány
Nagy, váltót állítgatni kell néha
Tapasztalat
Ma szereztem meg, tettem vele durván 50 km-t, és meg vagyok elégedve. Budapesten kiváló kátyukra (bár tesco gazdaságos bringával is ki lehet kerülni), ha több pénzem lett volna nem ezt vettem volna, de 80-ért simán megéri. Főleg ha jó boltból veszed mert ha van valami kicserélik. Ilyen pl. a kormánycsapágy, amiről másoktól azt olvasom hogy nem a legjobb. Még nem dőlt össze mivel ez az első nap, de lehet egy pár hét múlva mást kell mondanom.
Erre ajánlom
Mindenkined mindenre. Én speciel túrázgatok, crossozgatok, városban tekergetek ide-oda, de egyiket sem profi szinten.
4 olvasó 75%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

KARATON!!!! avatar
KARATON!!!!
évi 2000-4000 km-t teker
Teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Ár/teljesítmény:
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
Modellév: 2005, több mint 1 évig, DH/Freeride arcként használtam
Előny
NEm ártana a 2005-ös modell képét felrakni! Mert az egy cseppett jobb...
Hátrány
Amit modntak, hogy elromolHAT! [ dolgozók stb..]: hátsó agy, középcsapágy. A kormánycsapát is kicsit gagyi. a pedááálja szörnyűűű
Tapasztalat
Nah. itt vna róla a kép: http://www.olimpia.hu/reszletek.php?id=10 Sztem jó kis bringa. nem drága, de jó!!! Nem durvulásra. De ha vigyázol rá, akkor semmi baja nem lesz. Tök jóóó
Erre ajánlom
Mindenkinek. Jó teleszkópja van viszonylag. Jól néz kai a váz, jók a fékek, váltók, kerekek stb.... 70e körül van, Ennyiért megéri!!
4 olvasó 25%-a szerint ez hasznos vélemény!
Szerinted hasznos?

31-45 (49 vélemény)
Rendezés
Ajánlott felhasználás:
aszfaltra:
  •  
  •  
  •  
terepre:
  •  
  •  
  •  

Váz

váz (freeride):
Gepida Karaton,

Dirt I.S.C.G.


anyag:

7005 Alumínium


méretek:
  • 14"

  • 16"


villa (teló):

RST Launch T8


Meghajtás

hajtókar:
Truvativ Isoflow,

22-32-42/175 mm


fogaskoszorú:

Shimano HG-30 11-34


középrész:

Shimano BB-UN26 Monoblock


első váltó:
Shimano Alivio
hátsó váltó:
Shimano Alivio

Kerék

felni:
Rodi Acrobat,

36L


első agy:

Gepida Alu 36L


hátsó agy:

Gepida Alu 36L


külső gumi:
Schwalbe Smart Sam,

26x2,25


Irányítás

váltókar:
Shimano Alivio
kormány:

Gepida Alu 680 mm


kormányszár:

Gepida MA-50 60 mm


kormánycsapágy:

Gepida A-Head


nyereg:

Velo VL 5065


nyeregcső:

Gepida Alu 31,6x400 mm


Fék

 
féktest:

GEPIDA TX-118 "V"


fékkar:

Gepida XL-92 Alu


 
további információk:

DT-Swiss küllők


Gepida logó

Gepida márka bemutatás

Az első Gepida kerékpárok 90-es évek elején, Hódmezővásárhelyen készültek. Nevüket egy ókori nép után kapták, melynek sírjait a város környékén tárták fel. A márka sikeres volt, kerékpárjait importálták is, 1996-ra azonban az ületi kapcsolatok megszakadása miatt a gyártó cég tönkrement.

A Gepida nevet 1998-ban vásárolta meg a fővárosi Olimpia Kft, amely ugyanebben az évben, a kelet-európai kerékpárgyártók közül elsőként bevezette az ISO 9002 minőségbiztosítási rendszert, és a tömeggyártásról átállt a komolyabb fejlesztésre és minőségi termelésre.

2005-re többek között Hollandia, Belgium, Horvátország, Németország, Svédország, Ausztria, Luxemburg, Oroszország, Szerbia, Finnország, Szlovákia, Románia utcáin is futnak Gepida bringák, az eladott kerékpárok 80%-a exportra kerül.

A Gepida kínálatával jól igazodik a piaci igényekhez, mind az országúti, mind a terepkerékpárok terén akad választék, a legkisebbektől a legnagyobbakig mindenkire gondolva. Található köztük divatos fixi is, és 2008-tól az elektromos kerékpárok piacán is jelen van a cég. Vázaira örök garanciát vállal.

1-1 (1 kérdés)

Kérdések Statisztika
Karaton váz görbe, vagy gyárilag ilyen?
15 válasz
utolsó: 2013. máj.
1-1 (1 kérdés)
Tedd fel technikai, beállítási, vagy vásárlási kérdésed bármely modellévű Gepida Karaton termékkel kapcsolatban: